Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 00:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg elsker mdma og har prøvet det tilstrækkeligt mange gange til at jeg nu vil skridtet videre og lave en kombo. Jeg har hørt godt om forskellige komboer men vil gerne have jeres input. Hvilken af følgende foretrækker I (gerne uddybende svar)?

MDMA + hash

MDMA + lds

MDMA + ketamin

MDMA + ghb

Personligt synes jeg ghb-komboen lyder rigtig spændende, men hvad siger I?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
GHB er lidt kedeligt som kombinationsmiddel, kan næsten kun bruges til at dæmpe dig lidt og få dig til at slappe af. Det giver kun en let GHB-koger indenunder, som er ret passiv overall set i forhold til fx MDMA.

Hvis du skal have en oplevelse ud af at kombinere, så giver ketamin og MDMA en virkelig fed oplevelse! Det kan godt være ret voldsomt dog... MDMA'en fordrer ud-af-kroppen-oplevelser fra ketaen ekstra meget, så du sidder gerne i den vildeste lykkekoger og svæver ud af din krop sådan hist og her. Sindssyg fedt, hvis man kan lide det.

MDMA og hash bliver man ekstremt dum af og kan ikke huske, hvad man selv sidder og snakker om, rigtig mindfucker...

MDMA og LSD er rigtig fedt, men hvis man brænder for meget af sin serotonin af på MDMA'en, er syren måske ikke så positiv mere. Man kan risikere at få nedtur på i sit LSD-trip, hvilket jo så ikke er så skægt! :)

Medlem

Kanon svar, minimal!

Jeg havde aldrig tænkt på mdma-ghb før da jeg udelukkede det pga modstillingen stimulans-depressant... men så læste jeg et par trip-rapporter og det løs fedt.. en snakkede om at hele værelset nærmest gyngede frem og tilbage, væggene fik liv.
En anden snakkede om det bedste piringsmiddel nogensinde ift sex - og så var jeg på selvfølgelig på!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Stimulans+downer kan være en lækker blanding med forbehold. Man skal selvfølgelig have styr på forholdsreglerne, men fx alkohol og coke/amfetamin er jo en klassisk partycocktail. På samme måde er det tit rart at smide GHB eller ketamin oven i en stimulans eller et psykedelisk stof. Det kan godt være, at du allerede ved de her ting, men så er det nævnt. Så jeg ville ikke lade mig skræmme ubetinget af at kombinere en downer med en upper.

GHB er bare så mildt, at det ikke ændrer nogen tripoplevelse drastisk... det tilføjer højst nogle GHB-træk som liderlighed, snaksalighed, "buzz"-følelse, svimmelhed, motorikproblemer, du kender dem... Jeg kan ikke tro, at GHB'en har givet væggene liv. Kan dog sagtens sætte mig ind i, at MDMA+GHB er ren liderlighed.

Medlem

Geografisk sted: ja
Ketamin + methylon = heaven.

Havde nästen mentalt non-sexuelt sex med min fätter. Der er gay-warning på den kombo, så pas på! Med mindre du kan lide at vågne op med minder om ytringer som "Your mind is like a wonderful book, the best book I have read" etc. LoL!

Åh, trät+öl=dårlige(re) indläg. Men postcount, ikke desto mindre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
nu ved jeg jo ikke hvor erfaren du er indefor de stoffer du gerne vil kombinere med men candyflip, altså lsd og MDMA er virkelig nice hvis du holder MDMA dosen sådan temmelig ansvarlig.
keta og MDMA er også noget jeg har brugt rigtig meget tid på, men det kræver virkelig set og setting er i top. virkelig i top!

og hvis du aldrig har prøvet en combomed MDMA før så læg blødt med med MDMA, N2o comboen som er virkelig lækker, hurtigt aftagende og giver et rigtig godt indblik i hvad det vil sige at have MDMA med i en kombination.

det skal hertil tilskriver at min ynglings combo helt sikkert er MDMA, ketamin, LSd og N2o.

Medlem

glæder mig helt vildt til MDMA + lattergas, kan bare ikke skaffe det for tiden :-( (læs: det sidste år)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MDMA glider perfekt sammen med psykedelika imo. Jeg kan især anbefale MDMA+svampe, gerne med lidt n2o på peaket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]