Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Guys,.

Nu skal i høre.
jeg skal til en et større techno event, og planen er at mig og kammerat skal ha noget mdma denne aften.
Det vi har købt er i krystalform, og skulle være en super fin kvalitet.
Nu er det bare sådan at det er første gang for os begge mht. ren Mdma.
Vi har begge prøvet flere forskellige stimulanser før, hovedsagligt amf.
Og min sunde fornuft siger mig at jeg skal prøve det mindst én gang før, inden jeg står mellem tusinde mennesker på det.
her er problemet:
Den eneste mulighed vi har for det, er en uge op til arrangementet, og her tænker jeg bare om krop og hjerne kan komme op på et normalt stadie igen, så det bliver en ligeså intens og fed oplevelse til det store event?
er der evt. andre der har en super god ide? Vi søger et trip der er lidt hen amfetaminens mht. energi og lyst til at danse osv osv. bare mere lækkert, hvis i kan følge mig.

best regards :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Jeg vil sige at du skal starte ud med en lav dosis MDMA til festen. Man får som sjældent som sådan badtrip på MDMA. Derimod tror jeg at det vil booste turen at der er mange mennesker og god stemning. Enten det eller at lade være. Det er en dum idé at tage det to weekender i træk.
God tur :D

-Tramper :)

Junior medlem

jeps, havde regnet med en gelatinekapsel med hmm.. 75-80mg til at starte på, og så en med 40-50mg til redosering. ja, det er også min erfaring fra tidligere events, at det stemningen gør en helt høj.
var dog til Xstatic i april, hvor jeg fik syg paranoia på den dårlige. selve eventet var røv dårligt arrangeret i forhold til sidste år, det gir jeg en lille skyld :)
så din erfaring er at man sagtens kan fyre den max af og danse derudaf i de første 5-6 timer på mdma? :)
for det er sgu planen :p

Medlem
Brugeravatar

Jaah, man skal nok holde et par pauser. Men ja, i princippet - Jeg fraråder dog overaktivitet. Din dosering dosering ser meget fin ud. Meeen nu skal morfar lige rulle sig ud: Husk vand og pauser. Det er dumt at ødelægge sin aften ved at få det dårligt. Og lokaliser fra starten hvor du kan komme ud og få frisk luft hvis det bliver nødvendigt :)

-Tramper :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Første gang jeg tog MDMA fik jeg det meget skidt, virkelig badtrip. Og det er ellers selvom jeg har taget de en masse psychedelia.

Jeg anbefaler at tage en lille dosis ugen før, og så gøre det ordentligt den dag det skal være.
MDMA har for mig været et stof man skal vænne sig til.

Medlem
Brugeravatar

Repu skrev:
Første gang jeg tog MDMA fik jeg det meget skidt, virkelig badtrip. Og det er ellers selvom jeg har taget de en masse psychedelia.

Jeg anbefaler at tage en lille dosis ugen før, og så gøre det ordentligt den dag det skal være.
MDMA har for mig været et stof man skal vænne sig til.

Jeg synes bare ikke man skal fucke sine receptorer på den måde. En af MDMA's bagsider er at det kan være skyld i depression. Jeg siger ikke at det er hvad der med sikkerhed sker her, men vi er trods alt et HR forum.

-Tramper :D

Junior medlem

lige præcis, det ville være en skuffelse ik at få det maksimale ud af den aften.
Det er trods alt noget man har glædet sig til de sidste par måneder.
Men igen, det ville være røv ærgeligt at stå med et bad trip derinde..
Kan i se mit dilemma? ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke! Jeg vil helt klart fraråde dig at afprøve det weekenden inden. Tag det til eventet men hold doserne lave! Jeg er sikker på at det bliver en fuldstændig fantastisk euforisk oplevelse! Jeg ved ikke om det er muligt at få et decideret bad trip på mdma, man skal i hvert fald noget højere op i doserne. Bare husk at hold øje med jeres krops temperatur og drik lidt vand, så er i sku fint kørende. God tur ! :)

p.s. stay off the booze!

Junior medlem

jeg er sku begyndt at blive afklaret med det, jeg lytter til jer, og afprøver det den aften.
jaa, holder mig til reglen om ½l pr. time, og vil så se om jeg ik kan finde noget med c vitamin i derinde :)
havde også lidt overvejet at bestille noget 5-htp hjem, men ja.. :)

Medlem

Vil ligesom de andre sige, at det vil være dumt at afprøve det ugen før. Det er altid risikabelt at afprøve et nyt stof i uvante omgivelser, men det er IMO endnu dummere at tage MDMA to weekender i streg. Derudover vil jeg sige du skal passe på med MDMA, da det er meget let at gøre det til en weekend vane, og MDMA er utrolig skadeligt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
BJK skrev:
og MDMA er utrolig skadeligt.

Hmm, det var noget af et udsagn! Det kommer vist an på mange ting!

Anyway, så vil jeg også sige go for it på aftenen. Med de doser du skriver, tror jeg du får en fed aften ud af det. Lad vær med at "prøve det" ugen før, af den årsag der allerede er beskrevet samt, at du ikke vil få lige så meget ud af samme dose efter allerede en uge. Og at uppe dosen vil da bare være dummere end en lav dose.

Go aften ;) you´ll like it!

Medlem

Det er meget simpelt, du har 3 muligheder:

Den oplagt dårligste af de 3 er at tage det to weekender i streg. Du vil have tolerance, det vil tærre på din krop og risikoen for en hård dagen derpå, og nok også dagen efter igen, er betydeligt større.

Den næst dårligste af de 3, er at du vælger at prøve et nyt stof i en ukontroleret set og setting. Du risikere at blive overvældet, det bliver for meget, du gør dumme ting, får ikke nok væske, gå i panik, blive syg ja kun fantasien sætter grænser.

Men så er der også det bedste af de 3, hvor du bestemmer dig for at have en respekt for det, og planlægger en god aften sammen med et par gode venner, hvor i har hvad i skal bruge ved hånden. I kan give jer hen til oplevelsen og gå på eventyr i et imo fantastisk stof, derudover styre temperatur, musik osv.

MDMA er i sandhed hvad man gør det til, og du har muligheden for ikke bare at lade det være det næste i brænder sammen på. Jeg råder til at tage den, så kan du tage det med til fest en anden gang.

Mvh.
Anarkrig

Junior medlem

Anarkrig skrev:
Det er meget simpelt, du har 3 muligheder:

Den oplagt dårligste af de 3 er at tage det to weekender i streg. Du vil have tolerance, det vil tærre på din krop og risikoen for en hård dagen derpå, og nok også dagen efter igen, er betydeligt større.

Den næst dårligste af de 3, er at du vælger at prøve et nyt stof i en ukontroleret set og setting. Du risikere at blive overvældet, det bliver for meget, du gør dumme ting, får ikke nok væske, gå i panik, blive syg ja kun fantasien sætter grænser.

Men så er der også det bedste af de 3, hvor du bestemmer dig for at have en respekt for det, og planlægger en god aften sammen med et par gode venner, hvor i har hvad i skal bruge ved hånden. I kan give jer hen til oplevelsen og gå på eventyr i et imo fantastisk stof, derudover styre temperatur, musik osv.

MDMA er i sandhed hvad man gør det til, og du har muligheden for ikke bare at lade det være det næste i brænder sammen på. Jeg råder til at tage den, så kan du tage det med til fest en anden gang.

Mvh.
Anarkrig

ja det er selvfølgelig rigtigt.
men på den anden side, så er mig og min kammerat dødtrætte af den dårlige. Det bare ikke det aftenen skal byde på.

synes desværre ikke alternativerne er så mange. Tror vi holder os til aftenen, og så bare kører en helt fornuftig dose :)

Site Admin

<bad advice>
Jeg ville ikke synes det var helt dumt at tage 125 mg i en gelatine kapsel inde til festen for første gang ever og få en oplevelse du stadig husker når du får børnebørn :-D Sæt evt. nogle regler for dig selv inde mht væskeindtag, grænser mv. Der er naturligvis chance for at du får det dårligt og går hjem, men der er nok større chance for du får den fedeste aften ever, kommer til at ligne en klovn og snærver med dine venner :-D Hvis det var LSD du ville til at lege med er min holdning klart at du skulle starte hjemme.
</bad advice>

Junior medlem

lige præcis :)
det med væske, grænser, osv har vi helt styr på. prøver at holde den på den anbefalede 0.5l/timen og så holder nogle pauser hvor vi kan køle lidt at.
tja, fuck at man ser lidt blæst ud, chancen for at vi er de eneste der ser sådan ud er lig 0 ;)
ja, der kan jeg sagtens følge dig.. men det er så også et aaaalt for stærkt hallucinogen til at jeg tør lege med det,. der går min grænse sgu :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]