Jamen f.eks. hvid du tager amf, kommer din puls jo rimelig højt op, og ved så at tage en benzo, lægger det kroppen i hvile, og nedsætter pulsen. Derfor det er farligt, og man kan også dø af det! Men hvis du vil spise en benzo, efter at ha væøret på en stimulans tur, vil jeg foreslå dig at spise pillen ca. 3 - 4 timer efter, du har taget den sidste streg, da pulsen så er kommet lidt ned igen.
Personligt vil jeg sige, at jeg bruger denne metode hver gang jeg har været på en stimulans. Altså at æde et par benzoer (gerne Tafiler, de er stærke), og så sover jeg bare som en sten i maaange timer, og når jeg vågner, er jeg bare super frisk! Der er aldrig sket noget ved mig, og kender mange andre der også gør det. Men i sjældne tilfølde kan du dø. Men det er jo så også mere, hvis du tager en streg, og æder en benzo ligeefter du har suget (hvilket jo også er dumt, for du suger vel for at få en virkning (; ) . Ellers sker der sgu ikke noget, dont worry!

Hvis du alligevel skulle være bange, så ryg en stor fed joint, det hjælper på nogen, dog ikke mig, da jeg ik kan fordrage hash!

Men det er i hvert fald 100 % sikkert IKKE farligt, men chancen for du falder i søvn på det er bare 50/50 ...