Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 22:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har for ikke så forfærdelig lang tid siden, prøvet mine første to e-piller (spredt udover to dage) - Efterfølgende, har jeg hentet to ''blå snapchat'' (som de blev kaldt af en bekendt.) og som det ligger i navnet er de blå, med et snapchat logo.

Nu er mit spørgsmål..
Hvad kunne eventuelle downsides være ved, at jeg åd begge piller kontra en? (Det skal lige siges, at udover ecstasy har jeg kun røget hash, dog i en længere periode og taget MDMA én gang.)

Jeg har på ingen måde reageret dårligt på noget af det overstående før.
Alle tips modtages med kærlighed;) tak på forhånd <3

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Nu ved jeg jo ikke hvor meget MDMA der er i dine ecstasy piller, men går udfra at det er over 100mg, så overdosering er da klart en downside.
Det lyder til at du tror ecstasy og MDMA er to forskellige stoffer, men det er det ikke, eller det bør det ikke være. Ecstasy piller er generelt bare MDMA presset i en pille, desværre bliver der også rigtig tit puttet alt muligt andet i, som research chemicals, amf, 2c-b og andre stoffer.
Dog har trenden de sidste par år været at de fleste ecstasy piller generelt kun indeholder MDMA, dog indeholder de ofte meget store doser.
Hvis du kigger her:
http://checkit.wien/media/checkit_Warnungen_09161.pdf
Du kan se at nogle af de piller de har testet er på næsten 300mg MDMA, hvilket er alt for meget. Generelt vil jeg ikke råde nogen til at tage over 200mg MDMA på en aften og slet ikke tage det 2 dage i streg.

Vil foreslå dig enten at anskaffe et testkit for at kunne 100% sikre dig hvad der er i pillen, eller i det mindste prøve at spørge din kammerat om hvor meget der er i og i det mindste lige lave lidt research inden. Kan godt forstå, hvis du ikke gider til at købe et testkit til dine drugs, hvis det ikke er noget du gør så meget, men i det mindste vil jeg råde dig til at prøve at slå din pille op på https://www.pillreports.net/ eller lignende sider, så du kan se hvad andre siger om den.

Håber du kan bruge det til noget og pas nu på derude.

Junior medlem

Mange tak for det velformulerede svar. :)
- Lige som ops, ved jeg godt at ecstasy og MDMA er det samme. ;)

Jeg vil tage udgangspunkt i det du fortæller mig, 1.000 tak. :)

Dedikeret medlem

Hvorfor vil du tage to piller? Var virkingen af én pille ikke tilfredsstillende?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]