Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 25 apr 2010 11:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Methmaster skrev:
Okay? Tak for info. Selvom halveringstiden er lang kan det vel godt føles som om det er ude af kroppen? Mine "ture" på Valium mærkede jeg intet efter ca 5 timer. Faktisk kunne jeg til vågne op på dette tidspunkt og ikke falde i søvn igen. Hvilken benzo har den korteste?

Den hypnotiske effekt af diazepam er ikke så voldsom, og det er ret normalt at man ikke føler sig meget mere søvnig dagen efter en anstændig dosis. Men de fleste vil være mærkbart mere mellow, afslappede - og sikkert lidt mere dovne.
Mht hvilket benzodiazepin som har den korteste halveringstid, tror jeg at triazolam er et godt bud. Effektivt hypnotikum til indslumring, med en halveringstid på omkring et par timer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 11:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 18:07
Indlæg: 96
Geografisk sted: Neverland
Prometheus skrev:
Methmaster skrev:
Okay? Tak for info. Selvom halveringstiden er lang kan det vel godt føles som om det er ude af kroppen? Mine "ture" på Valium mærkede jeg intet efter ca 5 timer. Faktisk kunne jeg til vågne op på dette tidspunkt og ikke falde i søvn igen. Hvilken benzo har den korteste?

Den hypnotiske effekt af diazepam er ikke så voldsom, og det er ret normalt at man ikke føler sig meget mere søvnig dagen efter en anstændig dosis. Men de fleste vil være mærkbart mere mellow, afslappede - og sikkert lidt mere dovne.
Mht hvilket benzodiazepin som har den korteste halveringstid, tror jeg at triazolam er et godt bud. Effektivt hypnotikum til indslumring, med en halveringstid på omkring et par timer.


Thanks! Det er da til at forstå :wink: Så er det klart Triazolam jeg skal bruge næste gang da jeg har det bedre med den med den kortere halveringstid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 12:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 apr 2010 22:52
Indlæg: 45
Geografisk sted: bronx
Alprazolam <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 13:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
Rush skrev:
roche skrev:
emingos skrev:
lad være med at sniffe det, det virker ikke ej heller at ryge dem.. og det er utrolig usundt at ryge piller!


http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=13817


Hvad er din pointe?

Bioavailability / blod plasma levels er langt mindre ved insufflering af benzo
er, end det er ved den orale vej.

Og ja, det er stadig usundt at ryge piller.


At bevise det modsatte af det gutten fra posten over mig sagde..
AT DET IKKE VIRKEDE.... det gør det skam...
Det kan diskuteres om hvor godt det virker, men det virker.
Og ja usundt ? ..... ja skulle vi ikke alle herinde bare stoppe med hvad der var usundt ?
så lukkede siden sku

( nej roche, for psy formål er at sørge for harmreduktion, råd mm )
jaja.... Det er usundt at slå sin græsplæne, tænk på alt det skidt maskinen spytter lige op i hoved på dig som du indeånder, uuuh shit... hold nu op .. selvføgelig ved jeg da godt - at der ikke vil vokse blomster ud af ryggen på mig når jeg ryger en pille :D come on, ved da godt der er diverse bindingsmidler i piller osv, der er pisse usunde at indhalere... men ? sårn er der jo så fucking meget !!
Noget hash du kan få fat på ( hvis du har tendenz til at gå til de forkerte folk ) er der sku olie i, gummie mm ..... ja jeg siger det altså bare : )

Og undskyld at jeg lyder så negativ... er bare træt af folk glorie- cream er så kraftig for tiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 15:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Helt klart Flunitrazepam.Jeg forstår heller ikke der er så mange der syntes Alprazolam er så godt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 16:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Prometheus skrev:
Methmaster skrev:
Okay? Tak for info. Selvom halveringstiden er lang kan det vel godt føles som om det er ude af kroppen? Mine "ture" på Valium mærkede jeg intet efter ca 5 timer. Faktisk kunne jeg til vågne op på dette tidspunkt og ikke falde i søvn igen. Hvilken benzo har den korteste?

Den hypnotiske effekt af diazepam er ikke så voldsom, og det er ret normalt at man ikke føler sig meget mere søvnig dagen efter en anstændig dosis. Men de fleste vil være mærkbart mere mellow, afslappede - og sikkert lidt mere dovne.
Mht hvilket benzodiazepin som har den korteste halveringstid, tror jeg at triazolam er et godt bud. Effektivt hypnotikum til indslumring, med en halveringstid på omkring et par timer.


Eller midazolam, måske? En halveringstid på omkring 1-4 timer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 17:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
Hvad vil i så anbefale hvis man skal være... ehm.... ja ?
Jeg syndes bare at vær gang jeg kommer op på det " Buzz " jeg vil have af diazepam, falder jeg sku i søvn 10 minutter efter :D
Ikke overrasekene nej, og ved også godt man ikke burde bruge sådanne ting til at " have det sjovt på "

er der nogle i kan anbefale der ikke er ligeså sløvene men som giver lidt mere eufori -
ryger selvføgelig altid hash sammentidig :) men ville godt være lidt mere..... derude et sted ;)

Undskyld det er ikke for at ødeligge topic jeg spørger, syndes bare det kunne være interessant.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 17:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Ketamin måske?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 17:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
Gonzo skrev:
Ketamin måske?

Uha :D been there... det er ikke lige mig..
Fik en meget ubehagelig oplevelse anden gang jeg fik shittet i systemet,
føltes nærmest som om mine indvolde prøvede at flygte fra min krop... tror jeg fik taget for meget...

Taler nu mere om noget ... benzo eller det der ligner : )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 17:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
roche skrev:
Rush skrev:
roche skrev:
emingos skrev:
lad være med at sniffe det, det virker ikke ej heller at ryge dem.. og det er utrolig usundt at ryge piller!


http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=13817


Hvad er din pointe?

Bioavailability / blod plasma levels er langt mindre ved insufflering af benzo
er, end det er ved den orale vej.

Og ja, det er stadig usundt at ryge piller.


At bevise det modsatte af det gutten fra posten over mig sagde..
AT DET IKKE VIRKEDE.... det gør det skam...
Det kan diskuteres om hvor godt det virker, men det virker.
Og ja usundt ? ..... ja skulle vi ikke alle herinde bare stoppe med hvad der var usundt ?
så lukkede siden sku

( nej roche, for psy formål er at sørge for harmreduktion, råd mm )
jaja.... Det er usundt at slå sin græsplæne, tænk på alt det skidt maskinen spytter lige op i hoved på dig som du indeånder, uuuh shit... hold nu op .. selvføgelig ved jeg da godt - at der ikke vil vokse blomster ud af ryggen på mig når jeg ryger en pille :D come on, ved da godt der er diverse bindingsmidler i piller osv, der er pisse usunde at indhalere... men ? sårn er der jo så fucking meget !!
Noget hash du kan få fat på ( hvis du har tendenz til at gå til de forkerte folk ) er der sku olie i, gummie mm ..... ja jeg siger det altså bare : )

Og undskyld at jeg lyder så negativ... er bare træt af folk glorie- cream er så kraftig for tiden.


Jeg har på intet tidspunkt sagt, at fordi pillerygning er usundt, at man så ikke bør/kan gøre det. Det var bare en bekræftigelse af posteren over mig's udmelding.
Det bør da ikke komme bag på nogen at der er en vis risiko i ALT - ikke mindst potent narkotika.

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2010 17:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
Rush skrev:
Jeg har på intet tidspunkt sagt, at fordi pillerygning er usundt, at man så ikke bør/kan gøre det. Det var bare en bekræftigelse af posteren over mig's udmelding.
Det bør da ikke komme bag på nogen at der er en vis risiko i ALT - ikke mindst potent narkotika.


Sorry - point taken


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2010 23:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2010 22:20
Indlæg: 46
Jeg har prøvet alprazolam en enkelt gang, men det føltes vidt forskelligt fra de 3 andre benzoer jeg har prøvet som jeg ellers synes minder om hinanden bortset fra halveringstiden. 1,5 mg tafil gav en ret behagelig følelse i kroppen.
Varigheden af diazepam og clonazepam mindsker min interresse for disse. Har prøvet oxazepam et par gange, men egentlig synes effekten var mere kedelig end for de dia- og clonazepam selvom varigheden var mere tiltalende, men jeg tænker 30 mg oxapax måske er for lidt.

Alprazolam kunne jeg godt tænke mig at prøve igen. Og pga. flunitrazepam er det eneste benzo på paragraf 4 listen er jeg interresseret i at undersøge, hvorfor ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2010 07:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Hvorfor den er det,er fordi det helt klart er den "voldsomste" af Benzoerne.Der er fok der går i gulvet efter en eller 2 og en guldøl.
Desværre er det også et stof mange bliver afhængige af netop fordi virkningen er så stærk.Pas på med Rohypnol.(Fluni)


Senest rettet af Gonzo 01 maj 2010 23:53, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2010 15:05 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Der har været en del tilfælde, hvor folk er gået amok efter indtag af flunitrazepam. Desuden er afhængighedspotentialet større pga. den hurtigt indsættende effekt. Bla. derfor er der mange lande, hvor det ikke er godkendt. Jeg synes det er et lusket og uberegneligt stof, der har begrænsede fordele frem for eksempelvis nitrazepam. Jeg tror min stemme må gå til nitrazepam og diazepam. De virker begge relativt hurtigt og gør arbejdet godt og sikkert. Rebound effekten (der kan være slem for nogle med de kortere virkende benzoer) er reduceret til et minimum - særligt med diazepams lange halveringstid.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2010 17:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Gonzo skrev:
Hvorfor den er det,er det fordi det helt klart er den "voldsomste" af Benzoerne.Der er fok der går i gulvet efter en eller 2 og en guldøl.
Desværre er det også et stof mange bliver afhængige af netop fordi virkningen er så stærk.Pas på med Rohypnol.(Fluni)


Jeg kunne seriøst ikke have skrevet det bedre selv! haha..

Morpheus


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2010 21:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2007 16:06
Indlæg: 286
Geografisk sted: JYLLAND
jeg indtog idag ved ca 12:00 tiden 2mg alprazolam, og blev faktisk skuffet, rusen var slet ikke som jeg huskede den. Faktisk direkte kedelig, selvom jeg prøvede at booste rusen med god hash og et par sommersby :(

Så må nok ændre mit svar til.... 1. flunitrazepam 2. Clonazepam 3. Diazepam


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2010 21:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 13 dec 2005 15:43
Indlæg: 530
Geografisk sted: Jylland
Jeg synes netop også at alprazolam har en MEGET kedelig virking iforhold til mange andre benzoer, men det er da ikke en af de milde benzoer vil jeg stadig sige..
Men synes slet ikk der er eufori at hente med alprazolam rigtigt..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2010 23:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2006 21:36
Indlæg: 243
roche der findes et par benzo'er der KAN sniffes og det virker, men det er kun en det kan betale sig og der er altså ikke mange det er fordi de ikke er opløselige i vand og derfor ikke kan optages i slimhinderne, at det giver virkning alligevel er fordi det du sniffer sluger du lige så stille når du synker og det "drypper" ned i halsen på dig så der er ingen grund til at gøre det..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2010 15:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Jeg bliver efter en yderst og i sandhed overraskende oplevelse, nødt til at rette mig selv. Den bedst benzo er hands down lorazepam imo.

Den er ikke ret udbredt, og efter hvad jeg kan se, er rusen meget forskellige fra person til person. Men på mig virker det helt fantastisk.

Det starter med, at jeg tager mig selv i at sidde og synge for mig selv, så bliver jeg enormt lalleglad, og smilende planter sig som elegante euforiske bølger i mine muskler og led. Efter en times tid begynder der så at komme små hyggelige audioative og visuelle forstyrelser, mest samlignelige med rå opium. Efter 2-3 timer peaker det i et fyrværkeri af alle behagelighederne, og så er der et dejlig langt platau, hvor man kan lægge sig ned og svæve væk, eller storryge sig op ad igen.

Med så stort et behag, følger self også en større risiko for afhængighed, og mon ikke vi kommer til at se en del af det, som det bliver mere ubredt i Danmark.

Mvh.
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2010 17:21 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Anarkrig skrev:

Med så stort et behag, følger self også en større risiko for afhængighed, og mon ikke vi kommer til at se en del af det, som det bliver mere ubredt i Danmark.

Mvh.
Anarkrig


Jeg vil umiddelbart tro, at forbruget er faldende, ligesom det er for benzodiazepiner generelt. Lorazepam har været brugt i DK i mange år og har altid haft en vis udbredelse i stof-miljøer.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team