Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 00:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Mig og en kammerat skal dele et mærke her i ferien. Dog vil jeg sørge for at jeg får
det bedste ud af turen. Vi har derfor skaffet trip killers, og lavet den perfekte seting.

Jeg vil alligevel være sikker på at vi ikke får det dårligt. Jeg vil der gerne høre
om i har nogle "Dont freak out"-tips, som kan bruges hvis et bad trip opstår.

Jeg føler mig parat til at tage LSD, men jeg vil alligevel gerne have en back up.
Bad trips kan efter hvad jeg har hørt virke temmelig intense.

Jeg håber i kan give mig et par tip med på vejen. Vil nødig ødelægge mit første møde
med Lucy in the sky :)

Take care!

-Tramper

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Først: Læs og forstå tråden brugbare råd til den første psykoaktive oplevelse.

Dernæst: Læs og forstå MAPS: Responding to Difficult Psychedelic Experiences, inklusive de bøger der nævnes på denne side.

Nu er du godt teoretisk klædt på til dit første trip. God rejse :)

Medlem
Brugeravatar

Tak yeti !

Jeg vil gennem læse dine foreslåede data, og så håber jeg alt vil gå som det skal :D

- Tramper

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Fedt at se i har og vil forberede jer godt inden et trip, det er god HR :gud:

Well, ½mærke (selvfølgelig afhængigt af type) er ikke det vilde, og rimelig nemt at kontrollere ifølge mig.
Jeg plejer at sætte noget godt musik på, gerne noget stille og roligt med "good vibes", og ellers altid være sammen med nogle, det kan for det meste fjerne opmærksomheden fra de slemme tanker :)

Husk og meld tilbage om hvordan det gik, held og lykke :)

Medlem
Brugeravatar

Vi starter sikkert ud med noget neelix, eller Hands up music.

Tror vi får fingrene i to jubilæums mærker, så vikan doserer som vi vil.

de indeholder vidst 400 µ, så vidt jeg er orinteret.

Det er bare mig og min ven. Vi har kendt hianden siden vi var 3 år.
Jeg tror derfor også det bliver meget smooth:D

-Tramper

Dedikeret medlem
Brugeravatar

400 microgram indeholder de på ingen måde, kan jeg sikkert sige uden at have prøvet dem. Selvfølgelig et pushertrick. Mærker nu om dage er dårlige - sjældent over 140-150 microgram.

I må da også være sindssyge, hvis I havde forventet af nappe 400 microgram hver første gang? :D

Medlem
Brugeravatar

Har intet forstand på direkte dosering i µ. Dette var blot hvad min ven informerede mig om. Han omtalte det godt nok som"enheder", men jeg gættede mig frem til at det var microgram. Men dette skulle gerne være de Hofffmann Jubilæums mærker der er i omløb.

- Undskyld denne forvirring, men som du siger er det sikkert nok et "pusher-trick" :D

Medlem
Brugeravatar

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=21&t=10977 - Doseringsvejledning til psykedeliske stoffer.

Så vidt jeg husker var styrken på mærker oppe her på siden for ikke så længe siden og mindes at det blev sagt at 80-90% af alle de mærker som DEA (Drug Enforcement Agency, USA) fandt var mellem 50-125 mikrogram.

Mht. enheder, kunne det tænkes at han tog fejl af units (u) fra atomfysikkens verden (vægten på 1 proton/neutron, hvis jeg husker korrekt) og tegnet/enheden for microgram "µ", der udtales "my".

Junior medlem

Geografisk sted: Close to heaven - IM SKY HIGH!
Jeg tror at noget af det bedste du kan gøre er selvfølgelig at være forberedt.
Men du skal heller ikke tænke for meget over det :) . Du må ikke gå og være bange for et "bad trip".
Så plejer det nemlig at gå galt :D

Medlem
Brugeravatar

Det er en rigtig god ide at være forsigtig, når man skal udforske det psykedeliske "univers" første gang.
Og syntes nu i lyder meget klar. Hvis i har læst om det, har trip-killers, og gode set-settings. Så skal det sku nok gå.

Bare vær sikker på at vær i godt humør og ikke have nogle problemer og tænke på når i bestemmer jer for at trippe.
Og lad vær med at tænke for meget på bad-trip. For så begynder man bare at få paranoia på trippet.

Syntes i skal finde ud af nogle ting som i tænker jer kunne være sjovt at lave på LSD.
For så er man igang med noget, og tænker ikke sådan meget på det paranoia der kan komme. Nu siger jeg ikke at i SKAL lave noget konstant på trippet. Men det kan jo være fint lidt af tiden. Man kan jo også bare sidde og chille og snakke lidt hvis det er det man har lyst til...
Men Fx kunne i tegne, bygge med lego eller spille et spil, eller noget i den stil. Men altså kort sagt noget som I tror kunne være sjovt på et LSD trip. Det anbefalet min ven mig, på mit første svampe trip. Og det hjalp faktisk meget når man lige får tankerne på noget sjov.

PS. den med Lego er ret grineren på LSD :P IMO

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Nu har jeg taget lsd ret så mange gange og i meget høje doser.. Det der virker aller bedst for mig, hvis det hele er ved at gå af lort til ----> Ligge sig ned og holde om en dyne imens man hører noget meget berolignende musik..såsom enya eller hvad man nu ved man godt kan li i sådan en situation. Nu det så måske også fordi jeg udelukkende udenundtagelse kun hører dark/horror fast pace psytrance :P .
ps- Mærker skal ikke være under 500 mics :P ... Man skal bare selv lave dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Min liste for ting jeg skal gøre hvis et badtrip opstår:

Sætte en sjov komedie på dvd'en.
Eller sætte "glad" musik på.
Finder en dyne som ovenover nævnt, at putte med :)
Spiser noget frugt eller slik.

I det hele taget bare foretager mig ting som gør mig glad, og beroliger mig. På den måde får jeg det altid bedre!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]