Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 08 maj 2010 18:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
Lorazepam er nu temmeligt vildt klinisk brugt så vil hellere ikke sige den ligefrem er ny eller lidt udbredt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2010 23:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2010 16:36
Indlæg: 181
Loprazolam derimod :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2010 23:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
Fuck der findes jo mange man :D kan i bestemme jer ? hvor bliver den afstemning af - huh :) ?
Ved ikke om man kan sige det men.. kan man ikke bare tage de 10 mest kendte ( hvis de findes ) og stemme om hvem der sys hvad er bedst :p ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 04:29 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Nu tager jeg ikke rigtigt benzoer længere. Men i sin tid var det alprazolam. Hurtig, hypnotisk knockout uden en morderlig halveringstid.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 13:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2006 21:36
Indlæg: 243
nu er det jo også forskelligt for den enkelte hvad de synes virker bedst så der er ikke andet for end at prøve sig frem

*venter stadig på roche forsvarer sin udtalelse om at benzo'er kan sniffes (alt kan jo sniffes)*


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 13:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
emingos skrev:
nu er det jo også forskelligt for den enkelte hvad de synes virker bedst så der er ikke andet for end at prøve sig frem
*venter stadig på roche forsvarer sin udtalelse om at benzo'er kan sniffes (alt kan jo sniffes)*

Din mor kan sniffes.

Og hvorfor gør du det ?
Hvis du vil diskutere kan du skrive en pm til mig.
Jeg har ikke noget at forsvare over for dig ?
Jeg ved da om jeg kan mærke noget eller ej når jeg sniffer det, du er da nok den sidste der kan komme og afgøre det :)

Kæft folk de prøver virkelig at skabe en dårlig stemning herinde idag synds jeg :D haha
Er vi enige om at hvis en benzo er vandopløselig kan den sniffes ? godt musen :)
Hvordan ved du da lige at jeg ikke har fået fat på en vandopløselig benzo ?
Det ved du nemlig ikke - og bliver du pivet så skriv en pm til mig - for jeg svare dig ikke mere over denne tråd - er så træt af folks negative pis :)

og nu .. går jeg jo ikke ligefrem og sniffer benzoer vær dag :D
Jeg prøvede det tilfældigvis bare en dag, og kunne mærke det, sagtens, men så vil jeg hellere i fremtiden æde lortet, da det ikke er det rareste at få op i næsen syndes jeg.

tilfreds ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 15:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2006 21:36
Indlæg: 243
jeg prøver ikke at skabe noget som helst, vi vil bare gerne have saglig og korrekt info herinde som det tydeligvis ikke var det du skrev..

hvis du læser min anden post kan du se hvorfor det virker, det er ikke pga det bliver optaget af slimhindernerne som jo er meningen med man sniffer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 15:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 apr 2010 13:56
Indlæg: 222
Geografisk sted: helt væk og lige her.
emingos skrev:
jeg prøver ikke at skabe noget som helst, vi vil bare gerne have saglig og korrekt info herinde som det tydeligvis ikke var det du skrev..

hvis du læser min anden post kan du se hvorfor det virker, det er ikke pga det bliver optaget af slimhindernerne som jo er meningen med man sniffer


... glem det.. du fatter vist ikke det jeg siger til dig....
Det her virkede ikke fordi de " dryppede ned i halsen på mig " så ville det jo nok virke en anelse langsomere, og så ville jeg jo nok heller ikke fortælle at det var mærkbart.
Og så ville der ikke være tale om en " pludselig " virkning som jeg har oplevet.

Jeg har skam læst din anden post ? jeg undgik bare at svare dig :) så vi kunne undgå der her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 18:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2007 16:06
Indlæg: 286
Geografisk sted: JYLLAND
Roche skrev:
emingos skrev:
jeg prøver ikke at skabe noget som helst, vi vil bare gerne have saglig og korrekt info herinde som det tydeligvis ikke var det du skrev..

hvis du læser min anden post kan du se hvorfor det virker, det er ikke pga det bliver optaget af slimhindernerne som jo er meningen med man sniffer


... glem det.. du fatter vist ikke det jeg siger til dig....
Det her virkede ikke fordi de " dryppede ned i halsen på mig " så ville det jo nok virke en anelse langsomere, og så ville jeg jo nok heller ikke fortælle at det var mærkbart.
Og så ville der ikke være tale om en " pludselig " virkning som jeg har oplevet.

Jeg har skam læst din anden post ? jeg undgik bare at svare dig :) så vi kunne undgå der her.


Tror det er dig der ikke fatter hvad emingos siger til dig :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2010 19:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 feb 2006 20:02
Indlæg: 275
HØRT!!!!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2010 10:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2005 18:09
Indlæg: 474
Der er vist, et par benzoer, der kører glat gennem næsen.
Når jeg siger, at det ikke er særlig udbredt, mener jeg at der er en producent, med en indpakning og en styrke. Så jeg vil tro, at patenten stadig er gældende i Danmark. Hvor meget ulovlig lorazepam, der er kommet ind over grænsen, kan jeg af gode grunde ikke sige noget om.

Mvh
Anarkrig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2010 11:53 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Anarkrig skrev:
Der er vist, et par benzoer, der kører glat gennem næsen.
Når jeg siger, at det ikke er særlig udbredt, mener jeg at der er en producent, med en indpakning og en styrke. Så jeg vil tro, at patenten stadig er gældende i Danmark. Hvor meget ulovlig lorazepam, der er kommet ind over grænsen, kan jeg af gode grunde ikke sige noget om.

Mvh
Anarkrig


Og det kan jeg selvfølgelig heller ikke. Jeg har ikke nogen kilde, men jeg ved at lorazepam har været i DK i over 20 år og jeg er derfor sikker på, at patentet er udløbet.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2010 18:30 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Nu er der gået lidt tid, og jeg har prøvet et par flere benzoer, og gen-prøvet nogle andre en del gange, så jeg tænkte at det var på tide at revurdere listen.

Hér er benzoerne jeg har prøvet:
- Diazepam ("Diazepam" 5 mg, et øst-asiastisk mærke blå 10 mg's "Valium", rektal-sprøjte-ting på 10 mg (en slags saltvandsopløsning i noget der minder om en turkey-baser som man stopper op i nummi og sprøjter væsken op i), IV-drop på 5 mg og "rent" pulver)
- Nitrazepam ("Nitrazepam DAK" på 5 mg)
- Lorezepam ("Lorabenz" og "Temesta")
- Alprazolam ("Alprazolam" 0,5 mg i dansk udgave og "Xanax" i forskellige udenlandske udgaver - fra 1 mg til "stænger" på 2 mg)
- Estazolam ("Domnamid")
- Triazolam ("Halcion" 0,25 mg)
- Oxazepam ("Oxapax" og "Alopam" - 15 mg)
- Clonazepam ("Rivotril" 0,5 mg og 2 mg ("krydser"))
- Chlordiazepoxid ("Risolid" - 25 mg)
- Bromazepam ("Broman" - 6 mg)


Jeg synes stadig, at Diazepam er PERFEKT til at slå en stimulans-tur ned med.
For det første rammer det ikke så knockout-agtigt, så der er ikke den dér følelse, som man kan få med andre benzoer, af, at hvis man ikke lige rammer sit "søvn-vindue", så er det for sent. Man bliver bare langsomt mere og mere doven, og kan slappe af, ryge en joint, høre lidt musik og SÅ prøve at sove. Hvor man på nogle andre benzoer kan have svært ved at sove, hvis man "kommer til" at holde sig vågen et stykke tid efter indtagelse, og ligesom "bliver overtræt" og så vågner op igen.
For det andet så er det stadig genialt med den lange halveringstid og den muskel-afslappende effekt, så man kan gå og chille næste dag uden social paranoia, anspændthed osv..

Jeg synes nu, at Clonazepam er ret dejligt at chille på, hvis man f.ex. er syg og forkølet, og bare skal liggge et par døgn og halv-sove og forsøge at glemme at man eksisterer eller har en krop. Derfor er det (som med post-stimulans-nedtursdagen med Diazepam) også en slags fordel, at Clonazepam har så relativt lang en halveringstid.
Det virker dog også som et utroligt godt sovemiddel for mig - jeg får en slags døsig, "eftermiddags-agtig-lur"-følelse, når det begynder at virker efter 1-2 timer, og jeg kan vågne op 3-5 timer efter jeg åd det, uden at vide hvad der er sket. Hvilket jo igen er helt perfekt, hvis man er syg og hviler/stener derhjemme.
Dette er måske på grænsen at skrive (slet det hvis det er), men i mit personlige tilfælde, så er prisen på Clonazepam i forhold til effekten (den mængde diazepam det svarer til, eller styrken af andre benzoer det svarer til) fuldstændig latterligt lav af en eller anden underlig grund. Mit gæt er, at mange junkier får udleveret clonazepam sammen med metadon, og at der derfor er en stor gruppe "clonazepam-patienter" der vil sælge deres piller for dope.
Jeg synes generelt at clonazepam virker ret meget henad diazepam for mig. Også mht. de negative ting - man kan miste halve og hele uger til korttidshukommelsen og manglen på bevidsthed (eller bare ren apati).

Nitrazepam har jeg undervurderet i lang tid, indtil jeg har fået tilstrækkeligt grundigt kendskab til det.
Det er nok et af de eneste benzoer jeg ville bruge som sovemiddel en aften hvor jeg ikke var på stims og hvor jeg skulle kunne vågne op og være frisk og klar i hovedet næste dag.
Desuden indtræder virkningen relativt hurtigt for mit tilfælde (lige omkring 30 minutter), så de er også ideelle til panik-situationer som trip-killers, mod stimulans-psykoser osv..
Af en eller anden grund er "nitra'er" rimelig populære på gaden. Er der nogen der har et bud på grunden til dette? Jeg synes ikke selv, at misbrugs-potentialet er VILDT stort, selvom de da er lækre...

Jeg synes også stadig godt om effekten af Oxazepam, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad den skal bruges til - om det er sovemmiddel, tripkiller, chill-stof eller noget fjerde.

Og så fik jeg endelig taget mig sammen til at prøve "F2ere" - altså Flunitrazepam ("Rohybnol").
Det er fuldstændig vanvittigt hvad det lort koster på gaden (specielt i forhold til andre benzoer der er meget mere effektive relativt set i forhold til den mængde diazepam de svarer til).
Men der ER nu også lidt om snakken, synes jeg - effekten ramte mig som et baseballbat pakket ind i skumfiduser, og jeg havde en helt utroligt behagelig, fjollet, harmonisk, tilfreds og zen-agtig gåtur rundt om søerne på vej hjem fra Hovedbanegården.

Og en negativ ting: Efter for nylig at have prøvet Bromazepam ("Bromam"), som jeg egentlig syntes fint om (selvom jeg - som bl.a. også med F2ere og Nitra'er - ikke syntes det var så fedt, som det var hypet op på gaden til at være), så har jeg opdaget, at man får ekstremt meget ubehagelig luft i maven dagen efter at have taget dem aftenen/natten før.
Wikipedia skrev:
After night time administration of bromazepam a highly significant reduction of gastric acid secretion occurs during sleep followed by a highly significant rebound in gastric acid production the following day.[42]

Måske skyldes det også, at jeg har taget en seriøs hjemme-stene-weekend med slik og junk, men mave-effekterne har været RET slemme.
Så pas på med det! Æd ikke for mange ad gangen af dem!


... De andre benzoer på min liste kan jeg enten ikke huske ordentligt, eller også så har jeg svært ved at bedømme effekten.

F.ex. er juryen ret meget ude og votere i sagen omkring Alprazolam. Jeg ved ikke helt om jeg kan se hvor fedt det er, efter for nylig at have spist 8-10 mg af det (over flere døgn).
Der må foretages flere eksperimenter :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2010 19:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 aug 2010 18:39
Indlæg: 77
Alprazolam - kam jeg så fortælle lidt om.
Jeg synes de er guld (man skal dog ikke tage for høje doser, flere dage i træk, da dette kan femkalde alvorlige abstinenser!)
Alprazolam giver en meget behagelig rus, man glemmer alt omkring sig, og hvis man f.eks. i forvejen har haft en lidt dårlig dag, forsvinder alle tankerne. Man får en rar kropsfornemmelse, og man tænker ikke så meget over ting. Man har det bare fantastisk. Det kan godt være, det her kommer til at lyde forkert - men man får den der "lieglads-fornemmelse", over man har det pisse godt! (men det er jo i bund og grund, det der også er farligt ved dem) ..
Rusen gør dig også enormt skæv! Dine muskler bliver helt afslappende, og man kan godt have gangbesvær! (Jeg "plejer" at æde 5 på en gang).
Men afslappende bliver man, og man skal regne med, at falde i søvn ligepludselig, uden man selv ved det.
Virkningen kan godt være i et par dage efter. Men det er mere den følelse af, at være skæv der varer ved. Det er meget rart. Men igen, pas på med dem! De er farlige, ved længere tids brug. Jeg fik de syge abstinenser, efter bare 5 dages brug, hvor jeg havde taget 5 - 7 på en gang, hver aften. Så pas på, de kan være meget farlige! :) Vil give et godt råd, og det er, at man bare tager dem en dag. Og selvom man får lyst til flere, så lad være, det rammer dig selv hårdt i sidste endne :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2010 17:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2010 17:01
Indlæg: 16
Hej venner, som jeg aldrig har født og intet kendskab omkring jer har.

Tilgiv mit yderst eccentriske svar, som, biokemisk set, ikke er så eccentrisk endda, da de nyligt 2.000 mikrogram Flunitrazepam på nuværende tidspunkt leger katten efter musen med mine GABA-beholdninger (en stemme i det indre fortæller mig, at katten allerede har fortæret den arme mus.)

Mit yndlingsbenzo, som I muligvis har udledt, er Flunitrazepam, eller 'F2', som jeg sædvanligvis kalder det, især i de mindre kyndige selskaber.

Men for at være så ærlig som min sindstilstand tillader det, er det ikke stoffet, men derimod stoffets specifikationer, der fanger min interesse. Sagt på en anden måde er jeg i og for sig ligeglad med, om det er Flunitrazepam, Nitrazepam, Bromazepam, Triazolam (aldrig prøvet) eller noget helt... lad mig se... femte. Kort sagt: går jeg efter benzo'er, går jeg efter de hypnotiske af slagsen. Hvadenten det er indbildning eller verifikation af kolde fakta, så synes jeg, hypnotiske BZD'ere har en kraftigere eller, af mig, mere eftertragtet virkning. Derfor undrer det mig en anelse at se folk skrive stoffer som Diazepam og Temazepam som deres favoritter, men når ens øres bagside er besudlet med en tekst, der oplyser mig om, at folk går efter forskellige virkninger ved indtagelse af de berygtede sove- og/eller nervepiller, så er det jo ikke så uforståeligt igen.

Alene mit indlæg burde give en idé om, hvorfor Rohypnoler er foretrukket. Over and incoming BlackOut. For satan, hvor er jeg dog skæv. Grin en smule over mit latterlige, sprognævnsmisbrugende indlæg, og min dag vil være fuldendt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2010 17:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
@inkvo150: det lyder som om du har gang i en rigtig god hyggelammer, rigtig god fornøjelse! :D

Et (måske lidt OT) spg.: hvordan er benzoer i forhold til z-drugs, f.eks. zolpidem?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2010 18:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 maj 2009 17:17
Indlæg: 103
groza skrev:
@inkvo150: det lyder som om du har gang i en rigtig god hyggelammer, rigtig god fornøjelse! :D

Et (måske lidt OT) spg.: hvordan er benzoer i forhold til z-drugs, f.eks. zolpidem?


Jeg har aldrig rigtig leget med benzoer, men jeg synes at zolpidem er rigtig behageligt i MODERATE doser. Kommer man lidt for langt op, synes jeg det bliver lidt for sygt. Jeg har fået OEV'er af zolpidem, f.eks. at ting i mit synsfelt begynder at bølge, bevæge sig og flyde sammen... Meget sjovt, men ikke det jeg går efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2010 08:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2010 22:12
Indlæg: 94
Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Jeg har prøvet zolpidem et par gange, det var dog kun den første gang, der var noget ved :)
Det er et lidt sjovt, men mystisk trip. Kan ikke huske så meget af, hvad jeg lavede, har fået det meste fortalt. Men gulvet ser skævt ud, samme med væggene. og kan huske jeg kiggede mig selv i spejlet, og så havde jeg lige pludselig 8 øjne. Virkelig vildt, hehe. Og ligemeget, hvor meget jeg prøvede at fokusere, kunne jeg bare ikke se klart overhovedet. Og så også dobbelt af alt. Og snakke kunne man heller ikke, det var fuldstændig umuligt! :D Og gang besvær ligeså, faktisk lidt ligesom når man er ved at have taget for meget keta, bare vildere, for her har man overhovedet ikke styr på noget, og kan ikke tænke klart overhovedet.. :D Men det var nu en sjov oplevelse, ikke noget dårligt over den. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2010 09:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Hvor mange mg fik du taget?
Mener Zolpidem normalt fås i piller à 10mg, jeg bruger selv en halv pille at falde i søvn på.
Har dog aldrig oplevet de ting, du beskriver, og nogle gange havde jeg endda kombineret med pot :)


Senest rettet af groza 02 okt 2010 15:39, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2010 15:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2010 09:47
Indlæg: 95
Geografisk sted: Omnipresent
Citat:
...Jeg har på mine rejser i Europa spurgt nogle steder om man kan købe nogle benzodiazepiner, for disse kan også bruges som midlertidigt alternativ dvs. et par dage. - Men jeg har endnu ikke haft nogen succes i nogle lande.

ER DER nogen der ved om der er noget andet man kan købe her i Danmark eller et andet sted i Europa som har nogenlunde
samme virkning ??? - Jeg er sgu træt af at tigge og bede min egen læge.

JEG VIL BLIVE RIGTIG RIGTIG GLAD HVIS DER VAR NOGEN DER KUNNE RÅDE MIG !!



Skift læge MED DET SAMME! Jeg er ikke helt klar over hvordan man gør med formularer og sådan noget, men det ved google nok. Min gamle har også epilepsi, og hendes tidligere læge var ikke meget for at udskrive nogle ting. Hun har så skiftet til en anden nu, hvor hun får hvad hun skal bruge (kan ikke huske hvad).

Jeg ville slet ikke kalde din læge for en rigtig læge, når lægen nægter dig medicin som holder dig ude af hospitalet. :evil:

_________________
My thoughts follow my feelings, that is how I think,
the sceptics are rarely convinced, their feelings are exempt.
What is the point of thought, if you can not control the result,
what is it worth - if anything at all?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team