Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 01:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Da jeg har 2.4 gram, færdigkogt kokain, har jeg nogle spørgsmål om ulæmperne.

Da jeg har 2.4 gram, af det, ville jeg helst sniffe det. Men dette er umugeligt, at få det til pulver efter at det har været kogt.

Personen kaldte det "Cola sten", men havde en stor midstanke om at blive snydt, da jeg kunne mærke at det var blødt som modulervoks.
Blev dog bedøvet kraftigt i munden.
Konsistensen, er henaf at være hvid, men er ikke kridt hvidt.

Dette cola jeg har købt vil heller ikke smælte, selvom at det skulle være kogt, i forvejen.

Når jeg sætter en flamme på, er der dog lidt væske på selveste klumpen som bobler, men har krater af stift, kulagtigt cola, som simpelthen smuldrer når det er færdigt med at ryge.

Røgen lugter af crack, men har en meget meget svag røg udslip, da det bare bliver til en sort hård utændelig sten, som kan smuldres til meget sort aske, Husk at det hverken bliver til noget som helst væske, andet end hvis jeg blander det med væske, for eksempel hvis jeg putter det i munden, bliver det opløst, og har en meget kraftig, bedøvende effekt.
Det skal lige siges, at jeg har prøvet at ryge crack før, og fik en følelse af at være høj, ligeglad, og fik en direkte svag rejsning, efter indsugningen af dette.
Da jeg ikke bliver særlig høj af dette, og det ikke vil smælte med ild, ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre med det, andet end at sluge det som mavebombe, eller stikke det op i endetarmen.
Kan godt ryges, men bliver ikke det samme som flydende kokain.

Jeg ville ønske mig en følelse af et kick, men sker heller ikke.
Vil gerne spørge om jeg kan lave dette flydende, eller rent, på nogen måde?
Da dette allerede er kogt, ved jeg ikke om det kan rengøres igen, eller om dette ville forudsage et tab, af "okay" bedøvende kokain.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kogt? Jeg håber da ikke, I smider jeres kokain ned i kogende vand. :D
Og det er ikke bare sådan lige til at rengøre det, det er mere kompliceret end som så.

Medlem
Brugeravatar

ja det er desværre en større process at lave det om til pulver igen, jeg vil anbefale dig at se om du kan bytte det med en hvis du ikke vil ryge det.. men jeg synes de lyder som en mærkelig konsistens det med der ikke kommer røg og det bare er helt tørt når du ryger det..

bruger du bare sølv papir? for ellers prøv en rigtig crack pibe..

eller hvis du kan få det opløst i vand ku du plugge det ja (stikke det op i endetarmen, opløs i lunken vand og skaf en 10ml sprøfte uden nål og så kan du vel gætte resten selv ;)) da det har meget dårlig effekt ved at spise det.. (altså det virker, men det er meget lidt som bliver optaget i kroppen) jeg ved ikke om du kan rense det og lave det til sten igen.. det må du vente på en mere kyndig til at svare på desværre

tag mine råd her lidt let fordi jeg kender ikke så meget til crack må jeg erlig indrømme, men ud fra min viden lyder det som om der er brugt en dårlig metode eller så noget, og at det er hvidt lyder som om der er brugt bagepulver til det

Junior medlem

Altså, hvis jeg ligger en klump på sølvparpiret, og varmer med svag flamme nedenunder, burde det smælte og begynde at ryge.

Men det gør dette IKKE!, Det bliver som klumpen hele tiden har været, og måse lidt sort på hvor den har rørt sølvparpiret, med flammen under.

Hvis jeg maser dette cola, på søvparpiret, er det somom, at klumpen lige bliver svitset, men der er massere af cola tilbage i selveste klumpen,
Men hvis dette var godt kokain, burde det da smelte, ved en høj grad, og begynde at ryge, fra selveste væsken.

Men ingen væske.
Dette bliver til kulagtig aske.

Altså at alt kokainen, bare gemmer sig i klumpen, af de andre tilsætningstoffer.

Medlem
Brugeravatar

ja, dog kan det vist laves på to måder, og tror det ene er hvid som du beskriver og lavet med bagepulver, det skal man vist bruge en pibe til at ryge på og det ved jeg ikke hvordan opføre sig når det bliver røget men mener det bliver sådan noget aske som du skriver.. dog skulle der gerne komme en god del røg ved det...

jeg ved ikke om det er vandopløseligt og du kan plugge det, men det kan du jo prøve at ungersøge hvis du overvejer det og at lave det med salmiak ved jeg ikke om man kan når først det er kogt en gang.. det må du vente til der kommer nogen med lidt mere forstand på det

Junior medlem

Der kommer røg, og ja jeg har lige fundet ud af at man bliver en smule høj af det,
Lugter som crack, når det bliver røget, men dog ikke så kraftigt, som meget andet. Kan saktens føle en stigende højhed i hovedet, og en følelse af behagelighed.

Har sparet på det dyre, sniffe cola, og er gået til de små ryge klumper.

Da jeg ikke var påvirket mere af det jeg havde snittet, kan jeg saktens mærke min højhed på en helt anden måde, nu, hvor jeg har røget det istedet for at sluge det som mavebombe.

Kan dog bedst lide mine kicks, af snitter, da det ikke siger mig særlig meget at ryge dette.

Bare mig der dummede sig før tror jeg, men jeg tror jeg vil prøve det med at opløse det, i lunkent vandt og op i endetarmen.
For er ikke for glad for at ryge, igen.

Mange tak!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvis det er vandopløseligt (dvs smelter i munden) er det ikke på baseformen, hvilket også underbygges af, at det ikke smelter når du varmer på det og at du får effekt når du sniffer det...

Og jeg vil helt sikkert ikke anbefale dig at tilsætte salmiakvand inde du sprøjter det i ræven (hvis jeg forstod dit indlæg rigtigt emingos). Ikke hvertfald med mindre du har helt totalt styr på, at det er neutraliseret ordentligt... (desuden kommer det på baseform af det, og det er ikke noget hit i måsen)

Synes du skal droppe at bombe det, da mavesyren vil nedbryde langt det meste inden du får en effekt, og så vil det hurtigt blive en dyrere fornøjelse end at sniffe det.

Hmm, og en sidste ting... Hvad sker der helt præcist når du "koger" din kokain? (beskrivelse af processen tak...)

EDIT: I øvrigt synes jeg det lyder ret meget som om du har fået lavkvalitetskokain, hvis det har en tyggegummiagtig konsistens (tyder på højt vandindhold) og forkuller af en flamme (måske masser af sukker?)

Er du i øvrigt Natoz eller windblows, eller en og samme person?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]