Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ville lige høre om det er "godt" at blande de to ting? skal siges at det mdma jeg har fået fat i er prima :D .. og det samme gælder skunken, og nu til spørgsmålet, er det lækkert at blande de to ting? har også en god ryger, men har heldigvis fået noget skunk, så er ikke vant til at ryge det.. fuck jeg kokser sorry ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ryger altid når jeg er på MDMA. En pind eller to altid gode på comedown.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
så længe det er prima LOL

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er ingen farer eller komplikationer ved at blande THC og MDMA. Personligt synes jeg selv, det er en god blanding. Men på MDMA-rusens top synes jeg ikke, gør det store, da MDMA'en overrumbler totalt. Det kan være lækkert at ryge en pind, når MDMA'en er godt i gang bare for nydelsens skyld og ikke effekten - ALT er jo fedt på MDMA. ;) Det kan også være lækkert at ryge, når MDMA'en begynder at aftage, hvor THC kan give en meget fjollet twist. For mit vedkommende kan min ene oplevelse med THC på MDMA-comedown sammenlignes med de allerførste gange, jeg røg cannabis. Hvis I planlægger at gøre det på comedown, kan det måske anbefales at lade være med at ryge før eller under rusen, da det naturligvis ikke kan gøre rusen i comedown så god, da man jo i forvejen er lidt påvirket af det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Det eneste der er at sige om den kombo er det altså godt kan blive halv psykedelisk så det skal man bare lige være forberedt på

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg synes det kan blive mere end halvpsykedelisk, jeg har haft svampe/lsd lignende oplevelser på mdma og heftige mængder cannabis.... Dybe tanker - mystiske tankemønstre... Mindloops...
Men det ret fedt :D

P.L.U.R

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
hyene skrev:
Det eneste der er at sige om den kombo er det altså godt kan blive halv psykedelisk så det skal man bare lige være forberedt på

Ja, skulle lige til at sige, har da også oplevet meget syrede ting efter en tur i byen på mdma og så hjem og slappe af med et bonghoved.. Det hele bliver lige pludselig så sjovt.. :roll:

Junior medlem

Hejsa ! vi havde en kanon aften ! var sammen med en gammel ven der gerne ville prøve det, så fik støvet noget rimeligt godt til os :) vi startede stille ud med små doser og gik på oplevelse i mit hus, så røg vi en skunk joint og gik fra http://www.youtube.com/watch?v=O7J2lrCRcHo genre til smadret psy trance og derefter var alt fuldstændig psykedelisk lykke orgie :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]