Jeg er rimelig enig i beskrivelsen - 2C-E giver ikke den behageligste kropsfornemmelse ved højere doser sammenlignet med f.eks 2C-C og 2C-B. Jeg synes dog stadig at 2C-E er et fantastisk stof, og at det både visuelt og mentalt er et rigtig godt psykedelikum.
2C-C er, efter min mening, ret overfladisk men enormt behageligt. I PiHKAL er det beskrevet som "næsten bedøvende", og det synes jeg egentlig passer meget godt. Det er absolut ikke overvældende, og så er varigheden ret kort. Det er et lidt uinteressant psykedelikum synes jeg, men alligevel har jeg taget det en del gange, så der må være noget ved det trækker i mig...
Med 2C-E skal du dog lige været opmærksom på, at der er mange der finder det meget "koldt" og neutralt ved højere doser, og at det tilsyneladende har en ret høj "bad trip frekvens" sammenlignet med så mange andre psykedelika. For mig ligger 2C-E og LSD dog i skarp konkurrence om titlen som "yndlings-psykedelikum"

.
For øvrigt, så undrer det mig, at det ofte bliver fremstillet som et minus hvis et psykedelisk stof har lang varighed. Jeg har det præcis omvendt, jeg synes at det er irriterende hvis man kun lige når at snuse til "plateauet" før man allerede er på vej ned igen. Redoseringer er selvfølgelig en mulighed, men det er besværligt og virker ikke altid efter hensigten.
Jeg synes at stoffer som 2C-E og LSD har en ret perfekt varighed, men det ville ikke gøre mig noget hvis de varede endnu længere

.
Edit: I øvrigt skal det lige nævnes, at 2C-E har den fordel frem for 2C-C, at det kan bruges ved forskellige dosis-niveauer med ret stor forskel i effekt.
For mig giver 5-7mg f.eks en følelse af stimulering og svage psykedeliske effekter, 10-15mg giver et trip der minder en del om ~20mg 2C-B hvor 16-22mg giver et kraftigt trip med sin helt egen karakter.
2C-C synes jeg kun var interessant i doser fra 30-45mg, og ved højere doser bliver det bare irriterende p.g.a. de fysiske bivirkninger. Det når aldrig at blive rigtig interessant.