Hej,
Da jeg har 2.4 gram, færdigkogt kokain, har jeg nogle spørgsmål om ulæmperne.
Da jeg har 2.4 gram, af det, ville jeg helst sniffe det. Men dette er umugeligt, at få det til pulver efter at det har været kogt.
Personen kaldte det "Cola sten", men havde en stor midstanke om at blive snydt, da jeg kunne mærke at det var blødt som modulervoks. Blev dog bedøvet kraftigt i munden. Konsistensen, er henaf at være hvid, men er ikke kridt hvidt.
Dette cola jeg har købt vil heller ikke smælte, selvom at det skulle være kogt, i forvejen.
Når jeg sætter en flamme på, er der dog lidt væske på selveste klumpen som bobler, men har krater af stift, kulagtigt cola, som simpelthen smuldrer når det er færdigt med at ryge.
Røgen lugter af crack, men har en meget meget svag røg udslip, da det bare bliver til en sort hård utændelig sten, som kan smuldres til meget sort aske, Husk at det hverken bliver til noget som helst væske, andet end hvis jeg blander det med væske, for eksempel hvis jeg putter det i munden, bliver det opløst, og har en meget kraftig, bedøvende effekt. Det skal lige siges, at jeg har prøvet at ryge crack før, og fik en følelse af at være høj, ligeglad, og fik en direkte svag rejsning, efter indsugningen af dette. Da jeg ikke bliver særlig høj af dette, og det ikke vil smælte med ild, ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre med det, andet end at sluge det som mavebombe, eller stikke det op i endetarmen. Kan godt ryges, men bliver ikke det samme som flydende kokain.
Jeg ville ønske mig en følelse af et kick, men sker heller ikke. Vil gerne spørge om jeg kan lave dette flydende, eller rent, på nogen måde? Da dette allerede er kogt, ved jeg ikke om det kan rengøres igen, eller om dette ville forudsage et tab, af "okay" bedøvende kokain.
|