Yes sir CoA
En gang hvor jeg spiste en rigtig god dose syre, kunne jeg slet ikke huske hvem jeg var, hvordan jeg så ud, hvad alle mine venner hedder. Sad sammen med min bedste ven på det tidspunkt og på et tidspunkt sad vi og snakkede om et eller andet vi engang lavede sammen, og det jeg mener at kunne huske helt klart var slet ikke i nærheden af det der skete. Og sad virkelig og prøvede at overbevise ham om at han var forkert på den. Et "tegn" jeg næsten altid får når jeg er på en højdose syre er et ord som er formet som en støvle, og hver eneste gang at jeg "kommer tættere" på ordet dukker ordet hele tiden op i sig selv igen og igen and so on.. Havde engang en rigtig fed oplevelse hvor jeg var helt kruddet af hvor jeg slet ikke kunne fatte hvad det var mig og mine venner lavede ( havde en celica dengang og vi skulle ud og vække to af mine venner for at tage til karneval)

, men efter at mine venner fik forklaret mig at vi var på syre og at vi var på mission var jeg helt med igen, men så da vi kommer indenfor igen glemmer jeg helt igen hvad det er vi laver, altså var slet ikke bevist om at jeg var på syre da jeg ikke kunne huske hvordan det var ikke at være brændt. Men så får min hjerne så forklaret mig at syre er lige som en sky man kan tage ind i sammen med sine venner, og at denne sky laver alt andet end ansigtet om, og det var derfor at jeg så alle de farver og former osv.. Ved ikke om det er det du mener, men sjovt var det

Edit: Lige for at det ikke skal misforståes så sov vennerne i bilen