Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 01:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hej folkens

Jeg har skaffet mig lidt 2C-C før det blev ulovligt at bestille hjem. Nu er det så i aften det skal prøves, og en af mine nære venner har også haft lyst til det. Han er dog nybegynder men har røget en del cannabis.

Selv har jeg taget følgende psydeliske stoffer:

Svampe
8 ml 2C-E
13 ml 2C-E

En erfaren ven nævner dog at 2C-C er noget mildere, og at en dose på 30 ml til mig, og en på 20 til nybegynderen ville være en god dose. Det passer vel meget godt hvis det er et mildere stof?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Går ud fra du mener mg, jeg vil sige, 2C-C oralt er for mildt, for mig gav 60mg oralt ikke andet end en følelse af meget afslappethed og en smule color intensification. Derimod er nasal adminstration at foretrække (selvom det er meget ubehageligt) prøv 15mg nasalt, der er langt mere waow og smæk på. Redoser hvis det bliver nødvendigt, det er intet problem på 2C-C.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Vil sige 30-35 mg er fint til første gang, mindre er bare spild.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
At du har bestilt det hjem før det blev ulovligt, er ligegyldigt hvis det er ulovligt nu.

Jeg stemmer i med Puny, start lavt, især for den uerfarne kammerat, og redoser hvis i finder det nødvendigt.. og det hedder i øvrigt milligram (mg) som Puny også påpeger.
Det er ret individuelt hvor sensitive folk er på stoffer, så man kan ikke nødvendigvis bruge folks subjektive mening om det givne stof.
Personligt synes jeg fx 20 mg er helt fint, hvor ovenstående skal op på en dose, jeg måske lige rører med en redosering..
Medmindre jeg er ude i decideret lamning ^^

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Oralt 2C-C er en "kedelig" affære, insufflering er klart at foretrække, selvom den, efter min mening, er klart den værste 2C for næsen. 2C-C er rigtig lækkert, det er fuld på farverne og ikke synderligt mindfuckende, men det betyder ikke at man ikke skal passe på. Det tager kort tid for virkningen at indtræffe og du er fuld på med det samme, dette meget hurtige onset kan godt komme som en overraskelse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Jeg tror netop (uden at have prøvet det) at insuflering bliver for voldsomt for især nybegyndere. Jeg synes netop charmen ved 2C-C er at det er så chilleren som det er (ihvertfald oralt), og af denne grund har jeg også anbefalet det til mange nybegyndere. For mig er det ikke den store psykedeliske oplevelse, men mere en hyggelig aften hvor alting er hylende morsomt jeg får fra 2C-C. Der ligger min perfekte dosis på omkring 40mg, men noget lavere kan også sagtens være sjovt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis jeg ikke vidste jeg havde taget 55mg oralt, havde jeg næsten ikke lagt mærke til effekten. Det er nedtur at skuffe en nybegynder der går og glæder sig.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Det kan aldrig være tilrådeligt at anbefale over en middel dosis til en nybegynder, og slet ikke en dosis i toppen af hvad Erowid kalder "strong". Så start med 20-30mg og så eventuelt redoser hvis det ikke er nok. Jeg fik selv et ganske hyggeligt trip på 30mg, på ingen måde overvældende men bestemt heller ikke uden effekt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som jeg skrev i mit første topic så anbefalede jeg han prøvede 15mg nasalt. Oralt er simpelthen en alt for vattet oplevelse.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Som Oralt er simpelthen en alt for vattet oplevelse.

Måske du bare er et hardhead? :wink: Jeg kan ihvertfald, selv med forholdsvis stor tolerance, få en fin aften ud af 30 mg 2C-C!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Er der nogen der har eksperimenteret med andre administreringsmetoder end nasalt og oralt?
Jeg synes, også at oralt kan være lidt kedeligt og nasalt gør så fandens ondt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes 2c-c virker ganske fint oralt. Mig og 2 andre kammerater bombede ca ~27-30mg, og med en fin virkning. Come up fasen er dog lidt lang, men når den først er overstået, er der gang i det psykedeliske :) Et rigtig godt begynder stof, som lige vil smage lidt på den psykedeliske verden, inden de giver sig i kast med større psykedelia, såsom LSD, svampe og til en vis grad; 2c-b.

En god idé kan være, hvis du ikke allerede har, at hænge billederne op det sted i skal trippe. Jeg kan nemt bruge en hel til en halv time med at kigge på et billed/maleri. Det er noget så fascinerende at kigge på :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nå det var sgu et fedt trip. Fik satans meget energi og vi vandrede/cyklede rundt uden i flere timer med en flaske vand. Det visuelle var flot, men efter en 2 timer var vi overbevist om at nogle træer var dementors(de der sjæleting fra Harry Potter, og vi løb skrigende rundt nede ved en havn.

Comeup' var utrolig rough i forhold til 2c-e. Der var ret meget kvalme den første time, og følte jeg ikke havde styr på en skid. Dog efter 1½ time var alt perfekt, og der var meget harmoni i det hele. Der blev nok røget 1 gram god skunk imens vi var på det.

I forhold til 2c-e var det visuelle ikke så kraftigt, men man havde lidt mere kontrol over sig selv på 2c-c.

Det sjoveste der skete var nok da hans naboer - et gammelt ægtepar, kom ind i haven sent på aftenen for at samle snegle. Vi sad og peakede mens en gammel dame stod og fortalte os om dræbersnegle i 15min. Hun blev ved fordi vi spillede overinteressede(nok pga. trippet), og jeg var kun mega fascineret af hendes enorme briller som jeg studerede fuldstændigt intenst. Hun tror sikkert jeg har en passion for dræbersnegle nu...

Alt i alt var det vellykket. Min ven nybegynderen var meget imponeret over psykedeliske stoffer, da han havde regnet med ingen kontrol over sig selv eller nogen virkelighedsfornemmelse osv. Derimod fik han et virvar af sanseindtryk og virkede bestemt ikke skuffet.

Er nu glad for vi ikke tog mere af det.

Senest rettet af WatchTHEPEEP 07 jul 2012 11:21, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er der nogen der har eksperimenteret med andre administreringsmetoder end nasalt og oralt?
Jeg synes, også at oralt kan være lidt kedeligt og nasalt gør så fandens ondt!

Har prøvet rektalt, det kan IKKE anbefales.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Why not pete? :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Forhelved det gjorde ondt, plugging 2cc - not even once.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Stak det du hele hånden op?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Er nu glad for vi ikke tog mere af det.

Hvilken dose endte i med at indtage?

Godt med lidt feedback på, hvordan aftenen forløb, lyder til i har haft et godt trip alt i alt :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stak det du hele hånden op?

Ja og bagefter legede jeg anallege.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn

Har prøvet rektalt, det kan IKKE anbefales.

Okay, det vil jeg prøve at undgå så!
Hvor kan man egentlig få fat i de der rektal sprøjter? Har hørt, at morfin skulle virke godt den vej op!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]