Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 23:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey folket
Som titlen nævner: Er LSA egnet til fester? her specifikt nytår?
Jeg har ikke meget psykedelisk erfaring. Men jeg tænkte, at med en ordentig ekstraktion, således at vasokonstriktionen (Jeg ved virkelig ikke, om det hedder førnævnte på dansk) og opkasten mindskes mest muligt, så kunne det vel godt være egnet?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psykedeliske stoffer er generelt uegnede til fester, medmindre festen er særligt indrettet til at der indtages den slags.

Medlem
Brugeravatar

Enig med ovenstående. Hvis man er i et miljø, hvor det er almindeligt at trippe så er det vel fint.

Dog synes jeg LSA giver en del kvalme (ihvertfald hos mig, men ikke noget der overskygger trippet heldigvis!). Dog ikke så god kombi med en stor omgang nytårsmad.

Admin
Brugeravatar

Som de andre siger, kommer det meget an på festen. Men hvis du ikke har meget erfaring med psykedeliske stoffer, vil jeg i det hele taget ikke råde dig til at bruge det til fester. Få dig noget champagne og nogle lækre drinks. Ryg en skunkjoint senere, hvis du vil krydre det lidt. Det går meget bedre an til nytår i min bog :)

De par gange jeg har prøvet LSA, har jeg været limet til sofaen. Egentlig husker jeg det som fucking behageligt det meste af tiden. Men noget partydrug vil jeg ikke kalde det.

-Jimmy Carter

Jo LSA er for mit vedkommende slet ikke stimulerende. Som Imp er inde på, er man ret glad for at ligge flad på enten gulvet eller sofaen. Det kan faktisk være ret svært at gå, da man føler sig enormt tung og balance er næsten ikke eksisterende. Men jeg har haft nogle fine oplevelser på LSA, men de sidste par gange jeg prøvede stoffet, fik jeg mere og mere kvalme og mindre euforia. Så det er et no go for mig i dag.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Stemmer også på at du venter med LSA til en anden dag. LSA er imo en meget rodet rus, som ikke er stimulerende. De gange jeg har prøvet det, har jeg ofte været en del stenet og mest bare fedet den i sofaen. Tror aldrig nytårs aften bliver en god dag at prøve noget nyt. =)

Medlem

Ok, jeg har vist fået fornemmelsen af den generelle konsensus angående LSA og fester

Jeg ville egentlig bare finde et alternativ til alkohol, da jeg virkelig ikke bryder mig om det mere (for mange gymnasiefester, der har endt dårligt, samt lede tømmermænd dagen efter)

Jeg har overvejet at skaffe noget stærkere over nettet, men det må vist ikke diskuteres på dette forum?

Tror nok, at det ender med pinde til nytår i år :)

Det må gerne diskuteres, du må bare ikke opgive din internet kilde her.

Medlem

Ø Tripperen! skrev:

Nåhr, ok

Altså, jeg havde som en anden idé tænkt mig at bestille noget LSD hjem (tror lige jeg kan nå at få det torsdag), men det er måske også for offensivt, at tage det som første gang til en fest

Desuden er jeg lidt nervøs for hele idéen om at få det sendt med posten selvom chancen for, at det bliver opdaget, er lille

Men det hører nok til en anden tråd ;)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det korte svar er; hvis du er uerfaren i psykedelika generelt, aldrig har taget LSD før og gerne vil have en hyggelig nytårsaften, så vent til andre omstændigheder. Du har masser af tid

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nu gider jeg sku ikke lige læse tråden igen. Men hvad med MDMA?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skitzo skrev:
Nu gider jeg sku ikke lige læse tråden igen. Men hvad med MDMA?

Ja, MDMA er et partydrug! :roll: :D :wink:

Admin
Brugeravatar

420KekIt skrev:
Ø Tripperen! skrev:

Nåhr, ok

Altså, jeg havde som en anden idé tænkt mig at bestille noget LSD hjem (tror lige jeg kan nå at få det torsdag), men det er måske også for offensivt, at tage det som første gang til en fest

Desuden er jeg lidt nervøs for hele idéen om at få det sendt med posten selvom chancen for, at det bliver opdaget, er lille

Men det hører nok til en anden tråd ;)

Jeg er med frugthat her. Lad endelig være med at tage LSD første gang til en nytårsfest. Det lyder som opskriften på en ubehagelig oplevelse. Især når du ikke har meget erfaring med psykedelika. Hvad er det for en slags fest, du skal til? Hvis de andre propper sig med stoffer, og folk generelt er åbne og nede på jorden, er det måske ikke den værste ide. Men hvis det er mere en drukfest, så gem dine psykedeliske oplevelser til en anden gang :)

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]