Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

ey

som tråden hedder som ville jeg høre om ens vægt og højde har noget og sige i forhold til hvor meget tolerence man har for stoffet, og hvor høj dosis man skal ha

ketaminet vi har skaffet er kommet i en slags sten og koster 400 kroner grammet

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hej.

Lidt tør læsninghttp://psychedelia.dk/wiki/Ketamin der skulle stå de fleste brugbare råd til din hestetur. Husk at holde fast, da man tit balancen. altså også kaldet vældte ;)

Medlem
Brugeravatar

Bare sug en ordentlig streg, ligesom når du lægger en op til amf. Så kan jeg love dig for du bliver væltet, men det raaaaar ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Tjek Erowid, der får du en lille formel til at give et fingerprej om hvor stor en dose du skal tage ud fra din vægt, for at nå et givet plateau.

LoveEmma skrev:
Bare sug en ordentlig streg, ligesom når du lægger en op til amf. Så kan jeg love dig for du bliver væltet, men det raaaaar ;)

Det er ikke så hensigtsmæssigt. Nu er ketamin temmeligt tilgivende overfor sløset præcision ved udmåling af dosis. Men han skulle istedet skippe det næste gram ketamin, og bruge pengene på en vægt istedet, hvis han ikke allerede har.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
LoveEmma skrev:

Du er godt nok HR-orienteret, hva ? Jeg ved godt det måske er nævnt som en joke, men hvis du ikke har noget konstruktivt du eventuelt kan fylde op med, så hold dine meninger for dig selv. Ikke et angreb, blot et forslag.

-Tramper

Medlem
Brugeravatar

Slap nu af, det var jo også bare ironisk ment :)

Hvis man er nybegynder, og aldrig har prøvet det før, så skal du kun tage en lille streg der er på størrelse med en 2'krone i længden, og vente 5 - 10 min, så virkningen indtræder. Så kan du jo fortsætte med de størrelser, men pas på med at tage for meget over kort tid, da din motoriske evne ikke er til at kontrollere, og du nemt kan komme til at sige nogle underlige ting ;) Du skal nå det punkt hvor du stadig nyder det, og ikke ligger og triller rundt, og ikke aner hvor eller hvem du er. Det er tegn på du har taget for meget, og det kan godt være rimelig skræmmende, hvis man ikke kender virkningen af keta'en (Også kaldt Lotte i mine kredse). Hun er en sød dame, men vær varsom, og tag det i trygge omgivelser, med folk du stoler på. Og bliv indenfor, bevæg dig ikke ud! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]