Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey gutter! Ville lige høre, nu jeg selv helt vild med gas, men er der nogen der ved hvor meget man cirka skal have før man kan begynde at se ting? Hvis altså det er muligt overhovedet?
Tak på forhånd,
-KevGaard

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
Et venligt råd: Drop ALT om ligthergas, du bliver godt og grundigt dum af det!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Hej min ven..
Vil du ikke godt høre rigtig rigtig godt efter nu - det beder jeg dig virkelig pænt om.
Hvis du vil trippe og se sjove ting og ha det kanon fedt- så planlig et svampetrip på nogle cubensis og start mildt ud- ta den første dag halvt under det der kaldes " mild dosis " og hvis det ikke virker- så prøv hele den milde dosis næste dage eller et par dage efter.
Du kan undersøge det under doseringer her på psychedelia..
Husk at forberede dig godt på trippet - og sørg for at være et trygt sted med gode venner du stoler på osv

Lighter gas er slet slet ikke det værd.. det ødeligger så meget i din hjerne- og så meget i din krop..
Min søster var afhængelig af det i sine tidlige teenageår- hun måtte komme på afvæning på et sted- for folk sniffede dampene fra malerspande, og når "pedagoen" sagde ( brian har du sniffet maling ? ) svarede han sløvt - neej - med en hvid ring i hoved ;) ikke en joke... han hedder dog ikke brian tror jeg ... Men anyway.. jeg sniffede også gaz på min efterskole.. prøvede det et par gange, og syndtes ikke det kunne måle sig med svampe og andet- og følsen af at hjernen havde fået tæsk brød jeg mig ikke om.. ikke på den måde..
En af vennerne der blev ved med at sniffe gazen blev dicideret dum, sløv, og ireterret og agressiv i værdagen- og han lignede et lig.. Tænk over hvad gaz er ! undersøg det ! tror ik du ka li at tænke på at du skal proppe sårn noget snavns i lungerne efter du har gjort det...
Og for 3 måneder siden faldte en mand død om i S toget efter han havde siddet oppe hos en kammi og sniffet lidt gaz.. så hyggeligt.. har hørt at vær gang du sniffer- så køre der en lille sort streg rundt om din hjerne- den køre meget meget lidt af gangen- micomilimeter... men alt hvad den rammer ødeligger den.. syn, hørelse, hukommelse, smagsløg... din refleks til at du husker at trække vejret når du sover.... eller værre....

Lad nu bare vær du... det ikke værd at dope sig på

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
The-Lizardman - det undrer mig, at du ikke anbefaler ham at trippe på søvnmangel i stedet for. Det er du jo stor tilhænger af, da det er totalt ufarligt. :D :D :D

KevGaard - Det er en dårlig idé at sniffe lightergas. Du får meget meget lidt ud af det samtidig med, det ødelægger din hjerne, som de andre er inde på. Man kan faktisk kun anbefale dig at lade være. Jeg vil faktisk bede dig inderligt om at lade være.

Det lyder som om du bare gerne vil "se ting". I så fald er et psykedelika at foretrække. Et mildere psykedelika som 2c-b eller svampe (Philosopher's Stone er IMHO meget nemme at kontrollere og egnede til et førstegangstrip), vil nok være det bedste, da de ikke har så meget mindfuck, men giver dig en psykedelisk oplevelse. Jeg håber du lytter til vores råd.

Senest rettet af the-red-pill 09 jul 2009 00:47, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du mener forhåbenligt lattergas. Lighter gas er simpelthen snot stupidt...

(Baudelaire 1860).

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Citat:
Konsekvensen af hjerneskaden er, at personen får sværere ved indlæring, problemer med koordineringsevnen, bliver initiativløs og ændrer karakter.

http://www.dr.dk/DR1/laegen/Programmer/2006/061018/

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Har kun én ting at sige ... HOLD DIG FRA DET!

Medlem

TROLL

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
TROLL ?

Junior medlem

Wow, havde ikke forventet så meget feedback - Tak for rådene gutter, tror gas er lidt klammere end jeg havde regnet med. Vil holde mig til andre ting fra nu af tror jeg. Tak for det ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hold dig langt væk fra det, inden du erhverver dig en seriøs hjerneskade!

Har en ven der elskede at sidde med refillen i munden, flere gange om dagen, og jeg kan love dig at han er blevet dum at se på den dag idag. Og det går ikke over!
Lortet er ikke psykoaktivt, så den virkning du får, er simpelthen hjernen der tager skade, imens du oplever det. Det svarer til at knalde dit hovede alt hvad du kan ind i en væg, indtil du føler at du får en virkning ud af det.. You get my point.

Så hold dig for guds skyld langt væk fra det. Det er ikke det værd, at være snotdum resten af dit liv, fordi du skulle blive høj af opløsningsmidler som ung.

Insane psychedelia user!

Halose skrev:
Lortet er ikke psykoaktivt, så den virkning du får, er simpelthen hjernen der tager skade, imens du oplever det. Det svarer til at knalde dit hovede alt hvad du kan ind i en væg, indtil du føler at du får en virkning ud af det.. You get my point.

Så hold dig for guds skyld langt væk fra det. Det er ikke det værd, at være snotdum resten af dit liv, fordi du skulle blive høj af opløsningsmidler som ung.

Er det ikke noget vås at sige det ikke er psykoaktivt..? -i og med at du bliver påvirket af det, er det vel lige det, det er.

...Alkohol er også et opløsningsmiddel, er det så heller ikke psykoaktivt - er det også bare hjernen der tager skade når du intager det, og derfor du får en virkning...?

Edit/ Det er på ingen måde for at være pro lightergas, men sandheden frem for alt....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Hey.
Jeg sniffede selv meget deodorant over en periode. Så en dag tog jeg mig selv i at sidde og nikke og tale min lærer efter munden uden overhovedet at have forstået hvad hun sagde, det var rimeligt sygt. Jeg andbefaler dig at lade være med sådan noget lort, da man bagefter bliver ved med at sidde og tænke på hvor fedt det var de 7 sek. det havde effekt, og bare gerne vil prøve det igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lfrederikv skrev:
Hey.
Jeg sniffede selv meget deodorant over en periode. Så en dag tog jeg mig selv i at sidde og nikke og tale min lærer efter munden uden overhovedet at have forstået hvad hun sagde, det var rimeligt sygt. Jeg andbefaler dig at lade være med sådan noget lort, da man bagefter bliver ved med at sidde og tænke på hvor fedt det var de 7 sek. det havde effekt, og bare gerne vil prøve det igen.

var det Axe?

(Baudelaire 1860).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
the-red-pill skrev:
The-Lizardman - det undrer mig, at du ikke anbefaler ham at trippe på søvnmangel i stedet for. Det er du jo stor tilhænger af, da det er totalt ufarligt. :D :D :D

K

Hvad ved du om det ? jeg har prøvet det i en periode.. fordi du så gaysex i en periode er du så faggot ? nå ja.. heh... ja...
ej men jeg vil ikke anbefale det, nu er det jo sådanset dig der bringer det op igen, og måske får folk til at søge efter det :) så du anbefaler ham det faktisk mere end jeg gør- hvis du tænker lidt over den...

Jeg siger bare at manden skal holde sig væk fra lightergaz- er du uenig så skriv - er du ikke så lad vær.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
FromCirclesAllRise skrev:
Halose skrev:

Er det ikke noget vås at sige det ikke er psykoaktivt..? -i og med at du bliver påvirket af det, er det vel lige det, det er.

...Alkohol er også et opløsningsmiddel, er det så heller ikke psykoaktivt - er det også bare hjernen der tager skade når du intager det, og derfor du får en virkning...?

Edit/ Det er på ingen måde for at være pro lightergas, men sandheden frem for alt....

Da jeg nævnte opløsningsmidler i den her sammenhæng, tænkte jeg på ting som benzin, maling, lim, lightergas etc.

Alkohol er et opløsningsmiddel, ja.

Jeg går ud fra at du forstod hvor jeg ville hen, FCAR.

Medlem
Brugeravatar

Pivo_Cerveza skrev:
lfrederikv skrev:
Hey.

var det Axe?

Eller friskluftspray?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
DET HER ER EN JOKE

Dosis: 10 flasker inde i lille lukket rum
Metode: Du lukker alt gassen ud af alle ti flasker og tænder en smøg
Virkning: Instant brændt af.....

Alternativer til federe rus.

Coca-cola - Pepsi - Kaffe - Smøger - vand

------------------------ JOKE SLUT ------------------------

Opløsningmidler er et no go - ting der opløser fedt og olier er fandme noget lort makker - din hjerne består primært af fedtvæv - regn resten ud... Opløser fedt og olier...... Hjerne=Fedtvæv.......... hvis du så havde suget gas - så var det ikke sikkert du kunne regne det ud.

Hvis du gerne vil være fucked up på noget du skal inhalere er der muligheder nok - Lattergas - Hash - Rygeheroin - Freebasecoke - DMT - Opium - Spice og fucking mange andre ting som jeg ikke kender til.

http://www.erowid.org vil være rigtig god information til en person som dig - hvis du ligefrem kan finde på at overveje lightergas - såeh - jamen så ender det sgu med du gør noget dumt hvis du ikke får noget viden smidt i ansigtet:) Sagt i god ånd der..

P.L.U.R

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
og hvis du endelig skulle hallucinere på lattergas skal du op i psykose doser..
så det er egentlig ikke gassen der får dig til at se ting, men den sindstilstand du kommer i af at tage det... ud af kroppen oplevelser og nærdødsoplevelser er vist ikka sjædle på lighter gas.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Pivo_Cerveza skrev:
lfrederikv skrev:
Hey.

var det Axe?

Man kan gøre det med alle.
Man sprøjter bare ind på sin hånd eller en plade så deodorant vandet løber ned, mens gassen stiger op. Og så er det bare med at snuse :D
Det er i hvertfald hvad jeg har erfaret mig med, noget bedre(Hurtigere sus) end en lighter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]