Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Fik sådan et par stykker fornyligt. De var meget små og der stod "MSJ" præget i dem.
Er der nogen, der kender dem? Er der noget naturligt i dem eller er det hele syntetisk?

Kunne mærke virkningen da jeg tog 2 stk. det var behagelig fornemmelse i kroppen og godt humør.
Lidt som Tramadol men uden opioid-effekt.

Er der evt. nogen, der har prøvet at blande den slags med noget andet godt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Tramadol-lignende effekt af efedrin?
Det lyder lidt sært i mine ører eftersom virkningen af de to er ret forskellig, så du må meget gerne uddybe.

Jeg har selv brugt efedrin til at holde mig vågen under længerevarende ture med alkohol, men man ender med en følelse af at man er blevet forgiftet, så det er ikke noget jeg vil anbefale.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har i sin tid indtaget temmelig meget rent efedrin og det giver mig ikke andet end hjertebanken og ja en ubehagelige fornemmelse af at være blevet halv forgiftet .... dog holder det en vågen men kender andre ting der er mere effektive med færre bivirkinger... nogle tramadol effekt syntes jeg bestemt aldrig jeg harfået af det det minder mest af alt om en koffein overdosis ,,,

Medlem
Brugeravatar

OK, hermed konkluderet en gang for alle at det er min krop, der er mærkelig :D

Med Tramadol-lignende mener jeg en let, behagelig rus, der er på grænsen til ikke kunne mærkes overhovedet.
Tingene føles sat lidt på afstand eller i perspektiv og jeg kan sidde og snakke med folk eller sidde og spille, eller motionere.
Det hele føles udmærket (men ikke unaturligt godt). Der mangler dog den dér pakket-ind-i-uldtæppe fornemmelse, jeg får af opioider.

Gad vide om de har proppet andet end bare eph i pillerne?
Pillerne vejer ca. 60mg og er angivet til at indeholde 30mg eph...?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Kan godt nikke genkendende til det fænomen at man føler sig lidt "out of Body", forstået på den måde at ephedrin-brugeren er temmeligt fysiologisk stimuleret af midlet, som med amfetaminer, men hjernen, bevidstheden, halter lidt efter. Brugeren er stimuleret, og har alle de typiske tegn på dette. Men da ephedrin ikke giver den euphoria som amfetaminer, er det som at være halvvejs i "otherness"... Kroppen signalerer at den er tydeligt påvirket, men hjernen, ihvertfald for dem som kender til amfetaminer, mangler "noget" (= Dopamin release) førend at oplevelsen fuldendes som en tidligere oplevet behagelig seance. Det er ihvertfald min egen, subjektive, oplevelse af ephedrin... Men den fysiske rus kan godt, inogle tilfælde, manifestere sig i en egentligt eufori, f.eks. fordi man har klaret et fysisk udfordring, som man ikke kunne uden efedrin...

Medlem
Brugeravatar

Denneher er sakset fra tråden om Clentrox (Clenbuterol):
Inception skrev:
@ Groza
Dosering variere fra person til person.

Man kan starte ud med at indtage 3x30mg ephedrin og 3x200mg Coffein og evt. 500mg Aspirin fordelt på én dag.

1 dag = 90mg ephedrin
600mg coffein
500mg aspirin

Man kan justere dosen alt efter hvor tolerant man er for stoffet.

@Perplex
Det er en udbredt misforståelse blandt folk.

Ephedrin er ephedrin uanset om det er syntetisk fremstillet eller planteekstrakt.

Læs evt. nedenstående opgave igennem hvis du vil nørde Ephedrin og effekten heraf samt forsøg udført på mennesker / dyr osv.
rudar.ruc.dk/bitstream/1800/619/1/Efedrin.pdf

Jeg har læst det dokument, der linkes til, og det var spændende læsning :)
Nu har jeg så nogle spørgsmål:
1) hvor lange pauser bør man holde for at forhindre udviklingen af tolerans ved de ovenfor anbefalede doser?
2) kan antioxidanter som C-vitamin mindske oxidativt stress?

Junior medlem

1) Jeg mindes, at have læst, at man skulle holde pause efter ca. 1 måned.

Det er noget med, at de receptore ephedrin påvirker bliver mættede, og man bliver tolerant.

En pause på 30 dage, også forfra.

2) Pas!

Medlem
Brugeravatar

Synes det med 30 dage ad gangen lyder voldsomt...?
Jeg træner ikke mere end et par gange om ugen og havde forestillet mig at tage eph de dage, jeg motionerer, måske 2-3 gange om ugen.
Noget i retning af 2-3 piller à 30mg fordelt over hele dagen.
Er det noget, der kan give nogle fornuftige resultater?

Junior medlem

Aha!

Jeg troede du ville være på dem hver dag, i en længere periode.

Et par dage til en uges pause burde være nok.

Jeg kan dog ikke anbefale, at du tager Ephedrin hver gang du træner, da du til sidst ikke kan træne uden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rofl, hvad skulle epfredin gøre godt for? Det sætter fedtforbrænding i vejret så du har svært ved at lige kcal overskud = Ingen muskelmasse, udover det får det blodkarrene til at trække sig sammen så der ikke kommer lige så meget ilt og blod til din muskler når de arbejder.

Hvis du føler dig uoplagt inden en træning kan du snuppe en kop kaffe - Det andet er simpelhen for weak.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Rofl, hvad skulle epfredin gøre godt for? Det sætter fedtforbrænding i vejret så du har svært ved at lige kcal overskud = Ingen muskelmasse, udover det får det blodkarrene til at trække sig sammen så der ikke kommer lige så meget ilt og blod til din muskler når de arbejder.

Hvis du føler dig uoplagt inden en træning kan du snuppe en kop kaffe - Det andet er simpelhen for weak.

Jeg kan ikke se din pointe?
Ephedrin har mange anvendelsesmuligheder, og et energi boost ifm. træning er kun en af dem.
Desuden kan du da umuligt vide hvor meget fedt jeg har i overskud ;)

Junior medlem

@Puny_pete

Ephedrin sætter stofskiftet i vejret, "hele" 2 - 4%

Tror godt han kan kompensere for det, ved at indtage lidt ekstra føde.

Lad mig endvidere gøre opmærksom på at effekten af Ephedrin ikke er så kraftig, når du kun tager Ephedrin for sig selv.

Ephedrin og Coffein derimod, har bedre virkning, og det er nok også der du opnår den ekstra forbrænding.

De virker "synenergisk"

Medlem
Brugeravatar

Ephedrin har meget mere at byde på end bare lidt øget forbrænding :)

Det giver et energi boost og bedre præstation ved fysisk belastning. Mit bud er at det for mit vedkommende bl.a. skyldes den gavnlige effekt på luftvejene, så jeg bruger færre krafter på at hive efter vejret.
Jeg får en lidt underlig form for velvære når jeg træner på det. Det er som om det både virker smertelindrende (gennem øget ilt-optagelse?) og giver mig en indre ro, selv i kaotiske omgivelser.

Tror dog ikke at jeg kunne finde på at (mis)bruge det dagligt, min knold råber "Pause!" efter et par dages brug.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]