Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg tog i torsdags en omgang dexofan 12 piller faktisk, eftersom min veninde havde sagt jeg skulle tage mellem 10-15 den første gang. Og det startede virkelig fedt ud, faktisk nok et af de vildeste trip jeg endnu har oplevet og fantastisk følelse.
Men men men....
Nu sidder jeg her flere dage senere og kan ikke rigtig blive mig selv igen, jeg føler mig hele tiden fuld - som om der er rykket på balancen, skal bruge ekstrem meget energi på at fokusere og holde hoved koldt, lettere trykken for hovedet og er virkelig træt. Når jeg ligger mig ned sejler det hele rundt og jeg sover en virkelig under søvn.
Jeg vil virkelig gerne ud af det, så mit spørgsmål er om der er nogen der har et godt råd? Prøvet det sammen evt kan give mig et tidsperspektiv?

Forklare lige kort mit trip med tislinje
Tager pillerne kl 22
Ca 23 kommer jeg i danse humør, opstemt men med kvalme
Ca kl 01 tager det til, jeg føler jeg flyver vild følelse
Mellem 02-03 sparker syns hallu ind, jeg kan næsten ikke gå og ligger mest ned, er faktisk lettere væk men det lykkes mig at skrive en masse sms om hvad jeg ser da jeg ikke kan tale...
kl 07-08 er jeg helt væk fantastik følelse
vågner op ved en 14 tiden, stadigvæk lidt hallu lidt mere hører hallu nu, hører musik konstant og er helt afslappet.
Sover stort set resten af dagen en meget underlig søvn
Lørdag vågner jeg op og har den her følelse af at være fuld, dette er så blevet ved derfra..

Håber virkelig I har nogen råd

Har forresten været til lægen, der er blevet taget blodprøver men hun kendte slet ikke til den virkning dexo kunne have...

Medlem

Etpar dage udenrusmidler burderkunne gøre det.

Medlem
Brugeravatar

Har heller ikke taget noget siden.

Har faktisk aldrig oplevet at være så påvirket flere dage senere, derfor jeg er lidt bekymret. Samt at jeg kan læse mig frem til at nogen er allergiske overfor dexo, havde ikke lige taget det med i min beregning.

Har måske naivt spørgsmål, men kan jeg spise et eller andet? For mindske bivirkninger?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Bananer, mælk, nødder hvis det er som jeg tror det er.

Medlem
Brugeravatar

Ok, skal jeg behandle det som efter en mdma omgang?
For jeg kan få fat i noget L-tryptofan...

Hvis svaret er ja, hvor stor en dosis så? Pillerne ligger på 500mg...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Altså den gang jeg prøvede det, havde jeg også de der bivirkninger du taler om. Bedst kan jeg dog huske at balancen ikke var som den skulle være, samt jeg lidt havde den her fuldemands følelse. Men det går over igen, så is på, og tag det som en oplevelse :)

mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Ok, vil jeg så gøre:)
Bare rart at hører andre har oplevet det samme eftersom ingen jeg kender har haft så lange bivirkninger. Er heldigvis sammen med folk som synes det er meget morsomt jeg er ude af balance, kan godt se det komiske i det, når jeg nu for 4 dag virker som en der lige har bundet en flaske vodka (kl er 08.16) :o

Medlem

I forbindelse med at du stadigvæk har hallucinationer næste dag, vil jeg lige gøre opmærksom på at en vis procentdel(7% svjh) af befolkningen mangler et enzym til at nedbryde DXM.

Medlem
Brugeravatar

Det kunne jeg nemlig læse mig til, hvad sker der så?
Skal jeg som tidligere sagt bare vente på at udskillelsen sker, kan forstille mig det (hvis jeg er en af de 7%) kommer til at tage noget tid? Eller?

Vil lige sige mit humør er ganske fint , dvs jeg er lettere euforisk endnu. Det er bare højst ubelejligt når hverdagen med undervisning og job byder sig på at jeg føler jorden minder om en stor hoppepude...

Medlem

Nu antager jeg du har et defekt enzym. Og så er der ikke andet at gøre end vente på din krop har nedbrudt stoffet. I sådan et tilfælde vil jeg fraråde dig at tage stoffet igen, mest for din egen skyld med rusens halveringstid, men også fordi der er større risiko for overdosering(corret me if im wrong). Efaringer fra en bekendt siger at det tager 3-6 dage før rusen er helt væk. Han komsumerede dog 450mg.

Ha' et godt comedown :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg synes alligevel også at 12 er en temmelig stor dosis til første forsøg.
det man kalder en ''klapperslange'' slår de fleste i gulvet (inklusiv mig selv) og det er ti piller.

Medlem
Brugeravatar

Set i bakspejlet kan man jo altid være klog, og kan da godt se jeg måske skulle ha taget en mindre dosis.
Pt fortryder jeg dog ikke, mit trip var vildt da det var på det højeste. Men kan godt være jeg skal holde mig fra dexo til en anden gang :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg har ikke prøvet dexoer indu, var ved det for et halvt års tid siden,
fik at vide af min ven at ja 10 -15 stk skulle være en god blæser..

Det lyder da lidt voldsomt, uden af stand til at tale ? hvad er det for noget :D ?
Jeg tror jeg starter ud med 7-8 den dag jeg skal prøve hehe.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

især når du er comedown kan man slet ikke snakke, eller formulere sig ordenligt.

Men havde slet ikke de bivirkninger som du beskriver. som de andre siger, kan det være du har et defekt enzym.. :)

Hold dig fra dxm for fremtiden, og hvis du stadig har lysten til at lede med psykedeliske stoffer, kunne du prøve og læse nogle trip rapporter om evt svampe.

bobler her fra :)

Medlem
Brugeravatar

Ja, tror heller ikke dexo er noget jeg skal prøve igen da bivirkningerne for mig er alt for lange.
I dag føler jeg mig stadigvæk fuld, synes faktisk det er en smule værre end i går, men har også sovet en 14timer så måske hjernen lige skal vågne...

Eskapisme, jeg kunne slet ikke sige en lyd, det virkede fuldstændig umuligt. Senere kunne jeg mumle lidt, men kunne ikke formulere mig. Dog virkede det fint på skrift, har en masse underlige sms gemt med hvad jeg har set og det er faktisk en god griner at læse.

Overvejer at lave en trip rapport, når jeg er blevet "normal" igen.

Junior medlem

eskapisme skrev:
Jeg har ikke prøvet dexoer indu, var ved det for et halvt års tid siden,
fik at vide af min ven at ja 10 -15 stk skulle være en god blæser..

Det lyder da lidt voldsomt, uden af stand til at tale ? hvad er det for noget :D ?
Jeg tror jeg starter ud med 7-8 den dag jeg skal prøve hehe.

7-8 piller er nu også meget, prøv med 4-5 som start dosis istedet for og se hvordan din krop reagere, bedre og være på den sikre side. Det virkede sku fint for mig, på 5! Men synes nu alligevel man skal op på de 12-15 piller for og trippet bliver fedest :). 20-25 piller gør jeg aldrig igen, det bliver sku for fucked og alt for ukontrolleret.

Medlem
Brugeravatar

Nåh, men giver lige en update:)
Tog ca 2uger at komme væk fra "svimmelheden/fuldemands følelsen" Jeg havde dog været hos lægen, tidligt i forløbet og lægen mente efter 1,5uge at det umuligt kunne ha været dxm-trippet som stadigvæk påvirkede mig men at sandsynligheden for en virus på balancenerven var årsagen. Jeg ved nu stadigvæk ikke?

Jeg har dog virkelig lyst til at opleve et trip som dette (minus lige bivirkningerne) igen, tror de kloge hoveder herinde at keta ville være en mulighed, eller?

Dedikeret medlem

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg du skal holde dig fra dissociativer. Som din læge sagde, så virker det usandsynligt at den ubehagelige følelse som varede i to uger var en direkte konsekvens af DXM-trippet. Hvis du følte dig "unormal" i to uger efter et "trip", så er der en chance for at din psyke er ekstra følsom overfor de her oplevelser, og det ville måske være en dårlig idé ligefrem at fremprovokere problemer.

Det er selvfølgelig også muligt at det var en eller lignende - det kan jeg selvfølgelig ikke afgøre.

Medlem
Brugeravatar

Jeg stjæler lige tråden til et enkelt spørgsmål...

Sagen er den at jeg er kommet i besiddelse af nogle dexofaner. Umiddelbart er jeg super glad da jeg tidligere(da de ikke var receptpligtige) har haft nogle gode oplevelser med dem...

Siden hen har jeg været indlagt på psyk med en stofpsykose (hash og hvidt pulver), og nu er jeg på Abilify (antipsykotisk) og Ciprelex (antidepresiv)....

Jeg har nu, efter jeg har fået fat i dexofanerne, læst mig til at de er farlige at tage sammen med antipsykotisk og SSRI... Er der nogen der kan forklare, kommentere eller komme med gode råd??

Indtil videre er daxofanerne lagt på hylden indtil jeg ikke får andet medicin...... :( :peace:

Medlem

jointventure skrev:
Jeg stjæler lige tråden til et enkelt spørgsmål...

Sagen er den at jeg er kommet i besiddelse af nogle dexofaner. Umiddelbart er jeg super glad da jeg tidligere(da de ikke var receptpligtige) har haft nogle gode oplevelser med dem...

Siden hen har jeg været indlagt på psyk med en stofpsykose (hash og hvidt pulver), og nu er jeg på Abilify (antipsykotisk) og Ciprelex (antidepresiv)....

Jeg har nu, efter jeg har fået fat i dexofanerne, læst mig til at de er farlige at tage sammen med antipsykotisk og SSRI... Er der nogen der kan forklare, kommentere eller komme med gode råd??

Indtil videre er daxofanerne lagt på hylden indtil jeg ikke får andet medicin...... :( :peace:

Har selv taget dexofan i meget store doser imens jeg var på anti psykotisk (zyprexa) og noget anti depressivt (muligvis også cipralex), men det skal så lige siges at jeg ikke havde nogen psykose, bare en meget mærkelig psykriater... så ved ikke om det ligefrem kan anbefales :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]