Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej!

Jeg får hver aften - af den lokale hjemmepleje - udleveret to piller lige før jeg skal sove. Een Oxapam samt een Imozop (nogle gange er det billigere kopipræperater, så det kan selvfølgelig gøre det sværere at vurdere.

Men jeg vil gerne vide hvilken pille der er hvilken. Derfor har jeg, selvfølgelig uden hjemmeplejens viden, taget en fra af hver slags. Dem har jeg så taget et billede af, som jeg så håber I kan bruge til, at identificere hvilken pille der er Oxapamen og hvilken der er Imozopen.

PS: Den ene pille er lidt klam fordi jeg ganske kort har haft den i munden.

PPS: Det er ikke fordi jeg vil bruge den viden på en total misbrugsagtig måde - jeg vil blot gerne vide hvad jeg propper i munden. Og sygeplejeskerne fra hjemmeplejen der kommer ud, aner det ikke (eller vil ikke fortælle det?). Jeg har det sådan, at jeg vil vide hvad jeg har med at gøre, så jeg kan klage hvis de gør noget galt.

Her er billedet:

Billede

Håber I kan fortælle mig hvad der er hvad! :-)

På forhånd tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Det kan du faktisk smage dig frem til. Alle gange jeg har prøvet Oxazepam har jeg tygget dem og hver gang har de smagt af nærmest ingenting.. nærmest bare kartoffelmel. Imozop smager til gengæld af HELVEDE til hvis du tygger dem. prøv det.. hvis de smager ens må du ty til http://www.medicin.dk hvor du muligvis kan identificere dem.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
er 80% sikker på den til højre er imozoppen at dømme ud fra dele kærven!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg vil mene at Oxapamen ligger til venstre, efter et par google søgninger. Prøv selv at google under billeder "Oxapamen".
Men igen, vi kan jo ikke vide det 100% ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Er også ret sikker på at imozopen ligger til højre, så hud jeg visker smager de meget "metallisk" aka af helvede til :)

Medlem
Brugeravatar

De smager ikke bare ad helvede til. Den bitre smag slår MDMA's elendige smag i flere gange! Selv dagen efter kan man smage dem. :(

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tror sgu I har ret. Jeg ved nemlig godt det med Imozop'er smager pissebitre hvis man tygger dem - det havde jeg ikke lige tænkt på.

Men prøvede at tygge på den til højre, den virkede ret bitter i det.

Så smagte jeg den til venstre, den var langt mere mild og kartoffelmelsagtig for nu at bruge Armaghettos ord.

1000 tak for hjælpen, drenge!

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes ikke engang man skal tygge for dem for at smage den elendige smag. Bare det at den glatte tabletoverflade rammer min tunge, får hele min mund til at kravle sammen af den bitre smag. Det er som at drikke sig et glas Go' negl! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]