Anarkrig skrev:
Det er meget simpelt, du har 3 muligheder:
Den oplagt dårligste af de 3 er at tage det to weekender i streg. Du vil have tolerance, det vil tærre på din krop og risikoen for en hård dagen derpå, og nok også dagen efter igen, er betydeligt større.
Den næst dårligste af de 3, er at du vælger at prøve et nyt stof i en ukontroleret set og setting. Du risikere at blive overvældet, det bliver for meget, du gør dumme ting, får ikke nok væske, gå i panik, blive syg ja kun fantasien sætter grænser.
Men så er der også det bedste af de 3, hvor du bestemmer dig for at have en respekt for det, og planlægger en god aften sammen med et par gode venner, hvor i har hvad i skal bruge ved hånden. I kan give jer hen til oplevelsen og gå på eventyr i et imo fantastisk stof, derudover styre temperatur, musik osv.
MDMA er i sandhed hvad man gør det til, og du har muligheden for ikke bare at lade det være det næste i brænder sammen på. Jeg råder til at tage den, så kan du tage det med til fest en anden gang.
Mvh.
Anarkrig
ja det er selvfølgelig rigtigt.
men på den anden side, så er mig og min kammerat dødtrætte af den dårlige. Det bare ikke det aftenen skal byde på.
synes desværre ikke alternativerne er så mange. Tror vi holder os til aftenen, og så bare kører en helt fornuftig dose