Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: kbh
har købt flydede lidocain 2% til lokalbedøvelse, som skal bruges før tatovering, men hvordan skal man lægge den, under huden som ved insulin, langs med underhuden, i muskel eller hvordan.

Det næste der skal tatoveres er læggen, underlår og tæer.

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Ta' det som en mand, man..

Medlem

ikkk et svar jeg ka bruge til så meget vel? og desuden er jeg ikke en mand, mann

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Er det injektionsvæske? For så ved du vel godt hvad der skal gøres.

Medlem

ja det er injektionsvæske, men det er mange måder og gi injektion på

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det skal skydes omkring den nerve du vil have lokalbedøvet, kan du ikke snakke med en læge?

Medlem

Er der mulighed for at overfladebedøve ved at køre nålen horisontalt under huden, det er jo sådan set kun huden og ikke hele benet somskal bedøves??

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
Umiddelbart tror jeg du er bedre tjent med at købe en kutanopløsning af lidokain, lige til at smøre på huden.. Kan vist fåes i håndkøb

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Når det er til tatoveringer så er der mange der bruger det der hedder Emla-creme som virker lokalbedøvende, måske det er en bedre idé?
Ellers må du bare huske bodymodder's vigtigste regel: "It's all about the pain. The ink and steel are just souvenirs!" :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Well, spørg din tatovør?

Junior medlem

Hvis du nu vil skyde dig med noget til at tage smerten så tag ned på istedgade og køb noget brunt lol
nej du skal tage en elastikbånd eller noget i den stil og lave en åre pres dvs hvis tatooen er på armen skal du lægge den der hvor armen bøjer og læg den stramt rigtig stramt så sku dine blodåre gerne komme frem så tager du en nål og lidocainen hvis det en ampul seføli lol og suger hele indholdet op i nålen så finder du den største blodåre oppe ved armen (aortaen) og så skyder du
Så sku hele din arm gerne være lam et par timer eller pm mig så skal jeg nok komme og gøre det lol

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lorentz skrev:
Hvis du nu vil skyde dig med noget til at tage smerten så tag ned på istedgade og køb noget brunt lol
nej du skal tage en elastikbånd eller noget i den stil og lave en åre pres dvs hvis tatooen er på armen skal du lægge den der hvor armen bøjer og læg den stramt rigtig stramt så sku dine blodåre gerne komme frem så tager du en nål og lidocainen hvis det en ampul seføli lol og suger hele indholdet op i nålen så finder du den største blodåre oppe ved armen (aortaen) og så skyder du
Så sku hele din arm gerne være lam et par timer eller pm mig så skal jeg nok komme og gøre det lol

Fuck hvor lolz!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Lorentz skrev:

Nej. Nej. Nej. Lidocain skal ikke gives intravenøst. Det er lokalbedøvende, og skal gives subcutant for at have den ønskede effekt, i hvert fald i forbindelse med tatovering. Den største blodåre i armen hedder bestemt ikke aorta, men vist nok A. radialis. Man kan give stoffet IV, f.eks. i forsøg på genoplivning af en person hvor hjertet er stoppet, men så er det som antiarrytmika, virker ikke lokalbedøvende, og kan være meget farligt ved overdosering.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Nej. Nej. Nej. Lidocain skal ikke gives intravenøst. Det er lokalbedøvende, og skal gives subcutant for at have den ønskede effekt, i hvert fald i forbindelse med tatovering. Den største blodåre i armen hedder bestemt ikke aorta, men vist nok A. radialis. Man kan give stoffet IV, f.eks. i forsøg på genoplivning af en person hvor hjertet er stoppet, men så er det som antiarrytmika, virker ikke lokalbedøvende, og kan være meget farligt ved overdosering.

Prøv at læs præcis hvad han skriver, jeg er sikker på at han selv synes at det var en sjov besked.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Halose skrev:
Prøv at læs præcis hvad han skriver, jeg er sikker på at han selv synes at det var en sjov besked.

Jeg tror du har en større tiltro til brugere herinde og menneskeheden generelt end jeg kan mobilisere. Uanset om det er for sjov eller ej, er det et pænt dårligt råd at instruere folk i at skyde lidocain IV for at opnå lokalbedøvelse.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Halose skrev:

Jeg tror du har en større tiltro til brugere herinde og menneskeheden generelt end jeg kan mobilisere. Uanset om det er for sjov eller ej, er det et pænt dårligt råd at instruere folk i at skyde lidocain IV for at opnå lokalbedøvelse.

Jeg synes nu at det var meget tydeligt at manden syntes at han kunne forbinde det at skyde lidocain med at skyde heroin, også selvom at det var en bovlam og usjov kommentar fra hans side.

Dedikeret medlem

Jeg synes ofte at man tænker "det må godt nok være en joke" når man ser et indlæg herinde, hvorefter det viser sig at være i ramme alvor. For eksempel da en eller anden for nylig fortalte om sit fantastiske trip på 15 lykkepiller og anbefalede det til andre :wink: .

Junior medlem

Jeg synes nu at det var meget tydeligt at manden syntes at han kunne forbinde det at skyde lidocain med at skyde heroin, også selvom at det var en bovlam og usjov kommentar fra hans side.

Når man skriver herinde så vil man enten være eller er rimelig fucked hvis du vil have lokalbedøved noget som helst så gå til en prfesionel læge og når man skriver lol så er det fordi man er ved at brække sig af grin af bla psychedelia og 15 årige der tror man kan koge amf ud af en æske Duact eller Clarisin blot ved hjælp af æter og amoniak
nogen gange så er folk så dumme så deres eksistens i denne her verden er mig totalt uønsket så lad da bare dem få arme og ben til at gå i koldbrænd af fejl fix så kan vi grine af dem og sige HEy det var dem der ikke turde gå til lægen og få det gjort legalt ordentligt og for de penge du ovenikøbet betaler i skat tumper er der nok af kemi genier meget få vælg selv tag uddanelsen for min pointe er uanset om man så skriver den rigtige måde at gøre tingene på er der stadig ingen kontror DEX RIP var lidt et af mine forbilleder herinde dengang han levede og jeg var newbie og postede pisse iriterende tekster han sagde nogen ting til mig og viste mig nogen ting men dem kunne jeg aldrig have lært bare ved at læse en post så hvis du vil lege læge så tag udannelsen hvis du vil lege kemikker så tag uddanelsen OG JEG HAR FUCKING ALDRIG SKUDT JUNK TIL ALLES INFO

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Lorentz skrev:
Når man skriver herinde så vil man enten være eller er rimelig fucked hvis du vil have lokalbedøved noget som helst så gå til en prfesionel læge og når man skriver lol så er det fordi man er ved at brække sig af grin af bla psychedelia og 15 årige der tror man kan koge amf ud af en æske Duact eller Clarisin blot ved hjælp af æter og amoniak
nogen gange så er folk så dumme så deres eksistens i denne her verden er mig totalt uønsket så lad da bare dem få arme og ben til at gå i koldbrænd af fejl fix så kan vi grine af dem og sige HEy det var dem der ikke turde gå til lægen og få det gjort legalt ordentligt og for de penge du ovenikøbet betaler i skat tumper er der nok af kemi genier meget få vælg selv tag uddanelsen for min pointe er uanset om man så skriver den rigtige måde at gøre tingene på er der stadig ingen kontror DEX RIP var lidt et af mine forbilleder herinde dengang han levede og jeg var newbie og postede pisse iriterende tekster han sagde nogen ting til mig og viste mig nogen ting men dem kunne jeg aldrig have lært bare ved at læse en post så hvis du vil lege læge så tag udannelsen hvis du vil lege kemikker så tag uddanelsen OG JEG HAR FUCKING ALDRIG SKUDT JUNK TIL ALLES INFO

^^Det var dælme en lang sætning!

I øvrigt, så hedder det intraVENØS injektion... Dvs det ikke er arterier man skal skyde i, men vener. Førstnævnte har et godt lag muskler omkring til at kontrollere blodtrykket, og det er ikke godt at stikke igennem dem. Venerne, derimod, er mere som kraftige elastikker.

Medlem

sikke dog nogle lamme lortesvar,så snart det ikke handler om at få sig en koger på så er man 15 år og vil lege læge eller hvad.
Nå however fandt vi da ud af det, kørte nålen subkutant og horisontalt og det var det var virkede bedst.

Lorentz du er da helt fucked up, Skyde det i en vene??, hvis du ikke ved hvad du snakker om så hold dine lorte råd for dig selv,tænk hvis jeg havde troed på det og havde sat mit liv i fare pga sådan et råd fra dig.

Til jer andre tak for jeres bud, mht emla virker det bare ikke når man skal tusses imellemn tæerne men ellers har det været fint til andre områder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]