Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hej Psy.

Tidligere i dag præsenterede en ven mig for en lille pose tørt, med noget tørret planteværk (tror jeg). Han havde fået at vide, at det var "kinesisk skunk som ikke er ulovligt i DK". Det er jeg rimelig sikker på er forkert, men det lader vi ligge.

Hvad kan det have været? Det skulle efter sigende ikke være skunk, men det lignede lidt til forveksling. Duften var meget sød-the-agtig, og en snert af skunk-duft (dette kan være "placebo", da det i det hele taget lugtede ret kraftigt af sød urt.) Vi blandede 0.4g med en smøg og delte jointen 3 mennesker. Vi puttede ikke selv hash/skunk i, vi røg altså kun den her skunk-substitut.

Smag var der ikke meget af, og man kunne let og ugeneret tage store hvæs uden at hoste. Det smagte som at ryge en ristet smøg i en joint, uden weed.

Der skete intet i ca. 10 minutter, og vi troede vi var blevet snydt (forventningerne havde i forvejen været meget lave), men vi skulle hurtigt blive klogere. Da de 10 minutter var gået, var min ven og jeg blevet KNOKKEL SKÆVE, altså usædvanligt skæve, som vi ikke har været i lang tid pga. vores forbrug. Så selv med høj tollerence blev vi sendt godt afsted.

Denne tilstand varede ved i UNORMALT lang tid, og da vi stadig var skæve efter 2 timer begyndte jeg så småt at forstå, at produktet IKKE var almindelig skunk/whatever. Det var noget andet. Da jeg kiggede mig i spejlet var jeg også helt sort om øjnene, KNALD røde øjne, helt lyserøde der var intet hvidt tilbage, og mega hængefjæs generelt.

Det er nu næsten 5 timer siden vi røg, og jeg er stadig ret skæv. Mit fjæs ser stadig helt bollet ud, og jeg vil prøve at ryge en almindelig joint for at komme tilbage til "virkeligheden" (paradoks hehe).

^^ wow det blev en lidt længere smøre, men spørgsmålet lyder egentlig ganske simpelt på, om der er andre der er stødt på denne substans, og om nogen evt. har et kvalificeret bud på hvad det kunne være? Det har været en lidt blandet oplevelse, for jeg er ikke vant til at være så skæv længere, og slet ikke i så lang tid. Det er flere år siden jeg sidst har følt mig for skæv til at køre hjem, men i dag var det decideret ubehageligt. Det var dog mega luxus mens vi bare chillede, og havde jeg ikke haft bilen havde jeg også undgået en masse tankespind om hjemturen, som ville have lettet en del.

God Weekend!

Site Webmaster
Brugeravatar

"Spice" og lignende produkter indeholder research chemicals såsom JWH serien, HU-210, CP 47,497 og andre syntetiske cannabinoider.

Du kan læse mere om det her: Erowid Spice vault

Kemikalierne i spice er IKKE lovlige i Danmark.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Tak for info!

Efter at have set billederne af Spice, er jeg sikker på at det er det vi har røget (så sikker man kan være udfra et billede self.) Kan du bekræfte den søde the/røgelses agtige duft? Og har du links hvor jeg kan læse mere om den såkaldte "JWH-serie"? Erowid gav mig intet. Tak igen :)

Insane psychedelia user!

Hvis det intet smagte af tvivler jeg på det er spice. Spice smager virkeligt slemt - kemisk, meget sødt og vammelt IMO. Men der findes jo også mage andre af den slags blandinger svjv.

Medlem
Brugeravatar

Jeg er rimelig sikker på, at det var spice, og at en af de kemikalier som rbp omtaler, også var tilstede (efter hvad jeg har kunnet læse mig til på wikipedia). JWH-et eller andet :D

Det virkede mere end ordentligt, og jeg begriber ikke hvordan det kan vare så længe. Du kender det sikkert selv, det at når man ryger en GOD pind, så er man stadig kun rigtig skæv i 20-30 minutter, og så går det bare over i "dølleness". Det her virkede først rigtigt efter 20-30 minutter, men fortsætter i hvad der virker som en evighed nu. Begynder at tro, at jeg nok stadig er skæv når jeg vågner i morgen! Det har været plateau hele vejen, kraftigst i de første 2 timer, men er stadig meget påvirket 5 timer senere.

edit: Det er sikkert korrekt, at der findes flere forskellige brands indenfor de her blandinger. Jeg kan self. ikke sige med 100% sikkerhed, at det har været spice. Men jeg kan konstatere, at billederne stemmer overens med det materiale jeg selv havde i hånden, og at de effekter jeg har læst om f.eks. JWH-018, stemmer helt og aldeles overens med mine egne oplevelser i aften.

Senest rettet af thafreak 07 nov 2010 03:53, rettet i alt 1 gang.

Site Webmaster
Brugeravatar

Fjas skrev:
Hvis det intet smagte af tvivler jeg på det er spice. Spice smager virkeligt slemt - kemisk, meget sødt og vammelt IMO. Men der findes jo også mage andre af den slags blandinger svjv.

Navnet Spice bruges til et hav af forskellige produkter, fremstillet af forskellige producenter.

thafreak skrev:
har du links hvor jeg kan læse mere om den såkaldte "JWH-serie"? Erowid gav mig intet.

Google 'JWH site:bluelight.ru' og 'JWH site:drugs-forum.com'

Spice er diskuteret ret meget her på siden. Google 'spice site:psychedelia.dk'

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan bekræfte, at jeg stadig var ret skæv da jeg vågnede. Dette kan dog nok ikke tildele Spicen, for en ven kom forbi med 8 stks Rivotril 2mg, hvor jeg tænkte "jeg kan da godt nuppe en enkelt for hyggens skyld". De røg alle 8 i løbet at natten (bad advise)

Vil endnu engang sige tak for hjælpen, utroligt at man kan få svar efter 5 minutter, kl 2 om natten :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
flyttet til syntetiske

Medlem
Brugeravatar

Er det mig der failer, eller er der forsvundet et par posts i den her tråd?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]