Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 03:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg står overfor at skulle prøve LSD for første gang (dum dum dum) her i sommerferien og det bliver i form af sukkerknalder der er dryppet en enkelt dråbe på. Nå men jeg kunne godt tænke mig at dele en enkelt med en ven for lige at snuse lidt til stoffet og især potensen på lige netop disse sukkerknalder.

Så er spørgsmålet jo bare - hvordan gøres dette bedst? Jeg tænker at hvis man knuser den, blander pulveret godt og deler så vil det nok kunne gå, men er man uheldig kan der sikkert også godt blive ret stor forskel i de 2 doseringer. Så hælder nok mest til at opløse den i vand og så drikke halvdelen hver. Jeg kan dog forstå at nogle ting i postevandet (klor right?) har det med at nedbryde LSD molekylet, løsningen hertil var vidst nok demineraliseret vand?

Andre forslag til hvordan dette gøres bedst muligt?

Mvh Farmand

Junior medlem

Mener at ha læst at man kan bruge en blanding af ethanol og destilleret vand.
Jeg er ikke sikker, og ved ikke om alkoholen måske kunne påvirke trippet i en negativ retning, men går ud fra at det ikke bliver noget problem da det jo er meget lidt alkohol du får ind :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Opløs den i en almindelig flaske vand (evt postevand) og del den. Når du indtager det inden for kort tid er det på ingen måde skadeligt for LSDen... Happy tripping ;)

Dedikeret medlem

Alexander Shulgin skrev:
LSD is an unusually fragile molecule and some comments are in order as to its stability and storage. [...] there may be only an infinitesimal amount of chlorine in treated tap water, but then there is only an infinitesimal amount of LSD in a typical LSD solution. And since chlorine will destroy LSD on contact, the dissolving of LSD in tap water is not appropriate.

Moderator
Brugeravatar

Bollocks, jeg har sgu opbevaret LSD i en flaske vand fra hanen i en uges tid uden, at det mistede potens.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Der er jo heller ikke klor i vandet i Danmark. Det er der derimod i rigtigt mange andre lande - det er derfor i har hørt om det.

:offtopic:

I kan sagtens skære sukkerknalden i 2 lige store dele med en skarp kniv. Det vil nok være lettere for jer at dosere på denne måde, da i så også kan prøve med 3/4 sukkerknald hver.

Moderator
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
I kan sagtens skære sukkerknalden i 2 lige store dele med en skarp kniv. Det vil nok være lettere for jer at dosere på denne måde, da i så også kan prøve med 3/4 sukkerknald hver.

Rigtig dum ide... Du har ingen ide om, hvordan den relativt lille dråbe er fordelt på knalden, så en mand kunne ende med at få hele dosis. Du opnår kun en jævn fordeling af LSDen ved at opløse den.

Dedikeret medlem

Morten på 14 skrev:
Der er jo heller ikke klor i vandet i Danmark. Det er der derimod i rigtigt mange andre lande - det er derfor i har hørt om det.

Okay, det vidste jeg ikke at de havde droppet. Men det har der bestemt været:
Chlor i drikkevandet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis du med tålmodighed knuser dem i en morter, til sukkeret er helt fint hvidt pulver (og partikelstørrelsen er nogenlunde ens) burde halvdelen af sukker-pulveret med rimelig god sandsynlighed indeholde halvdelen af LSD'en. Selv havde jeg dog nok også opløst det :)

Moderator
Brugeravatar

LSD er trykfølsomt :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
har massere af gange opløst lsd i dansk postevand uden problemer.. men man skal nok ikke lave dropper flasker med postevand....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]