Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 16:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej.

I dag vil jeg have det lidt sjovt. Jeg vil indtage en (meget) lille mængde metadon, drikke 2-3 øl, samt indtage en del benzodiazepiner.

Af benzo'er har jeg: rivotril 2mg (10 stk.), risolid (2 stk.), og Imovane 7.5mg (8 stk.).

Hvis jeg nu tager alt dette sammen, vil det så ikke give en udemærket downer-rus? (Altså jeg mener ikke tage ALLE 10 rivo'er eller tage ALLE 8 'vaner, men ca. halvdelen).

Og jeg vil også meget gerne vide hvorvidt, der er en ide i at tage de tre forskellige slags benzoer? Altså har de hver deres sideeffekter, så man får lidt effekt ud af hver præperat. Eller vil det give det blot at tage nogle rivotriler (uden at tage de andre to benzo'er)?

PS: Jeg er godt klar over Imovane ikke er et ægte benzodiazepin, men det er benzodiazepin-lignende og et Class IV-stof i USA, så det er godt nok for mig.

PPS: Jeg er også godt klar over benzo + metadon + alkohol er en farlig cocktail. Men jeg er hærdet bruger for det første, og for det andet, er det relativt små mængder det drejer sig som.

På forhånd tak (for intelligente svar)!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... Regner du seriøst med at nogen vil råde dig til at indtage 2½ forskellige slags benzoer, metadon og bajere?

Jeg kan kun fraråde det. Det er potentielt dødeligt, også selvom du har taget stoffer i lang tid(Hvad er det dog for et argument?). imovane/zopiclone er en sovepille, ja jeg har hørt folk sige de får det ekstremt underligt hvis de holder sig vågne på dem... men.. Jeg tror IKKE at stoffet er bedre bare fordi det er ulovligt/class IV...(Hvad er det dog for et argument?)

Ja jeg ved godt du ikke kan bruge mit indlæg til det mindste.
Du vælger jo nok at indtage tingene alligevel. I så fald er det nok smartest at have en tripsitter ved siden! du bør også skrive ned hvad og hvor mange mg af hvilke substanser du har indtaget, på din arm. Så har de en mulighed for at hjælpe dig, hvis det går galt.

Senest rettet af spiffeh 31 okt 2009 15:09, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nu lyder du ikke til, at ville høre på løftede pegefingre - men een ting bør du gøre for dig selv, tag en meget MEGET mindre dose af hver substans, end du er vandt til - for det tager røven på dig - hellere gå stille frem end, at du ikke vågner op igen, for det er en meget reel risiko! Træd varsomt!! Toxic Avenger, det må man sige du lever op til hehe.. Pas på dig selv!=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal eddersatme være forsigtig med at redosere de forskellige stoffer, så du ikke ender med, at metadonen tager røven på dig 3-4 timer efter indtagelse, og du så sidder på diverse benzoer, fordi du ikke var lam nok. Så gå meget stille frem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
True^^ vær meget opmærksom på metadonens lange indgift... Tag en brøkdel af hva du har i tankerne, den synergiske effekt er helt utrolig voldsom.. Den tager røven på selv de "bedste"!! Dette kan ikke understreges nok...!

Junior medlem

Hvis du er så ''Hærdede'' som du selv siger - Burde du netop vide, at denne combo er direkte latterlig.

Medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
imovane/zopiclone er en sovepille, ja jeg har hørt folk sige de får det ekstremt underligt hvis de holder sig vågne på dem... men.. Jeg tror IKKE at stoffet er bedre bare fordi det er ulovligt/class IV...(Hvad er det dog for et argument?)

Helt korrekt. Jeg har selv i små doser (7,5mg oralt) i kombination med enkelte genstande været relativt langt ude med lette visuals og relativt stort hukommelsestab. Jeg tør slet ikke tænke på konsekvensen af at blande denne kombi med metadon og diverse benzoer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Dejligt at se en tråd hvor folk ikke citerer hele trådstarterens indlæg når de skal snakke til ham. Det ser træls ud!

Det lyder altså mærkeligt, at du siger du er hærdet bruger men du ved stadig ikke hvor din tolerance ligger og du spørger os om du vil få en god downer-rus?

Jeg vil bare sige at tilføjer du benzoerne til en alkoholrus eller omvendt så vil du opleve nok flere mistede hæmninger end du har lyst til (og moralske tømmermænd i stor stil). Nu ved jeg ikke om du er en af de få som oplever ekstrem eufori og stimulation med benzoer, men det er de færreste så det går jeg ud fra du ikke er.

hvorfor ikke nøjes med at bruge benzoerne til comedowns fra stimulanser, bajerne til hygge med gutterne og metadonen til noget helt tredje? Bare et råd ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: himmerland
imovane/zopiclone kan som Spiffeh skriver føre til ubehag... om ikke andet så dagen efter.

Jeg fik dem for nogle år tilbage, og vågnede en morgen efter en 8-10 stk zophiclone, med en vold krøllet bil 1,5 km fra mit hjem.
selv lå jeg i min seng uden den fjerneste erindring.

Det mindede MEGET om en Flunitrazepam/Alkohol rus TOTALT hukommelses tab.

Derfor kan jeg ikke se nogen fornuftig grund til ukritisk at kaste så mange forskellige preparater i masken, og slet ikke i de doser du nævner.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Bruger ikke nogen af de nævnte midler til at lamme mig på, men ud på morgenen efter et trip hvor jeg synes det er ved at være nok, hænder det at jeg spiser et par valler eller en rob til at falde lidt ned på.

Som tidligere nævn i denne tråd synes jeg også du burde indtage de forskellige præperater hver for sig. Husk på at der "måske" er en dag i morgen, man ved aldrig hvad dagen byder på i forevejen, men ingen grund til at udfordre skæbnen. Desuden er det heller ikke mængden eller kombinationen af stoffer der afgøre om man hygger sig.

Take care.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Toxic Trådstarter:

Hvor meget Metadon vil du tage (dosis), og har du i forvejen opioid-tolerance? Tager du Metadon dagligt som led i en behandling for at fjerne abstinenser?

Jeg synes ikke at det giver særligt meget mening at tage Metadon "for sjov" - det giver ikke særligt meget eufori eller en vildt fed rus, men gør dig bare "lam". Desuden varer det i ret lang tid, og det er sgu ikke særligt spændende at rende rundt og være opioid-lam i flere døgn.
Hvis du derimod tager Metadon hver dag som led i en behandling af (f.ex.) et heroin-misbrug, så synes jeg slet ikke du skal begynde at lamme dig i flere forskellige benzoer, og/eller tage benzoer "for sjov". Det er virkelig dumt at rode med sådan noget, hvis du tidligere har haft problemer med at styre forbrug af downers, og hvis du ikke engang er blevet helt clean endnu.

Jeg forstår heller ikke rigtigt hvorfor du vil blande de forskellige benzoer - hvorfor ikke bare tage mere af ét enkelt stof? Når du tager flere sammen risikerer du, at det er sværere at beregne dosis, og at du enten kommer til at tage for meget eller få en sær rus, fordi der er forskel på hvornår stofferne begynder at virke, og hvor lang halveringstid de har.

Og... så synes jeg også det er lidt vildt at kaste alkohol ind oveni blandingen af Metadon og flere forskellige Benzoer. Som nogle folk vist også skriver, så kan blandingen af alkohol og benzoer gøre dig fuldstændig zombie-agtig. Jeg synes faktisk selv at det er slemmest på de dér "anden-generations-benzoer" som f.ex. Zolpidem - hvis jeg drikker lidt for meget og tager mere end 10 mg Zolpidem, så kan jeg have lange blackout-perioder og vågne op om morgenen med et plyndret køleskab, kniv-hakke-sår på fingeren og krummer på natbordet uden at have nogen som helst erindring af hvad der er sket. Har også hørt 2 forskellige venner fortælle om, hvordan de åbenbart har dyrket sex med deres (daværende) kærester, uden at kunne huske det næste morgen pga. Zolpidem. Jeg ved ikke med dig, men jeg foretrækker at være ved bevidsthed når jeg knalder - ihvertfald når det er med min kæreste.

Jeg håber, at du gider at læse det jeg skriver og tænke lidt over det. Det er - efter min mening - ikke bare en løftet pegefinger, hvor jeg skriver "Lad nu være/pas på!". Jeg synes bare der er nogle ting der ikke rigtig giver mening ved de idéer du nævner til stof-kombinationer - heller ikke ud fra et rent hedonistisk lamme-mæssigt perspektiv, hvor du gerne vil få den bedst mulige rus.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Toxic...: Gider du ikke lige at skrive hvad du endte med at gøre? Og/eller hvad du mener om vores råd og info.
Det kunne være spændende at se hvordan du reagerede på vores kommentarer/råd, hvad du tænkte om dem, hvad du så valgte at gøre mht. stof-kombinationerne, og hvordan du så oplevede dét (altså rusen fra den kombination du endte med at tage - hvis du overhovedet tog noget).

Junior medlem
Brugeravatar

Først og fremmest tak for alle de "løftede pegefingre" og intelligente svar!

Zarathustra: Jeg endte med i en eller anden forstand at følge jeres råd. Jeg skar Imovane'rne og risoliderne væk. Og valgte at have en hyggeaften med min kammerat hvor vi fik nogle Rivotril (dog uden den store effekt - læs min anden tråd...) og nogle øl.

Metadonen fik jeg dog stadig, men det er fordi jeg er i behandling, men jeg prøvede altså at passe ret gdt på. Og i og med jeg havde en kammerat på besøg havde jeg jo en tripsitter, som spiffeh skrev.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]