Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hejsa.

Jeg har fået tilbudt både 25B-NBOMe og 25I-NBOMe af en selvstændig researcher.
Begge med en dosis på 500-800 mikrogram.
Desuden er jeg også i besiddelse af noget 25B-NB (n-Benzyl-2C-B).

Er der nogen kloge hoveder der kan fortælle mig, om der er risiko for vasokonstriktion på disse substanser,
som tilfældet er med Bromo-Dragonfly og DOB ?

25B-NBOMe og 25I-NBOMe skulle begge have en varighed på omkring en 8 timer, så ud over at substanserne (hvad jeg har fået fortalt) ikke er oralt aktive, men kun sublinguært, IM, IV, osv., så lyder det som nogle oplagte nye psychedelics! :)

Jeg er en sucker for nye 2C-x analoger, men jeg vil nødigt miste et par fingre, en arm eller livet!

MVH
Dex

Medlem
Brugeravatar

...

Senest rettet af Krigstina 04 nov 2009 13:30, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er n-substitueret 2C-B og 2C-I... Du kan bide dig selv i næsen på at det er phenethylaminer!

Admin
Brugeravatar

Kommer effekten med vasokonstriktion ved DOB og Br-dragonfly ikke fra, at de indeholder amfetamin skelettet? Har kun prøvet N-ethyl2C-B og der var ingen vasokonstriktion overhovedet. Det skulle der heller ikke være ved N-benzyl versionen.

Intuitivt ville jeg ikke tro, at der vil være vasokonstriktion ved indtag af disse substanser. Hvis der er, må mekanismen for det ihvertfald være anderledes end ved DOX og Br-dragonfly.

Disclaimer: Det er blot noget jeg tror. Der er nok ingen der har undersøgt det. Især hvis du ikke engang kan finde en rapport fra en der har prøvet dem.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Det skal understreges, at blot fordi et molekyle ikke har amfetaminskeletet (eller andre skeleter der er kendt for at føre til vasokonstruktion), at evt. vasokonstruktion kan udelukkes. Dette gælder selvfølgeligt også for andre tendenser der kan være kendt for at føre til evt. bivirkninger. (Skønt jeg godt ved, at jer der er aktive i tråden udmærket er klar over dette).
Det er klart at man intuitivt vil antage, at tilsvarende strukstur vil lede til tilsvarende effekt. Dette har sågar fået sit helt eget navn; The SAR (Structure-Activity Relationship) paradox, som faktisk er et ret hot emne inde for forudsigelse af molekylers biologiske effekt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hafnia
Dejligt med en tråd om N-benzyler

Jeg er enig i at N-benzyl-2C-X er interessante stoffer og indtil videre har det været meget begrænset med info. Umiddelbart vil jeg heller ikke tro at de vasokonstriktive, der er ingen alfa-methyl og ingen furan-ringe som i DOB / Bromo-Dragonfly.
Det vil være interessant at se en trip-rapport fra et af disse stoffer, jeg har ikke været i stand til at finde noget fornuftigt på udenlandske fora.

WW

Junior medlem
Brugeravatar

... og det er så her diskussionen om N-benzyler slutter, intet nyt fra vestfronten. Måske virker de kun in vitro.

Medlem
Brugeravatar

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=388351&highlight=25I-NBOMe :lol:

Erny nævner (side 1) mild vasokonstriktion og forhøjet kropstemperatur ved det han kalder bomaminer. Ret mig endeligt hvis 25B-NBOMe ikke falder ind under den gruppe af substanser han taler om, men det gør sgu ondt i min lægmandshjerne at læse sådan noget.

Junior medlem
Brugeravatar

Har set bluelight-tråden, den har været i gang i et stykke tid, men det er også det eneste info jeg har set til dato, det ville være rart med nogle uafhængige data

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]