Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey har fået skaffet 1g godt cola til imorgen, nytårsaften hehe :) har bare siddet og læst her på psychedelia at man ved indtag af cola + alcohol samtidigt får en form for ubehag? er dette noget som sker hver gang, og er det meget ubehageligt eller? er det ikke egnet til at gå i byen med? (første gang med cola btw).

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
kokain og alkohol danner en metabolit, cocaethylen som er meget skadelig for hjertet. det kan ikke anbefales at kombinere de to.

hold dig hellere til rom og cola.

Junior medlem

.... er i den situation at jeg nærmest ikke kan få andet alcohol ned en øl, og diverse sodavands ting, breezer osv.

Men er det 100% sikkert at det vil ske? og jeg vil få det dårligt, opkast, gå kold, lign?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
zimba skrev:
.... er i den situation at jeg nærmest ikke kan få andet alcohol ned en øl, og diverse sodavands ting, breezer osv.

Men er det 100% sikkert at det vil ske? og jeg vil få det dårligt, opkast, gå kold, lign?

Nej bestemt ikke. Mange udnytter også komboen - især ved dårlig gadecoke, for at få bare lidt feeling.
Har ikke selv oplevet hvad du beskriver, hvis det kan være til nogen trøst, halugen har dog stadig ret i at det er mere skadeligt at blande de to.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
chancen for at få et hjertestop er bare mange gange større

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Første gang på coke ville jeg nok ikke gøre nytårsaften, har læst om flere der ikke får den ønskede effekt de første par gange fordi man ikke rigtig ved hvordan rusen er, inkl mig selv

Junior medlem

tror aldrig jeg har taget coke, uden også at drikke ved siden af. Og jeg har aldrig nogensinde fået det dårligt af det.
dog ikke sagt, at det ikke kan ske, men kender heller ingen der får det skidt af at blande dem. men som ninjamel siger, så synes jeg at coke godt kan være meget subtil, især de første gange. man skal lige lære rusen at kende.

Insane psychedelia user!

dipD skrev:
tror aldrig jeg har taget coke, uden også at drikke ved siden af. Og jeg har aldrig nogensinde fået det dårligt af det.
dog ikke sagt, at det ikke kan ske, men kender heller ingen der får det skidt af at blande dem. men som ninjamel siger, så synes jeg at coke godt kan være meget subtil, især de første gange. man skal lige lære rusen at kende.

Det er udelukkende fordi, at det har meget lidt med coke at gøre, det du sniffer, så.
Rejs et smut til bolivia, og du vil helt sikkert ha en helt anden opfattelse af coke og stoffets virkning. :)
....Eller du kan også bare finde dig en ordentlig dealer. Der går op i kvalitet frem for kvantitet, hvis det overhovedet er muligt i DK.

I øvrigt er det meget sjældent man får det dårligt, af at blande coke og alkohol - faktisk lige mosat - farligheden af comboen ligger mere i, at det belaster kredsløbet, mange gange mere, en hvis man holdt sig til én af delene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du har vel regnet ud efterhånd at du godt kan tillade dig at drikke nogle få genstande, men at du skal huske at holde igen. Prøv at drikke langsommere end de andre kammerater som sikkert sidder og kaster shots ned på denne aften :D Eller start evt med at drikke lidt inden du rykker colaen frem, også holde igen med at drikke mere. Godt nytår og god koger!

Medlem
Brugeravatar

Enig med Arthur. Drik 2-3 genstande og hiv så colaen frem. Hvis jeg suger, så forvinder min lyst til at drikke fuldstændigt - måske fordi jeg ved, at det er en dårlig combo og alkoholen vil formindske cokens effekt. Til gengæld kæderyger jeg den ene smøg efter den anden, haha.

Desuden forstår jeg ikke rigtig, hvorfor nogle folk er blevet skuffede over coke? Hvis man forventer at blive fuldstændig blæst som på MDMA eller skiver, så er det vist det forkerte stof, man har fået fat i. Jeg synes cokerusen er genial, hvis man gerne vil have det super fedt og være i stand til at opføre sig bare nogenlunde normalt. Det er ideelt hvis man f.eks. vil i byen og score tøser.

Junior medlem

har du prøvet en lille smule af colaen, 60mg ca :D og det var fandme godt hah..

Junior medlem

burde 250-300mg cola ik give en meget go effekt? det ret godt cola'en btw.
Nå jeg også har drukket i forvejen :) det er selvfølgelig spredt udover en aften, 4-5timer evt.

Dedikeret medlem

Det er desværre ret umuligt at udtale sig om. Det kommer an på renhed, brugerens fysiologi m.m.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]