Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hey Psy!! :)
Jeg er en af de heldige, der skal rejse afsted til Qlimax 2010, nu for tredje år i træk! ;)
De to sidste år har været nogenlunde clean.. Eventuelt nogle efter-ture af noget hollandsk coke, der var blevet blandet i et badekar i amsterdam, meeen!! Stadig uden at have stoffer på mig.

Er der nogle herinde, der har haft succes med at stashe eventuelle substanser, diverse steder på kroppen? Har leget lidt med idéen med kondomer og så videre, men det vil jeg umiddelbart mene er en last solution, hvis i kan følge mig! :P

Jeg kan give følgende information, fra de sidste to ture dernede;
-Man bliver kropsvisiteret - ikke specielt grundigt, dog bliver der taget stikprøver.
-Er man mistænkelig, bliver man strip-searchet (derfor indtages der ikke narkotika på vejen derned ;)
-Man bliver ofte bedt om at smide skoene, så at have poser i skoene, er ikke en mulighed.
- Alt der kan skilles af, bliver skilt af! Zippo-lightere bliver flået fra hinanden, såvel som kuglepenne og mobiltelefoner.

Derfor spørger jeg;
Er vi ude i, at jeg enten skal sluge nogle kondomer, eller er der en nemmere metode? Er der evt. nogen herinde der har haft succes med at medbringe stimulanser til Qlimax, eller lignende arrangementer? :)

- Jeg ved ikke om dette indlæg er i forummets ånd (harm-reduction), men det kunne da være rart at vide, hvordan jeg så sikkert som muligt transporterer mine små hvide venner ind til koncerten :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig været til Climax eller noget sted hvor de kropsvisitere (kun halbal wuhoooo!!:P)
Men hvis du taper det fast til inderlåret næsten helt oppe ved balls, så tror jeg ikke de finder det, medmindre du ska ha et kilo med ;)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Lad være. Du forstår ikke hvor mange stoffer du allerede falder over derinde.

Medlem
Brugeravatar

@ Kemal
Tjooo! Det er så måske rigtigt nok, men det virker alligevel bare underligt at løbe rundt og spørge folk, om de har noget wuup wuup! :P

Medlem
Brugeravatar

^og man kan ret nemt blive hustlet

Junior medlem

Det med at spørge folk om de har nogle drugs, det kan du sagtens!
Jeg rejser også meget tit til holland til de events dernede og der er det meget normalt at man spørger folk om de har noget. (nu jeg også pige, måske er det lidt nemmere for piger hehe)
Men bare kig efter folk der ser lidt påvirket ud og så spørg dem. Der vil selvfølgelig være nogle nej'er. men du skal sku nok finde noget 100%!
Det er aller nemmest at få fat i til sidst, der vil folk bare gerne af med det.

Kan huske til et event jeg var til dernede, der gik der en gut rundt med en bluse hvor der stod " SELLING DRUGS " hehe, det var meget fedt.

Medlem
Brugeravatar

LIB skrev:
Kan huske til et event jeg var til dernede, der gik der en gut rundt med en bluse hvor der stod " SELLING DRUGS " hehe, det var meget fedt.

Haha, frisk fyr, frisk fyr.. :P

Mnah! skal ikke have noget der er blandet i et hollandsk badekar, så det må nok blive i nogle ekstra zip-bags, og så i boxershorts'ene med varerne!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Spørg en stor neger - der er større chance for at du får bedre kval end du bliver taget ved røven.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]