Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Har fået fat i noget 4-AcO-DMT og har tænkt mig at trippe det næste weekend.

Men er lidt usikker på de "data" jeg har samlet om det, og vil gerne hører om der er nogen på her på Psy der har prøvet det. Da dem på BL tåger pænt meget en gang i mellem.

Det her, er hvad jeg har læst mig til:

Svampe skulle være sværere at "håndtere" end 4-AcO-DMT, i hvertfald under 25mg.
Man opbygger hurtigt tolerance, så redosering er uden virkning. og trip skal være minimum med 1 uges mellemrum.

Ved oral indtagelse (opløst i vand) som skulle være den bedste måde.

Lav dose: 5-12mg, giver et happy meget mildt trip.
Normal dose: 12-25mg, masser af visuals.
Høj dose: +25mg. over 25mg er nær egodød/fuld egodød med blackout normalt.
Tilsyneladende er der nogen der skal helt op i 40-50mg, men dette er vidst ikke så normalt, eller hvad?

Varighed: nogen siger 3-4 timer, andre siger 5-8 timer. Hvilket åbentbart er meget individuelt??
Come up: 5-15min og andre siger 15-45min, hvilket tilsyneladende hænger sammen med længden af trippet. (altså kort come up = kort trip osv.)

Jeg vil gerne som min første gang på 4-AcO-DMT have et trip der ligger over "lav dose", men vil på ingen måde risikere at få et kraftigt trip med nær egodød. (Jeg tester self for allergi inden tripdagen.) så regner med at tage en dose på 12-15mg.

Nogle der har erfaringer og råd??

EDIT: Vil det kunne laves til freebase, som man kunne ryge det med ca. samme effekt som DMT e.lign??

Senest rettet af Hampedyrker Newbie´n 05 okt 2010 00:18, rettet i alt 2 gange.

Site Webmaster
Brugeravatar

4-aco-DMT er et prodrug for Psilocin. Det føltes ret ens.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Sådan som jeg har læst det skulle det være noget anderledes end svampe.
Da svampe indeholder andre stoffer.

Og så skulle body loadet være næsten ikke eksisterende, ihvertfald ved lav og normal dose.

Mange siger at det minder mere om DMT end svampe, ved +20mg.

rbp skrev:
4-aco-DMT er et prodrug for Psilocin. Det føltes ret ens.

Hvis du har prøvet det, vil du så ikke uddybe det.

Dedikeret medlem

Du kan jo eventuelt tage et kig på bluelight's Big and Dandy 4-AcO-DMT thread. Der er over 50 sider + en undertråd om dosering.

En bruger sammenligner 25mg med 3,5g svampe (Cubensis går jeg ud fra), og en anden skriver
Citat:
id say 25mg is a pretty intense experience. 15mg is more where a begginer should start.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ud fra personlig erfaring er en dose mellem 12-15mg en ganske udemærket introduktion til 4-Aco-DMT. Jeg havde crazy mange visuals, men stadig en forbindelse til virkeligheden og derved en vis tryghed. Det var dog ikke noget videre dybt trip, tværtimod.

Jeg indtog det oralt, og var allerede dybt inde i oplevelsen inden 30min. Det er meget pudsigt ved 4-Aco-DMT, hele oplevelsen følelses meget skematisk, og man kan næsten også sætte et ur efter hvornår trippet stopper igen. For mit vedkommende var det mellem 4-5 timer, og det stopper lige så brat som det startede. Jeg havde heller ingen bodyload under oplevelsen.

Jeg har ikke prøvet doser højere end 20mg, men jeg kunne forestille mig at det sagtens kunne blive en heftig oplevelse med doser på +25mg, både psykisk og fysisk.

Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Du kan jo eventuelt tage et kig på bluelight's Big and Dandy 4-AcO-DMT thread. Der er over 50 sider + en undertråd om dosering.

Har allerede læst næsten alle siderne og 25 sider af en ældre tråd om 4-AcO-DMT. Men havde slet ikk set undertråden om dosering.

BehindMind skrev:
Ud fra personlig erfaring er en dose mellem 12-15mg en ganske udemærket introduktion til 4-Aco-DMT. Jeg havde crazy mange visuals, men stadig en forbindelse til virkeligheden og derved en vis tryghed. Det var dog ikke noget videre dybt trip, tværtimod.

Det lyder til at være lige det jeg leder efter, og hvis jeg så har brug for et mere dybt trip er det jo bare at tage de høje doser. Men det er ikke hvad jeg har lyst til lige pt.

Tak for svarene.

EDIT: Vil stadig gerne høre om flere der har erfaringer med det.

Medlem
Brugeravatar

Trippede 4-AcO-DMT i tirsdags.
Indtog ca. 1mg for at teste for allergi, efter ca. 15-20min kunne jeg tydeligt mærke at jeg havde indtaget noget psykedelisk.
Og mine pupiller var en smule større end normalt. Havde lidt trippy tanker og var meget overrasket over hvor meget 1mg havde påvirket mig.

Ca. halvanden time efter indtagelsen af første dose, indtog jeg ca 10mg, hvilket jeg godt vidste ikke ville være så kraftigt
da man hurtigt skulle opbygge tolerance. Jeg indtog det lige efter at jeg havde spist så effekten kom først ca 1 time
efter indtagelse.
Gider ikke gå i detaljer om trippet. Men ved denne lave dose mindede det om et svampe trip (ca. 1,5-2gr), dog kunne jeg tydeligt mærke forskel fra svampe da jeg har trippet svampe utallige gange. Forskellen er ikke til at beskrive, men lidt ligesom at vand og saltvand er det samme men stadig forskelligt. (ved ikke om det gir nogen mening). Ingen positive eller negative forskelle bar anderledes.

Trippet varede i ca. 3 timer. Kæmpe pupiller ligesom på svampe. Ikke særligt visuelt, hvilket nok er pga af en blanding af lav dose og at jeg havde taget det ene mg tidligere. Efter trippet havde jeg en noget anden fornemmelse end efter et svampetrip. Der var en stor følelse af at have "fundet ud af noget", alla meningen med livet bar på et lavere niveau. Denne følelse varede også hele dagen efter. Dette kan være på grund af nogle triprapporter jeg har læst på BL, hvor de skrev noget i stil med at det var medicin for sjælen, og det var netop det der faldt mig ind.
Dagen efter var jeg meget træt, måske mere end efter et svampe trip. Men alligevel havde jeg overskud til at gøre nogle
ting som jeg normalt ikke ville have gjort, da jeg havde haft disse ting op og vende i mit trip. Hvilke resulterede i en enorm
følelse af at jeg SKULLE få det afklaret.
Jeg har også prøvet at indse ting på svampe, men med 4-AcO-DMT fulgte en stor trang til hurtigt at få det afklaret, hvilket gav mig den følelse af at det havde virket som en medicin for min underbevidsthed. :rocking:

Istedet for bare at indse det, fik jeg også gjort noget ved det og fik det ud af verden.

Så dette trip har nok påvirket min hverdag mest, ihvertfald på kort sigt. Af alle de trip jeg nogensinde har haft. :D

Hvilket også får mig til at tro at det er ekstremt ego opløsende ved højere doser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]