Anarkrig skrev:
Mit bedste forslag er buprenoffin plaster. Jeg har selv prøvet dem flere gange, også en enkelt gang med god grund. Hvis bup virker godt på dig, hvilket varriere meget, så er det vejen frem. Lægerne er også mere rundhåndet med det, det er ihvertfald min erfaring. Så er det et plasterskift hver 6-7. dag og det er det.
Dertil en tung opiod til når det går det er rigtig galt. Min krop bedøves bedst af ketogan, men det er forskelligt. Oxicondon, både normer og continer, virker imo mere euforisk og energiske ved nasaloptagelse. Men da det er til smertestillende er oralt at foretrække, med mindre det er i komboer, hvor nasalt kan skabe en større sikkerhed.
Hvis du kan undgå en pludselig blanding, vil det være langt det bedste. Skal du blande så tag tafil, det ved du virker plus hvordan med hvor meget.
Glem dolol nasalt, det vi snakker er mofin dak eller oxicondon hvis det er. Benzoen skal have 1½ time til at virke 1½ mg, derfra er der mulighed for at tillægge morf eller oxi. 5 mg. Skulle det være oralt dolol, er 150 mg mit bedste forslag, også overvejet tolerance.
Du skal ikke blande så store mængder benzoer og morf og lægge dig til at sove, hvis du gerne vil vågne igen. De mest erfarne brugere dør netop på overvurdering af dosen, og manglende respekt for at vejrtrækningen stopper fra det ene øjeblik til det andet.
Mvh
Anarkrig
Ok tusind tak, vil prøve at hører dem ad med de plaster så, det har jeg aldrig prøvet før men hvis det virker jamen så er det et forsøg værd. Skal ind til en ny læge det vil sige han er praktikant derude og aner jo sikkert hat om noget (jeg har virkelig dårlig erfaring med læger efterhånden underskylder på forhånd hvis der sidder nogen bag skærmen) Hvordan skal jeg lige komme frem til jeg har behov for netop det? Må vil prøve at hører hvad manden har at sige...
Synes også jeg passer på mine benzo'er og regner ikke med så at tage mere af det i nat. Tror desværre jeg har en ret høj tolerance når det gælder morfin/opiater men har fået sådan en Subutex 2mg (tror jeg) det var nasalt, og den gav mig både en lille lækker rus og tog smerterne. Hvilket jeg endelig var gladest for, så rusen som en uventet side gevinst.
Mit problem med dolol er jeg skal tage 150-200mg nasalt før jeg mærker noget overhovedet, men når jeg ligger mig til at sove er jeg virkelig træt dagen efter, er jeg ikke med noget andet og synes det er irriterende. For også bivirkninger ved nogen af de andre ting men overlever, kan bare ikke lige tolerere at være træt og uoplagt.
Tror nok det er morfin (dak) skal jeg bare kvase dem, hvis jeg skal tage dem nasalt eller holde mig til dem oralt?