Jeg forstår heller ikke de mange negative indlæg om amfetamin... Jeg har et, efter egen mening, meget moderat forbrug... Noget med <200mg per gang og måske 5-10 gange på et år (det var lidt oftere mens jeg gik meget i byen - måske ca. hver 2. uge) og har aldrig haft de store problemer...
Bevares man er da lidt flad dagen efter (især hvis man har drukket en flaske sprut ved siden af) og det er lidt irriterende man ikke kan sove andet end et par timer dagen efter; men elsker da den "jeg er bare så meget på" følelse og det energiboost man får - og ikke mindst den klarhed i hovedet i forhold til hvis man i stedet havde styrket sin selvtillid med en halv flaske rom...
Er jeg den eneste som får sådan en rigtig supermand følelse? Når man lige har taget den første snitte og den er gået i hjernen, så får jeg så meget energi at jeg har lyst til at gå ind i stuen og løfte sofaen (med folk i) op i strakte arme bare for at få brugt noget af den energi

Skal jeg sige noget negativt (udover kæbespændingerne), så er det at jeg får tendens til at holde min egen fest med mig selv når jeg kommer helt op i gear - folk der drikker kan slet ikke følge med min energi og vil tror nogen kan opfatte mig som ret selvoptaget fordi det hele går så hurtigt at jeg kun har tid til mig selv
Jeg startede min "karriere" med at køre på samme pose i nogle år og så efterhånden var det som om stoffet havde mistet sin effekt og jeg var faktisk holdt op med at bruge det... så fik jeg alligevel en snitte ved en fest på et tidspunkt og BUM jeg var tilbage i gear - da jeg så tænkte nærmere over det, så var effekten forsvundet samtidig med min oprindelige forsyning var sluppet op og min døde periode hang sammen altså sammen med den nye pose (= lorte cuttet stuff)... i den periode havde jeg også amf-tømmermænd helt frem til tirsdag (fra lørdag nat) nogen gange og fik ofte ondt i ryggen(?) i dagene efter...
Jeg er helt sikkert på det var noget skidt jeg havde fået fat i og idag har jeg ingen problemer...
Har aldrig forstået hvorfor amf er "den dårlige" og coke "den gode" - synes coke er kedeligt og alt alt for hurtigt ovre...
Til OP: Du kan også røre lidt amf op i fx et glas vand... det smager af UFF!! men virkningen kommer langsommere (½-1 time) og er knap så intens, som hvis det sniffes... men rusen holder længere (=sværere at sove bagefter) - jeg gjorde selv dette de første par år (indtil jeg prøvede at sniffe det og mærke den intensitet det sparker ind med)...
Men hvis nu du beslutter dig for at prøve, så husk at der er intet sejt i at indtage heroiske doser - det gør bivirkningerne meget værre (især kæberne kan være lige ved at spæde af led) og synes ikke rusen bliver tilsvarende mere intens... En lille dose i et glas vand giver en herlig prikkende fornemmelse i kroppen, som kommer langsomt snigende og pludselig er der fest i kroppen - man kan altid prøve med lidt mere næste gang hvis man har lyst... Du er ikke i tvivl når du har fået for meget, du sveder som et svin, dine kæber spænder helt åndssvagt og du kan ikke koncentrere dig 10 sekunder af gangen - det kan ikke anbefales