Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 13:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Nu har jeg hørt det gang på gang, men hvad er det der gør det så farligt at mixe uppers med downers? Som f.eks mdma og benzo? Altså det fysiologiske bag?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Jamen f.eks. hvid du tager amf, kommer din puls jo rimelig højt op, og ved så at tage en benzo, lægger det kroppen i hvile, og nedsætter pulsen. Derfor det er farligt, og man kan også dø af det! Men hvis du vil spise en benzo, efter at ha væøret på en stimulans tur, vil jeg foreslå dig at spise pillen ca. 3 - 4 timer efter, du har taget den sidste streg, da pulsen så er kommet lidt ned igen.

Personligt vil jeg sige, at jeg bruger denne metode hver gang jeg har været på en stimulans. Altså at æde et par benzoer (gerne Tafiler, de er stærke), og så sover jeg bare som en sten i maaange timer, og når jeg vågner, er jeg bare super frisk! Der er aldrig sket noget ved mig, og kender mange andre der også gør det. Men i sjældne tilfølde kan du dø. Men det er jo så også mere, hvis du tager en streg, og æder en benzo ligeefter du har suget (hvilket jo også er dumt, for du suger vel for at få en virkning (; ) . Ellers sker der sgu ikke noget, dont worry! ;)

Hvis du alligevel skulle være bange, så ryg en stor fed joint, det hjælper på nogen, dog ikke mig, da jeg ik kan fordrage hash! :D Men det er i hvert fald 100 % sikkert IKKE farligt, men chancen for du falder i søvn på det er bare 50/50 ... :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
http://www.opioids.com/speedballs/index.html her er måske lidt om det, emnet har også været diskuteret herinde før. Har du tænkt dig at prøve siden du spørger?

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Ja, har jeg tænkt på at prøve og har faktisk prøvet det lidt... Har altid elsket benzo'er og har ekspermenteret med varsomt alkohol indtag. Men gør at man glemmer for meget af f.eks en aften i byen. Da jeg for en dejlig selvtillid/ro af benzo og også rus (mest brugt clonazepam) så har jeg dog manglet drivet til at danse og ikke sumpe for meget hen. Har kombineret en 4 mg clonazepam med lidt mdma krystaller og det var en fantastisk følelse. Både a hvile i sig selv og så føle en meget nær kontakt/kærlighed til folk omkring en. Men ja nok noget man skal være påpasselig med.

Medlem
Brugeravatar

Har kombineret codeine og ephedrine (+ lidt promethazine), synes det er en interessant mild blanding, der virker i nogle timer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]