Hej min ven..
Vil du ikke godt høre rigtig rigtig godt efter nu - det beder jeg dig virkelig pænt om.
Hvis du vil trippe og se sjove ting og ha det kanon fedt- så planlig et svampetrip på nogle cubensis og start mildt ud- ta den første dag halvt under det der kaldes " mild dosis " og hvis det ikke virker- så prøv hele den milde dosis næste dage eller et par dage efter.
Du kan undersøge det under doseringer her på psychedelia..
Husk at forberede dig godt på trippet - og sørg for at være et trygt sted med gode venner du stoler på osv
Lighter gas er slet slet ikke det værd.. det ødeligger så meget i din hjerne- og så meget i din krop..
Min søster var afhængelig af det i sine tidlige teenageår- hun måtte komme på afvæning på et sted- for folk sniffede dampene fra malerspande, og når "pedagoen" sagde ( brian har du sniffet maling ? ) svarede han sløvt - neej - med en hvid ring i hoved

ikke en joke... han hedder dog ikke brian tror jeg ... Men anyway.. jeg sniffede også gaz på min efterskole.. prøvede det et par gange, og syndtes ikke det kunne måle sig med svampe og andet- og følsen af at hjernen havde fået tæsk brød jeg mig ikke om.. ikke på den måde..
En af vennerne der blev ved med at sniffe gazen blev dicideret dum, sløv, og ireterret og agressiv i værdagen- og han lignede et lig.. Tænk over hvad gaz er ! undersøg det ! tror ik du ka li at tænke på at du skal proppe sårn noget snavns i lungerne efter du har gjort det...
Og for 3 måneder siden faldte en mand død om i S toget efter han havde siddet oppe hos en kammi og sniffet lidt gaz.. så hyggeligt.. har hørt at vær gang du sniffer- så køre der en lille sort streg rundt om din hjerne- den køre meget meget lidt af gangen- micomilimeter... men alt hvad den rammer ødeligger den.. syn, hørelse, hukommelse, smagsløg... din refleks til at du husker at trække vejret når du sover.... eller værre....
Lad nu bare vær du... det ikke værd at dope sig på