Obama skrev:
Jeg er i chok..
@Tjaaa:
Troede at du brændte nallerne nok sidste gang du legede med benzoer, eller er det kommet så langt tilbage i hukommelsen nu at det nærmest er glemt?
Jeg kan stadig huske den tråd du oprettede, efter at du havde hijacket en anden tråd og sagt at du sagtens kunne brænde 4 dage i streg, og stadig kun brænde i weekenden.. Altså! I den tråd fik du en masse medynk og hjælpende råd til hvordan man kan komme over en benzo-nedtur.
Rohypnoler er et salgsnavn for en speciel slags benzo. Men bestemt ikke den mest potente. Nu siger du godt nok at du har søgt en del for at finde ud af noget information om emnet, det virker bare ikke sådan når du fx ikke overhovedet nævner den gamle USSR benzo, Phenazepam. Som er betydeligt mere potent, og virker i MEGET længere tid end de fleste andre benzo'er.
Den der med at spise en masse milde benzo'er for at opnå virkning af en "stærk" benzo, virker logisk nok i de flestes hoveder. Men vil dog advare dig mod at forsøge dig med 50 oxapax (Oxazepam) og lign. Det er altså bare ikke det samme.
Rigtig mange brugere herinde fra, har i mange forskellige tråde, skrevet deres personlige vurdering af hvor euforisk en bestemt type benzo er, kontra en anden slags ect.
Edit:
Musen gled lige i hånden.
Men kort fortalt, så er der nogle benzo'er som folk mener er gode at lamme sig på, fordi at de fleste brugere forbinder en vis eufori til det. Samt at der findes benzo'er som ikke besidder det store potentiale til lammelse, da deres kemiske opbygning er anderledes.
Hvis du læser min tråd ordentlig igennem, vil du også se, at jeg har skrevet, det ikke er fordi jeg har tænkt mig at eksperimentere med benzo'er længere, da jeg har haft en dårlig oplevelse med dem! Det er blot nysgerrighed! Det er der vel ikke noget i vejen med???
Og nej, min oplevelse forbliver i min hukommelse, og har ikke tænkt mig at gøre lignende igen. Har heller ikke rørt benzo'er eller nogen form for stoffer, lige siden, og har i min vildeste fantasi heller ikke tænkt mig at gøre det .. Men at være nysgerig, behøver jeg da ikke at bæive dømt åp. Derved ikke sagt, at jeg vi røre dem igen, for det vil jeg ikke !! Så fik vi også det på plads ..