Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey all

Håber på lidt hjælp her.

Når min kæreste tager mdma (hun har prøvet det et par gange), får hun det dårligt, når stoffets virkning begynder at tage af. Symptomerne viser sig ved at hun får koldsved, uro i kroppen og kvalme, hvilket naturligvis ikke er så rart.

Selve rusen fejler ikke noget, skulle jeg hilse at sige, så jeg går ikke ud fra, det skyldes, at hun har taget for meget, for så ville det vel have vist sig tidligere, går jeg ud fra. Men som I kan forstå, er jeg lidt i vildrede og kan ikke rigtigt regne ud, hvad der er galt. Så hvis nogen kan hjælpe og ikke mindst fortælle, hvad hun skal gøre for ikke at få det sådan, ville det være helt perfekt.

Tusind tak for hjælpen.

Anders

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Det er korrekt, at det ikke er dosen den er gal med. Er hun allergisk over for noget? Det kan være hun ikke kan tåle MDMA'en?
Er dit MDMA i krystalform, pulver eller piller? Det kan også være hun ikke kan tåle cutstofferne.

Admin
Brugeravatar

De bivirkninger er normale, bare i mindre grad. Alle reagerer forskelligt på narko, så det er nok ikke dine stoffer den er gal med, hvis I andre ikke oplever det. Mod uro og kvalme efter mdma, synes jeg det hjælper at ryge et par joints. Ja det er i det hele taget det bedste at lave efter mdma imo :P
Ellers kan man evt. snuppe et par benzoer af en art. Så kan man i det mindste sove sig fra det.

I det hele taget ku man overveje, om de positive effekter overgår de negative. Hvis der er flere negative sider ved at tage et stof, end der er positive, synes jeg ikke man skal bruge det.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Men hold styr på doserne ihvertfald. Serotonin syndrom er ikke rart

Junior medlem

Tak for svarene.

Det er ren mdma, så kvaliteten skulle være i orden. Vi har i hvert fald fået en rigtig god rus ud af det, de gange vi har taget det. Og det er som nævnt først, når rusen begynder at tage af, at hun bliver utilpas. Men der er jo nok noget om snakken om, at vi reagerer forskelligt på de her ting, som jo er ret voldsomme. Jeg havde bare ikke lige oplevet det før, og jeg er gammel i gamet, så det var lidt overraskende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]