John D <-- Jeg takker inderligt! Jeg kan heldigvis informere dig om, at solstrålehistorien forsætter herfra !

Tom Benkhe <-- Mange tak for din ''backup'' - Barnet ved jo desværre ikke bedre!
Jeg ville lige give jer en lille update : Som min situation ser ud nu er jeg godt på vej til, at komme tilbage til livet. Min kammerat er som sagt flyttet ind hos mig for, at hjælpe mig både psykisk og fysisk med de problemer der nu skulle fremkomme. Han administrere så metadonen ( Vi var selvfølgelig begge med til, at fastsætte dosen) Som PT. Ligger på 30mg. Endnu en gang understreger jeg, at det IKKE er meningen, at blive høj af Metadonen. Jeg har desværre været på nålen i 3 år godt og vel - med et dagligt forbrug på 1g om dagen når det har været værst, så for dem som kender til Metadon-behandling og Heroin misbrug vil i også vide, at 30mg på ingen måde frembringer nogen form for ''highness'' - Det skal dog lige siges, at hvis ikke jeg havde haft min kammerat her, ville jeg uden tvivl været faldet i mindst en gang på nuværende tidspunkt - Men indtil videre har jeg holdt mig på måtten, som jeg faktisk er lidt stolt over

.
Hvis i skulle være interesseret i hvordan en typisk dag ser ud for mig nu, er det noget i retning af dette :
Jeg vågner op forholdvis tidligt, da abstinenserne sparker godt ind omkring morgenen - Det tager ca. en time, at få tvunget mig selv op og i bad som er meget vigtigt for mig da jeg for tiden sover med joggin' tøj på og fuld knald på varmen - Bare for ikke, at ryste af kulde inden jeg falder i søvn. Derefter går der en times tid med, at tage sig sammen til, at få noget tøj på ( Husk, at blot tæerne stikker udenfor dynen ligger jeg og ryster af kulde ) Når de såkaldte ''obligatoriske'' ting er overstået, drikker jeg min daglige dosis af metadon - For mig gælder det om, at presse den så længe som muligt med, at drikke donerne for, at det ikke skal være det første jeg tænker på når jeg vågner. Jeg sidder så og venter på de skal virke såjeg kan komme af med kulden, kvalmen, rysten, psykiske virvar, ondt i alle led, diarre, samt en fuldstændig latterlig åndssvag trang til, at skyde en ordentlig portion primo dope i armen. Heldigvis ved jeg bedre. Når donerne virker, står det meste af dagen bare på, at holde mig fra dopen ( til, at starte med i hvert fald )
- Sådan ser mine dage ud lige for tiden men, når man har en drøm om hvordan den gerne skulle komme til, at se ud senere hen - Er det, det hele værd!
- Endnu en gang, Tusind tak for opbakningen. Uden folk som jer, var et ''Projekt'' som dette ikke muligt!. Jeg vil forsætte min kamp så længe der er opbakning omkring det!
Mvh - Den utrolig taknemmlige viizioN