Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 04:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hvis man overvejer ritalin som study drug hvor stor en dosis skal man så indtage for at opnå en markant indlærings/performance forbedring. Jeg har en gang prøvet med 10 mg. uden jeg oplevede det helt store.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
10mg er ikke særligt meget. ritalin holder ikke. det har mange flere bivirkniger end rigtig speed. jeg vil anbefale at holde dig til kaffe. Det kan godt være det kræver lidt tilvænding, men når man er kommet op på at kunne tage et par kander er det rigtigt godt, desuden er det acceptabelt og kan altid nydes blandt normale mennesker.
venlig hilsen
Martin

Junior medlem

Ok tak, men der er nu en del der skriver, at det har en særdeles gavnlig effekt i eksamenssituationer. Så de spiser altså en en relativ stor dosis - ps jeg drikker ikke kaffe.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Jeg har netop stiftet bekendskab med nogle piller der hedder Maximum. De kvikker ekstremt op. De indeholder både Ginseng Garuana, vitaminer samt mineraler. Desuden bliver man mere naturlig frisk af dem, og man får et større overskud til at koncetrere sig.

Undervurder ikke disse piller. Jeg har hørt fra en læge at de iblandt sportsudøvere bliver anset som doping. Derimod er de ganske ufarlige, hvis man følger dosering på pakken :)

-Tramper

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
De gange jeg har brugt ritalin som studie drug har netop 10-20 mg været en perfekt dosis... problemet med at studere på stimulanser er at når man kommer op i for høje doser så bliver man distaheret og vil en fandes masse andre ting som er mere spændende end det man egenligt skulle fordi man er blevet for hyper... så tricket er netop man ikke rigtigt skal ligge mærke til man er på narko ;) så har man nemlig fået for meget. det skal bare lige holde en vågen og koncenteret de ekstra par timer... det er altså ikke noget wonderdrug men en hjælper som en kop kaffe..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]