Trippede 4-AcO-DMT i tirsdags.
Indtog ca. 1mg for at teste for allergi, efter ca. 15-20min kunne jeg tydeligt mærke at jeg havde indtaget noget psykedelisk.
Og mine pupiller var en smule større end normalt. Havde lidt trippy tanker og var meget overrasket over hvor meget 1mg havde påvirket mig.
Ca. halvanden time efter indtagelsen af første dose, indtog jeg ca 10mg, hvilket jeg godt vidste ikke ville være så kraftigt
da man hurtigt skulle opbygge tolerance. Jeg indtog det lige efter at jeg havde spist så effekten kom først ca 1 time
efter indtagelse.
Gider ikke gå i detaljer om trippet. Men ved denne lave dose mindede det om et svampe trip (ca. 1,5-2gr), dog kunne jeg tydeligt mærke forskel fra svampe da jeg har trippet svampe utallige gange. Forskellen er ikke til at beskrive, men lidt ligesom at vand og saltvand er det samme men stadig forskelligt. (ved ikke om det gir nogen mening). Ingen positive eller negative forskelle bar anderledes.
Trippet varede i ca. 3 timer. Kæmpe pupiller ligesom på svampe. Ikke særligt visuelt, hvilket nok er pga af en blanding af lav dose og at jeg havde taget det ene mg tidligere. Efter trippet havde jeg en noget anden fornemmelse end efter et svampetrip. Der var en stor følelse af at have "fundet ud af noget", alla meningen med livet bar på et lavere niveau. Denne følelse varede også hele dagen efter. Dette kan være på grund af nogle triprapporter jeg har læst på BL, hvor de skrev noget i stil med at det var medicin for sjælen, og det var netop det der faldt mig ind.
Dagen efter var jeg meget træt, måske mere end efter et svampe trip. Men alligevel havde jeg overskud til at gøre nogle
ting som jeg normalt ikke ville have gjort, da jeg havde haft disse ting op og vende i mit trip. Hvilke resulterede i en enorm
følelse af at jeg SKULLE få det afklaret.
Jeg har også prøvet at indse ting på svampe, men med 4-AcO-DMT fulgte en stor trang til hurtigt at få det afklaret, hvilket gav mig den følelse af at det havde virket som en medicin for min underbevidsthed.

Istedet for bare at indse det, fik jeg også gjort noget ved det og fik det ud af verden.
Så dette trip har nok påvirket min hverdag mest, ihvertfald på kort sigt. Af alle de trip jeg nogensinde har haft.

Hvilket også får mig til at tro at det er ekstremt ego opløsende ved højere doser.