Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
Jeg traff på en som solgte meg piller med et stoff som han sa var "tryptamin". Men etter litt søking på emnet finner jeg ikke noe info om tryptamin forutenom tryptamin HCL tilsatt i soppsubstrat.

Dosen av dette stoffet skulle være 15mg i hver kapsel. Trippen varer i 4-6 timer, skulle ligne på sopp, bare lettere å trippe på - mindre halliser og mindre tendens til å komme innom negativ tankegang, lite eller ingen hangover. Stoffet skulle visst passe bedre i en partysammenheng enn sopp. Det var visst også noen knips som gikk rundt for en stund siden med dette stoffet i.

Jeg var tilstede mens vedkommende trippet på en liten dose nasalt av dette stoffet, det virket som det var veldig lett å styre og stemninga i rommet var løftet.

Er det noen som vet hva dette stoffets egentlige navn kan være? 4-aco-dmt er min gjetning etter litt lesning. Men ikke vet jeg...

Kapslene ble kjøpt i oslo og jeg stoler relativt godt på kilden, og var vitne til at virkningene var gode. Bare litt kjipt at jeg ikke fikk navnet på de.

Jeg skjønner at det kan være vanskelig å hjelpe meg her, men prøver likevel...:-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det kunne meget vel være 4-AcO-DMT han snakker om, men det kan sagtens være et hvilket som helst andet 4-substitueret tryptamin.

//blazR

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]