Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har for nogle måneder siden fået konstateret ADD = opmærksomheds forstyrrelse... lidt syret når man er 45 :?
Men når jeg kigger på mine yngre dage hvor amfetamin var mit forestrukne selv om jeg havde prøvet alt... ja okay rygeheroin var selvfølgelig et særligt stof, men ret farligt for mig...

Nå men nu får jeg ritalin uno 30+20 mg 2 gange om dagen og det virker skam efter hensigten dog i starten var euforien ret kraftig men det aftager hvis jeg tager det som jeg skal.

Jeg får ret hurtigt åndenød og det føles som mega dårlig kondition... men har da i januar kunnet løbe 10 km hver anden dag, men tør slet ikke løbe nu. Nogen der kender til de bivirkninger og om det fortsætter???

Andet spørgsmål.

Jeg er ret ny herinde og har læst flere gange om at sniffe ritalin uno??

Kan man det?? og virker det bedre??

Har forsøgt men de kugler springer jo rundt i hele stuen ha ha

Håber nogen kan svare :-)

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
snak med din læge om bivirkningerne ved præparartet. hvorfor tager du ikke medicinen på den måde den er beregnet i stedet for at insuflere det? hvis du endelig vil misbruge dem, så har det du spørger om været oppe og vende et hav af gange, så brug søgemaskinen!

Senest rettet af Haremis 25 jun 2009 19:22, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Okay er lige oprettet i dag og skal lige hitte ud af det...

ang misbrug... ja så var jeg bare nysgerrig på hvorfor og hvordan.... holder mig til at spise de kapsler som ordineret....

Tak for tippet med søgemaskine

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Velkommen til :)

Det er rigtig emnet har været oppe mange gange, så hvis du trykker på søg oppe i højre hjørne og skriver "ritalin uno" eller "ahhd" så skulle der gerne komme et par andre tråde.

Junior medlem

Goodyear skrev:
Jeg har for nogle måneder siden fået konstateret ADD = opmærksomheds forstyrrelse... lidt syret når man er 45 :?
Men når jeg kigger på mine yngre dage hvor amfetamin var mit forestrukne selv om jeg havde prøvet alt... ja okay rygeheroin var selvfølgelig et særligt stof, men ret farligt for mig...

Nå men nu får jeg ritalin uno 30+20 mg 2 gange om dagen og det virker skam efter hensigten dog i starten var euforien ret kraftig men det aftager hvis jeg tager det som jeg skal.

Jeg får ret hurtigt åndenød og det føles som mega dårlig kondition... men har da i januar kunnet løbe 10 km hver anden dag, men tør slet ikke løbe nu. Nogen der kender til de bivirkninger og om det fortsætter???

Andet spørgsmål.

Jeg er ret ny herinde og har læst flere gange om at sniffe ritalin uno??

Kan man det?? og virker det bedre??

Har forsøgt men de kugler springer jo rundt i hele stuen ha ha

Håber nogen kan svare :-)

har selv fået det længe og der burde ikke være nogen fare for at løbe når du har taget ritalin bare du husker at drikke nok væske :p de værste bivirkninger syntes jeg er den totalt manglene appetit.. glemmer nogle gange og spise og så hen af aftenen kan jeg mærke hvor sulten min krop er men har overhovedet ikke lyst til mad altså det "fysiske" behov er der men ikke det "psychiske"

og det lettes at knuse kuglerne på en kop eller skål/tallerken på hovedet og knus dem forsigt i starten med noget hårdt så du får knust de løbske kugler.. syntes de virker mere euforicerene når man sniffer.. mere ligsom amf
det i altfald min mening :)

Junior medlem

Takker pænt for svaret.... det skal da prøves om ikke andet :-)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
tror du ska have straterra istedetfor, men nu er jeg jo ikk læge, men jeg har os adhd eller det er så godtnok add, men fuck det.. Og jeg får det ligesom dig af ritalin..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
tror du ska have straterra istedetfor, men nu er jeg jo ikk læge, men jeg har os adhd eller det er så godtnok add, men fuck det.. Og jeg får det ligesom dig af ritalin..

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Et godt råd til dig mr. lad være med at sniffe det det ender bare galt. Jeg har ADHD og jo jeg har da prøvet at sniffe det men vil ikke anbefale det. hvis du ikke kender til bivirkninger så skal du bare læse den seddel som hænger på siden at dit glas når du henter et nyt på apoteket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]