Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 13:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Andre end mig der har siddet i et højdosis syretrip og haft erindringer der ikke var jeres egne?
Mener virkelig ikke at kunne skelne imellem ens egne oplevelser og de fantasier som LSD nu kan sætte igang?

Jeg snakker om imens man er påvirket - ikke bagefter. Har siddet sammen med nogle venner og snakket - og pludselig begyndt at lukke det værste mundlort ud - modstridende sætninger om oplevelser, tanker erindringer, egenskaber i et stort kluddermudder - blev så skræmt til sidst at jeg stoppede med at snakke og instant trak mig ind i mig selv og tegnede en kaotisk fucked up tegning i en 6-7 timer...

Dosis har været omkring 1mg - lidt under vil jeg tro.

Andre gange har jeg oplevet at virkeligheden er blevet så anderledes at jeg har kunne mærke de visuals der var, som nok nærmere i den tilstand kan beskrives som direkte hallucinationer - altså ting der er her i forvejen, der nærmest bare få et andet skin.... som en sten der bliver til en elektronisk alien tech dimmer og ting i den retning.... de gange har dosis været oppe på omkring 2mg enkelte gange 2.5mg.

Nogle højdosis trippere der ved hvad jeg snakker om?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det er godt nok meget LSD du sidder og fylder dig med :offtopic: Men efter hvad jeg har læst om LSD, så er det du oplever ganske normalt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Yes sir CoA 8)

En gang hvor jeg spiste en rigtig god dose syre, kunne jeg slet ikke huske hvem jeg var, hvordan jeg så ud, hvad alle mine venner hedder. Sad sammen med min bedste ven på det tidspunkt og på et tidspunkt sad vi og snakkede om et eller andet vi engang lavede sammen, og det jeg mener at kunne huske helt klart var slet ikke i nærheden af det der skete. Og sad virkelig og prøvede at overbevise ham om at han var forkert på den. Et "tegn" jeg næsten altid får når jeg er på en højdose syre er et ord som er formet som en støvle, og hver eneste gang at jeg "kommer tættere" på ordet dukker ordet hele tiden op i sig selv igen og igen and so on.. Havde engang en rigtig fed oplevelse hvor jeg var helt kruddet af hvor jeg slet ikke kunne fatte hvad det var mig og mine venner lavede ( havde en celica dengang og vi skulle ud og vække to af mine venner for at tage til karneval) 8) , men efter at mine venner fik forklaret mig at vi var på syre og at vi var på mission var jeg helt med igen, men så da vi kommer indenfor igen glemmer jeg helt igen hvad det er vi laver, altså var slet ikke bevist om at jeg var på syre da jeg ikke kunne huske hvordan det var ikke at være brændt. Men så får min hjerne så forklaret mig at syre er lige som en sky man kan tage ind i sammen med sine venner, og at denne sky laver alt andet end ansigtet om, og det var derfor at jeg så alle de farver og former osv.. Ved ikke om det er det du mener, men sjovt var det 8)

Edit: Lige for at det ikke skal misforståes så sov vennerne i bilen ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Har jeg også prøvet flere gange :) De gange hvor jeg har taget 1000-1200 mics på en gang.. Det stadigvæk mine fedeste oplevelser jeg har haft.. Men der har jeg tit oplevet det som du præcis selv beskriver det. Har fx også prøvet lige pludselig at se min ven ligge besvimet og så høre ambulancer og se ambulance folk komme ind og prøve at live ham op ..Jeg ved det må være et trip men er altid lige på nippet til at tro det er virkelighed hvergang.. De varer kun lige 1-2 mins tid.-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]