Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 04:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hey.
ved ikke om det er rigtigt sted, men skal af med det her.

Mig og min fætter aftaler med min gamle skole veninde at drikke et par øl.
Humøret er højt og alt går godt, og vi får da ret hurtigt fingrene i noget amf.
Amf er så vådt, og da vi ikke kan vente på det tørrer, æder jeg ca 250 MG.

Herfra går det ned ad bakke.
Jeg fik ret hurtigt nedtur på, og da vi er ude og gå en tur kulminerer alt i et lorte hul, og jeg
siger så at jeg bliver nød til at bounce, og smutter uden at sige videre farvel.
Da jeg kommer hjem, sætter jeg mig ned på trappe stenen ude foran, og tænker; Fuck.. mit liv er et stort rod.

Der går dog ikke længe før min fætter og skoleveninde kommer, og hun spørger hvorfor jeg skred.
Jeg siger så at jeg ikke kan give hende et svar, og vi bliver afbrudt af et par venner på den anden side ad gaden.
Jeg ser mit snit til at smutte, og sætter mig længere ned ad gaden.
Jeg sidder og tænker, og alt kulminerer i en stor lort.
Så kommer min skole veninden, og sætter sig ved siden af mig og holder rundt om mig,
og spørger hvad der er galt med mig.. Jeg kan ikke give hende et svar..^
Vi sidder så lidt, og vi går hjem til mig.
Jeg smider mig i sengen, og sætter musik på, og sidder bare og stire mens de snakker..
Pludselig render tårene ad kinderne på mig.. Jeg har aldrig haft så stærke følelser før..
De sidder stadig i rummet, og jeg er ligeglad.. jeg sidder bare.. og græder... over - mit liv?
jeg har et godt liv, en god mor, en god far, dejlige søskende, og dejlige venner..
Jeg ved det ikke? Måske er det fordi jeg hele mit liv har været klovnen, den som man godt kunne snakke med - lige indtil ens rigtige venner kom - så blev jeg skubbet til side.
Min fætter ber min veninden om at gå, bare lige et par minutter, han sætter sig så ved siden af mig og siger; fuck morten.. Hvad sker der med dig.. Han begynder og græde, og siger han vil gøre alt for mig..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Du har fået en nedtur simpelthen.
Lad vær en anden gang at æd 250 mg vådt snasket amf.
Er du ikke vandt til stoffet ? for hvis ikke er det altså også lige lovlig en grov dosis at ligge ud med syndes jeg.

For mig ligner det bare en anden grund til at holde sig væk fra dette forfærdelige lorte stof, undskyld mit sprog.
Gå dig en tur, få dig noget luft og få klaret tankerne ud, få dig en bid brød og se om du kan få sovet lidt.

Det skal nok blive bedre.

Går du og ligger inde med nogle problemer for tiden som du fortrænger lidt måske ?
Det lignede lidt du bare gerne ville væk fra det hele og pludselig fik for meget.

Må vi høre noget mere om hvad du tænkte og hvad der fik der til at gå sådan pludseligt ?
Du havde / har ikke andre mærkelige symptomer som der normalt ikke er ved en amf tur ?
overdreven puls, svedige håndflader, panikken eller angst ? du er bare ked ?

Senest rettet af Mr.Pink 07 jul 2010 02:20, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Han siger jeg er som en bror for ham, og siger at han tager hjem nu så jeg kan være alene..
Jeg ber ham blive... om det så er 30 sekunder eller 30 minutter, jeg er ligeglad.. Jeg kan bare ikke være alene nu..
Han ber mig fortælle hvad der er galt, jeg svarer; jeg kan ikke sætte ord på..

Han bliver 30 minutter med min veninde.
Min veninde sætter sig ved mig, mens jeg ligger ned, og siger jeg skal smile.. bare for hende.. jeg får krænget det minste smil frem, som hurtigt bliver trukket tilbage -
Og hun siger; Det var godt - vær nu glad, hvad bliver der af den morten jeg kender?
Mine læber vil ikke åbne sig, og jeg ryster bare på hovedet, og de tårer som snart var tørret ind, kommer nu tilbage..
Min hjerne kører frem og tilbage, og alt er rodet..

De er nu taget afsted, og FUCK - hvorfor skulle jeg ødelægge sådan en fucking hyggelig aften?
Nej man, jeg er så brændt af, fuck det lort her..

sker der med dig? han bryder så ud og græd, og siger han vil gøre alt for mig..

De er taget hjem for 10 minutter siden, og blev nød til at komme af med det her..
Hvad fuck sker der?
Jeg er så nede nu, jeg går fandme en tur indtil jeg synes det er på tide at vende om..
Fuck..
Fuck det her pis..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

eskapisme skrev:
Du har fået en nedtur simpelthen.
Lad vær en anden gang at æd 250 mg vådt snasket amf.
Er du ikke vandt til stoffet ? for hvis ikke er det altså også lige lovlig en grov dosis at ligge ud med syndes jeg.

For mig ligner det bare en anden grund til at holde sig væk fra dette forfærdelige lorte stof, undskyld mit sprog.
Gå dig en tur, få dig noget luft og få klaret tankerne ud, få dig en bid brød og se om du kan få sovet lidt.

Det skal nok blive bedre.

Går du og ligger inde med nogle problemer for tiden som du fortrænger lidt måske ?
Det lignede lidt du bare gerne ville væk fra det hele og pludselig fik for meget.

Må vi høre noget mere om hvad du tænkte og hvad der fik der til at gå sådan pludseligt ?

Om jeg har problemer?
Ja, problemer ligger alt på lur, jeg skubber dem væk med tjald hverdag, men de kommer.. lige så snart de vil, så kommer de..
Jeg skubber dem længere væk, og de jo tilbage.. jeg venter bare på det værste!
Hvorfor jeg gik... Jeg ved det ikke, alt blev for meget, og jeg skulle væk.. jeg lukkede øjne, og gik bare lige ud...
Jeg kan ikke sætte ord mine tanker.. det den udefinerbare angst.. Den er der, konstant..
bagsiden af medaljen..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Manze slap nu af ! du begynder sku at opføre dig små psykotisk !
Bliver du direkte dårlig eller ilde tilpas så ring til en vagtlæge og snak med dem.

Kan du bare ikke være alene, så ring til en ven eller familie medlem og hør om de ikke kommer over, eller bare snakke lidt med dem.
Har du alt for mange problemer psykisk, så aftal en tid med lægen og bliv henvist til psykolog eller en psykriater,
alt efter hvor stort problemet er.

Det går jo ikke du går og har det skidt.

Senest rettet af Mr.Pink 07 jul 2010 02:26, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du havde / har ikke andre mærkelige symptomer som der normalt ikke er ved en amf tur ?
overdreven puls, svedige håndflader, panikken eller angst ? du er bare ked ?

Overdreven puls - tjek.
Svedige håndfalder - tjek.
Angst eller panikken? - hm.. er altid angst tror jeg..
Jeg er ikke ked.. jeg er bare.. Alt kom væltende på engang.
Kombineret med jeg ikke har drukket i et par uger, og ikke taget stoffer i et par uger (udover urt)

Jeg er kold i mine arme og ben, men varm i kroppen..

Jeg er på spanden man, jeg bliver nød tll at tænke nogle ting igennem..
Er desuden på 3. dagen i en pause fra tjalden.. jeg er sikker på det har noget med det at gøre.
Tjald er min painkiller, bare en utrolig ulækker følelse af at ikke være værdsat.
Det er så fucking nederen at være til.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

3 dagen for mig plejer at være den aller værste manze
flot du tager en pause eller stopper, ros dig selv som en i helvede !

Det kan sagtens være derfor du er ked af det.
Tit når man stopper med tjalden vælter følelserne frem, tit følelser man har fortrængt.
Rolig nu det skal sku nok gå du ! du har bare en nedtur,
og du panikker lidt fordi det virker uoverskueligt tror jeg, prøv som sagt at få gået dig en tur, grædt ud hvis det er det du føler du skal.

og går den helt gal, så ring til en vagtlæge og forklar ham det hele.

Btw tror ikke du skal frygte for dit fysiske helbred ;)

Senest rettet af Mr.Pink 07 jul 2010 02:32, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror bare jeg har brug for at gå, indtil jeg ser solopgangen.. ryge en smøg, og vende om..
Tak fordi du svarer, og hjælper mig.. Kan ikke sætte ord på det.

eskapisme skrev:
Manze slap nu af ! du begynder sku at opføre dig små psykotisk !
Bliver du direkte dårlig eller ilde tilpas så ring til en vagtlæge og snak med dem.

Kan du bare ikke være alene, så ring til en ven eller familie medlem og hør om de ikke kommer over, eller bare snakke lidt med dem.
Har du alt for mange problemer psykisk, så aftal en tid med lægen og bliv henvist til psykolog eller en psykriater,
alt efter hvor stort problemet er.

Det går jo ikke du går og har det skidt.

Hm.. Den eneste rigtige ven jeg har er min fætter, alle de andre er bare folk jeg kender og snakker med.. ikke folk jeg kan fortælle alt til..
Og han er lige taget afsted.. Jeg skulle egentlig sove med min skoleveninde, men min fætter så sit snit til og få noget fisse, og skred, selvom jeg sagde jeg havde brug for IKKE og være alene i aften..
Jeg bad ham, med mit hjerte i hånden og gråd i øjnene om ikke at tage hende med i aften, men han var 'trængende'..
Og det er min bedsteven?
Hvad fuck sker der..

De skulle gerne gå over, hurtigst muligt.. har ikke brug for det her lige nu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er du sikker på du ikke bare er jaloux ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

over.. ? min skoleveninde..
Nej, hun er ikke lige mig.
Det skulle da ihvertfald være underligt?

/e hvis det er kærlighed, så er kærlighed en fucked up ting, og jeg vil leve i cølibat fra nu af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tja det kunne også være over hende.
Men det kunne også være over at din fætter vælger at tage med hende og få fisse istedet for at blive og passe på dig.
Det er også tarveligt, det syndes jeg, men tal med ham om det og forklar ham når du er mere klar i hovedet at sådan noget vil du sku ikke have han gør en anden gang,
når du tripper og er helt ude og skide, jeg er sikker på at hvis du forklare ham hvor ked af det du blev, er han mere forstårene næste gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

eskapisme skrev:
Tja det kunne også være over hende.
Men det kunne også være over at din fætter vælger at tage med hende og få fisse istedet for at blive og passe på dig.
Det er også tarveligt, det syndes jeg, men tal med ham om det og forklar ham når du er mere klar i hovedet at sådan noget vil du sku ikke have han gør en anden gang,
når du tripper og er helt ude og skide, jeg er sikker på at hvis du forklare ham hvor ked af det du blev, er han mere forstårene næste gang.

Det giver mening.
Men ved det ikke.. Er slet ikke klar i hovedet, er stadig påvirket af både amf og alkohol, her - 2 timer efter indtagelse..

Wow - det bliver en lorte nat.
Men fuck, hvor gir det mening det du skriver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Håb du bare på at han får dårlig karma nu og ikke kan få den op og stå pga for meget amf ;) hehe
prøv at lig dig lidt ned og slap af hvis du kan, du vil måske grine over de her beskeder i morgen når du vågner hvem ved.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det håber jeg.. sjovt du siger det, sad lige og tænkte at han sikkert ikke engang kunne få den op at stå, og hvis han gør er der så lidt at hive i den næsten kan være lige meget.
Pt er alt min ubehag kravlet ned i maven, og har virkelig ondt i maven.
slapper af så meget jeg kan.. de samme 3 sange sidder på replay, og jeg prøver og vende min tanker på alt andet..
Men som eminem siger; Music can alter moods and talk to you.
Jeg vender stærkt tilbage.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Det er godt nok heller ikke i orden gjort af din ven der, han skal satme få hånden op af bukserne og hjælpe dig når du har det sådan der. Jeg skal ikke føle mig hellig eller noget, men det der havde jeg fandme aldrig gjort uanset hvor fræk tøsen var!

Mht. stofferne så vil jeg bare sige at i din situation så ville det måske være en god ide at holde dig fra de hårde stoffer og lige starte ud med at holde med hashen, det er hårdt nok i sig selv :shock:

Alle de problemer der lurer i baghovedet i din hverdag kommer nemt frem når du tager diverse ting - mit eget liv er heller ikke noget glansbillede men jeg har selv gjort det, at jeg har gemt de stoffer jeg ikke pt. kan tåle - til senere i livet. Indtil jeg selv får styr på de ting jeg vil i mit liv, så holder jeg mig til de ting jeg pt. kan holde til at beruse mig i - og i mit tilfælde så er det generelt kun downers.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tja, er lidt grøn på området - og når folk har sagt stoffer er mægtige har jeg sagt; Ja, men jeg kan da styre det..

Bare lidt lorte amf slog mig af helvedes til.. selvom jeg har gjort det før.
Det var virkelig bare ubehag i hele kroppen, og psyken - min hjerne legede med mig, og den kunne knække mig på et sekund, hvis jeg ikke selv gjorde modstand.. Det var for sygt.
Men nu har jeg da den erfaring - Måske godt jeg fik den tidligt.

Nej, sagde endda til ham at jeg lovede ham, på ære og ama'r at hvis han blev, så skaffede jeg poon til ham i morgen. Men nej, han var VIRKELIG 'trængende' - og jeg var VIRKELIG ude og skide.
Men det rart nok at vide hvor man har folk, godt vi ikke tog de svampe som vi havde overvejet kraftigt.
Så var alt da gået helt galt - tør jeg slet ikke tænke på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Lyder til du er fornuftig nok :)

Nu ved du hvad du ikke skal gøre igen før du er frisk oveni hatten!

Du skriver du "altid" er angst? Mange ryger hash for at dulme angst kortvarigt men det forværrer det i den lange ende. Jeg ved ikke om det gælder dit tilfælde men overvej om hashen spiller en rolle der. Det gjorde det i stor stil for mig og jeg stoppede brat da jeg fandt ud af det og er på mit 2. år nu :)
Angst er altødelæggende for en STOR del af verdens befolkning og det skal tages fat om så hurtigt så muligt selv om det er hårdt med stort H.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, det går ikke at man leger med stofferne uden at kende konsekvenserne, for de er der.
Og ja, nu ved jeg hvad jeg skal gøre.. Og især at der er nogle ting jeg lige skal have styr på i mit liv, fik utrolig meget insigt i mit liv efter igår, og på den måde var det vel en positiv oplevelse.
Jeg kan faktisk ikke huske det halve af hvad jeg skrev igår, og har egentlig ikke haft lyst til at læse det igennem, da jeg sikkert lyder psykotisk.
Men gemmer det da helt sikkert i mine favoritter, og tager det op en dag om et par måneder eller 5. Så kan man lige få et gensyn med det.

Ja, jeg er altid angst.. Måske ikke altid helt op og køre og har paranoia, men en smule, er jeg altid.
Hvis det er mørkt udenfor bliver min angst værre, og hvis jeg skal udenfor når det er mørkt får jeg virkelig ubehagelig paranoia.

Jeg er også bare generelt meget forvirret oven i knolden.
Er egentlig "ekstrem" klog, er bare utilpasset hvis du spørg mine gamle lærer - men efter jeg begyndte og suge det grønne kan jeg mærke når jeg er social med mere end 2-3 mennesker jeg ikke kender, er jeg rent ud sagt bare underlig oven i bolden.
At folk så synes det er sjovt, og griner af det er vel godt nok... De skulle bare vide.

Ja, jeg ryger hash for for at dulme det, ingen tvivl.
Og igår var min 3.dag uden røg i flere måneder - tror lidt det smed brænde på ilden.

Edit - nogen der evt ved hvad der sker ved oral indtagelse af amf?
Jeg synes ikke jeg mærkede noget synderligt udover den kraftige nedtur.
Jeg doserede også op med en enkelt streg, 2 timer efter første indtagelse.
Det gav mig bare hjertebanken og koldsved.
Da der blev foreslået at æde det, var jeg lidt skeptisk da jeg med bl.a THC og CBN at ved oral indtagelse får man en anden rus, og kraftigere rus samtidig.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Mit råd til dig, er at få nogle venner som bekymrer sig for dig og holder af dig. Det gør rigtige venner, rigtige venner bærer dig også når du har noia eller dårligt trip, ligesom du sikkert ville gøre for dem. Hvis de skrider under en forfærdelig nedtur, til fordel for noget tilfældigt poon tang..Ja, så er det sgu nok de forkerte venner du har. Jeg ville aldrig have lyst til hverken psychedelia eller hårde stoffer, hvis ikke jeg vidste mine venner ville tage ansvar hvis det gik så galt, som det er gået for dig.
Læs lidt mindre blade og drop Amf for altid. Der kommer ikke noget andet end søvnmangel og vrede ud af det stof..

Og god bedring med hovedet og tankerne. Det hele kan altid se sort ud, men som regel bliver det bedre!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er næsten ovenpå igen, dog rystet over turen.
Som sagt, har stadig ikke fået læst topic igennem nu, tør næsten ikke, tror jeg var mørk den aften.

Ja, rigtige venner.. Som sagt, har jeg dem ikke rigtig - udover min fætter, som er som en bror.
Hvorfor han skred den aften ved jeg ikke, og skal nok konfontere ham med det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]