Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey Psychedelia. er nybegynder på methamf så har
overhovedet ingen erfaringer, så jeg vil gerne
høre fra jer med gode erfaringer, jeg har købt
noget methamfetamin af en ven og han siger
at det er 95% rent men har jo hørt fra mange der
siger når det er så rent. så er det jo flydende?
men det jeg fik er helt tørt
men her er en billede

[hsimg]http://img14.imageshack.us/img14/4713/30122009234.jpg[/hsimg]

men hva siger i så ser det god ud eller
er det sku noget crap?

men har selvfølgelig ikke købt det hele som er på billedet.
men fik 15g af den pose og der var
mange små bitte krystaller i den lille pose
jeg fik. og når man kigger godt på det kan man se
at der er noget lignede glaskår i og der er
sådan meget lidt små sorte kerner nogle hva kan det være?
og den lugter surt da jeg købte det men lugten forsvinder og der
bliver svagere og svagere lugt er det fordi den bliver dårligere?

Senest rettet af Mohamad291 23 mar 2010 22:00, rettet i alt 14 gange.

Medlem

''Slettet''

Senest rettet af Mohamad291 23 mar 2010 22:00, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Methamfetamin HCL kan sagtens være tørt og 95% rent. Mere kan jeg ikke sige uden et billede.

Medlem

DoktorK skrev:
Methamfetamin HCL kan sagtens være tørt og 95% rent. Mere kan jeg ikke sige uden et billede.

det er der nu, har lige fået billedet til at virke :)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det ligner jo kaffe-fløde erstatning.

methamfetamin som man køber det, er ikke flydende, i særdeleshed ikke hvis det er rent.
Det er meget almindeligt at sådanne stoffer lugter af blandet kemi-lokale. Men at det taber lugten skal du ikke være nervøs over - tværtimod burde du tage det ud af posen, og tørre det på en radiator. Så forsvinder store dele af den fæle lugt, og du har et tørt stof, hvilket vil øge holdbarheden når du gemmer det. Det bør gemmes med så lidt luft i posen som muligt. tæt, tørt, mørkt, koldt.

Medlem

hva kan der så ske hvis man gemmer det med luft i posen? bliver den så dårligere?

Moderator

G-Salvador skrev:
hva kan der så ske hvis man gemmer det med luft i posen? bliver den så dårligere?

Der sker det at oxygenen i luften oxiderer stoffet i stykker. øvbøv. Men - der skal nu ret meget luft til, før det vil kunne mærkes. Desuden sker det meget langsomt ved sturtemperatur, og endnu langsommere ved -18°c. men det er stadig en god vane at mase så meget luft ud af posen som muligt, inden man gemmer det væk.

Medlem

okay. mange tak for hjælp :).

Senest rettet af Mohamad291 24 jan 2010 00:46, rettet i alt 1 gang.

Medlem

er du sikker på det ik er mephedrone han har solgt dig ? haha :D

Medlem

yep er helt sikker at det ikk er mephedrone :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Er du sikker på det overhoved er methamf?

Moderator

forstår ikke helt din formulering . dit nyanskafne meth svier og du græder lidt. Hvad er det der kun sker sjældent? - at du fælder en tåre når du sniffer dit nye meth?
"men ofte svier det overhovedet ikke" er det når du sniffer amfetamin i al almindelighed?
Eller handler det hele om dit nye meth? altså at det er random om du bliver generet af det?
Hvis det sidste er tilfældet, er der sikkert nogle urenheder eller cutmidler, der ikke er blandet ordenligt.
Køb en ny acetone.
Tag det hele ud af posen, læg det på en tallerken, tør det på radiatoren til det er helt tørt.
Find en tragt og et filter, 2 glas og en ske. ( hvis du kun har kaffefilter, er det brugbart, men læg 2 oven i hinanden, mener også at de hvide filtre er tættere end de brune)
Put det tørre meth i et glas (evt. et gammelt marmelade glas med godt låg). hæld ny acetone over, 10-15ml pr gram.
Kog nu meth og acetone i en gryde med lidt olie i bunden. rør godt rundt og sørg for at alle klumper er findelte. lad koge 3-5min.
tag glasset af varmen og sæt nu låg på mens acetonen stadig bobler - lad køle et par min. i stuen, før du smider det i fryseren. Læg samtidig den nye acetone i fryseren
Lad stå et par timer i fryseren, tag ud, filtrer, skyl glas og filterkagen med en lille mængde (10-20ml) iskold acetone.
tag filteret op, og skreb kagen ud på en tallerken, og tør det på radiatoren
acetonen der løber af ved filtreringen, bør du samle op i det andet glas, og fordampe det, med god ventilation .. det er altid spændende at vurdere de indtørrede rester.

du burde nu have fuldstændig lugtfri meth, og hvis det er en urenhed fra syntesen der svier, burde den også være fjernet.
hvis det stadig svier, er der sikkert en der har puttet kreatin i dit meth. Tag da dit tørre pulver, put i et glas, tilføj 5ml IPA pr gram. bring ipa+meth i kog, og hav et bærger med ipa ved siden af, ligeledes i kog.. Tilføj nu ipa til meth-glasset, indtil der ikke går mere i opløsning ved yderligere tilsætning. Hvis der er et bundfald, som ikke opløses trod varme og mere ipa, filtrer dette fra. Kog ipa+meth lidt ind (indtil du kan fornæmme at det er ved at fælde ud igen). sluk varmen, tilsæt tør acetone ~ 3 x volumen, og stil den nu grumsede opløsning/opslæmning i fryseren natten over. filtrer. tør. nyd..

i denne tråd : Rensning af amf er der masser af diskusion og forslag til rensning..

At det gør mere ondt den ene dag, end den anden, kan også skyldes forhold i din krop. hvad du har spist, om du er stresset osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]