Jeg er rimelig sikker på, at det var spice, og at en af de kemikalier som rbp omtaler, også var tilstede (efter hvad jeg har kunnet læse mig til på wikipedia). JWH-et eller andet

Det virkede mere end ordentligt, og jeg begriber ikke hvordan det kan vare så længe. Du kender det sikkert selv, det at når man ryger en GOD pind, så er man stadig kun rigtig skæv i 20-30 minutter, og så går det bare over i "dølleness". Det her virkede først rigtigt efter 20-30 minutter, men fortsætter i hvad der virker som en evighed nu. Begynder at tro, at jeg nok stadig er skæv når jeg vågner i morgen! Det har været plateau hele vejen, kraftigst i de første 2 timer, men er stadig meget påvirket 5 timer senere.
edit: Det er sikkert korrekt, at der findes flere forskellige brands indenfor de her blandinger. Jeg kan self. ikke sige med 100% sikkerhed, at det har været spice. Men jeg kan konstatere, at billederne stemmer overens med det materiale jeg selv havde i hånden, og at de effekter jeg har læst om f.eks. JWH-018, stemmer helt og aldeles overens med mine egne oplevelser i aften.