Kemal: Tak for svaret, så ved jeg det til en anden gang

Jeg gjorde det at jeg smagte på 1 af pillerne og kunne hurtigt mærke at det var morfin. Jeg pluggede så en times tid efter 30 mg for at se hvordan det virkede. Lidt hurtigere onset og synes faktisk også at rusen varede længere end normalt. Jeg pluggede 30 mg mere ca. 2 timer senere. Men min tolerance er desværre for høj til at få en ordenlig skævert på af de doser.
Hvis folk er interesseret kan jeg lige fortælle hvordan jeg gjorde:
Jeg knuste pillen fuldstændig på en tallerken med et alm. kort indtil det var det fineste pulver. Derefter hældte jeg pulveret over i en lille beholder. Tog en 2 ml's pumpe og fyldte den op med 1 ml lunken vand fra vandhanen hvorefter jeg sprøjtede vandet ned i beholderen med pulveret i. Brugte så pumpen til at røre rundt indtil det var helt blandet sammen. Så sugede jeg væsken op. Godt med glidecreme på pumpen og på rumpen (det rimer sq') og så ca. 2-3 cm op i endetarmen med pumpen. Sprøjt det ind (tager ca. 2 sekunder). Jeg lader lige sprøjten sidde oppe i 5 sekunder yderligere hvorefter jeg tager den ud. Jeg står op når jeg gør det og nej væsken løber ikke ud igen, men jeg strammer også lige sammen dernede i ca. et halvt minut.Bare for en sikkerheds skyld.
Der er jo en stor debat om hvor meget bedre det er at indtage morfin rektalt istedet for oralt - og om det er det værd. Til det vil jeg sige ja - jeg synes sq' det var det værd. For mig havde det en væsentlig længere virkningstid og meget hurtigere onset - det kan man jo ikke klage over.
Pas på jer selv derude =)