Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2016 16:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hejsa! :)
er der nogen der har erfaring med/kendskab til disse piller?

beskrivelse:
RIVOTRIL 2mg Klonazepam tableta fra Galenika a.d. står der bag på blisterpakken
pillen er hvid og har krydsdelekærv på den ene side og *har et mikro-bette 2- tal på den anden side..

grunden til at jeg spørger er fordi jeg ikk har set dem før, og er i tvivl om de er kopier/fake eller om det er the real deal!

mvh stop


edit*

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Senest rettet af STWOD 23 feb 2016 12:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2016 11:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hey mr. gone! :) og mange tak for svar!
det er oss hvad jeg ku lœse mig til.. men så vidt jeg ka se mistede galenika deres patent fra roche i 2009(svjh) og de sidstes holdbarhed udløb i 2015.. -jœvnfør en fyr på en anden hjemmeside, som havde taget direkte kontakt til dem.
^dem jeg har set på står til 09.20.20
-hmm.. jeg melder lige tilbage igen senere :wink:

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2016 20:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
førhen stod der bare Roche 2 og så var der 2 prikker der hvor der står et 2 tal. 2tallet viser blot at det er 2 miligrams, og grunden til at der ikke længere står Roche på er at Roche har solgt deres patent, og det er derfor ikke dem der producere dem mere:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 feb 2016 14:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
De er presset dårligt, så de smuldre let. Til hver en tid er originale fra Roche at foretrække!
Desuden produceres Roche's klassiske rivotril stadig...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 feb 2016 17:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
@ extanor: arrh vel?.. :eyes: er bekendt med de originale.. det her er et så lille 2 tal at det vitterligt er usynligt for en svagtseende.. -de har jo ikk taget roche navnet og de to prikker af.. det er altså ikk tilfældet her.. -galenika, ikke roche, har svjv mistet deres ret til at lave disse piller.. :arrow: derfor jeg spørger efter folk med erfaring/kendskab til netop disse piller! men tak for svar..
@z3n: tak for svar.. har du prøvet dem?.. de er en lille smule porøse i det; men ikke som hjemmepressede piller... og ja (som benzohead) :mrgreen: er jeg skam godt klar over at de originale er de bedste!!.. og at de stadigt produceres, og indtages i stor stil! :) -men den serbiske due der kom forbi havde kun dem fra selvsamme land..
:peace:
peaz out

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2016 16:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Ja, havde et mindre parti af dem + rivotril. Jeg synes ikke kvaliteten var identisk med Roche's. Skulle op i et lidt højere tablet indtag sammenlignet med de originale. Hvorvidt min erfaring er reel er svært at sige.
I mine øjne er det ihvertfald et skuffende produkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2016 19:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
z3n skrev:
Ja, havde et mindre parti af dem + rivotril. Jeg synes ikke kvaliteten var identisk med Roche's. Skulle op i et lidt højere tablet indtag sammenlignet med de originale. Hvorvidt min erfaring er reel er svært at sige.
I mine øjne er det ihvertfald et skuffende produkt.

Hej! &tak for svar! -Jeg er enig i din beskrivelse af dem..
de smager sødt, men lidt anderledes end normalt IMO! jeg syntes det var meget svært at mærke dem (4mg), sov måske lidt bedre; men det er svært at sige om det var egentlig effekt, eller ren placebo.. har svært ved at fintføle virkningen pga tolerance..
for at opsumere så rør jeg aldrig lige dêm igen!..
peace :peace:
STW

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2016 23:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Umiddelbart lyder det til, at der er noget om snakken ;-) Man får dem jo også smidt i nakken..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2016 19:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
z3n skrev:
De er presset dårligt, så de smuldre let. Til hver en tid er originale fra Roche at foretrække!
Desuden produceres Roche's klassiske rivotril stadig...

Det er sjovt, jeg tager selv nogen for tiden , de smuldre på ingen måde, de er som rivotril bare der kun er det bette 2 tal bagefter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2016 22:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
@extanor: som jeg har forstået det, så er der både originale og kopier i omløb.. (-vil du ikk være en skat og tage et billede af pillen og det bette 2tal , så folk ka se størrelsen?)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2016 23:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Det er desværre umuligt, da min telefon er meget gammel og dermed tager rigtig dårlig billeder, men jeg vil se om jeg kan låne en tlf en af dagene og få taget et billede :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2017 23:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Jeg er i besiddelse af både "ægte" rivotril Clonazepam 2mg fra Roche og Galenkias rivotril 2mg. Dem fra galenkia smuldrer hurtigere og smager sødere samt delekærv. På galenkias er der kun delekærv. Jeg synes roche er at fortrække i lammepotentiale og længde, hvor imod galenkia er en lille smule mildere. Men det er bare IMO :)

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2018 21:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2018 20:03
Indlæg: 1
Kan man blive "skæv" af større dosiser rivotil eller skal man have fat i Xanax for at for en beroligenede virkning?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2018 17:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hvis du ikke kan mærke to eller fire mg, så er det fup piller. 1,5 mg var mere ind rigeligt for mig, dengang jeg legede med benzo.
Du skal have høj tolerance for ikke at være skæv af 4 mg.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2019 11:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 maj 2019 12:41
Indlæg: 3
Hej alle. Jeg er ny på siden, men kender Galenika meget godt. Jeg har haft Galenika både som Xanax (alprazolam) 1 mg og Rivotril 2 mg og jeg må ærig indrømme at jeg ikke mærker den store forskel. Jeg får selv Alprox af lægen og de er på ingen måder bedre end de Alprazolamer jeg har fra Galenika. Deres "valium" bensedin 10 mg er også kanon.
Jeg har ikke noget at sætte fingeren på hvad angår Galenika produkter, hvorimod de gode gamle stænger ( 2mg Xanax ) som man kan købe herhjemme, har jeg fundet yderst dårlige og er temmelig sikker på er hjemmepressede.

Det er bare min mening, men jeg har virkelig ikke haft problemer med Galenika, tværtimod. Det kan muligvis godt være at Roche´s er bedre. Det ved jeg ikke, for jeg har ikke prøvet, men jeg er temmelig sikker på at prisen så også er det. Idet jeg ikke ved om det er lovligt herinde skriver jeg ikke hvad jeg giver for de forskellige, men i forhold til bl.a. Roche er jeg temmelig sikker på de er noget billigere.

Det er lige mig ;-) god virkning og ok pris ;-)

Hav en kanon dag og hyg igennem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2019 15:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 maj 2019 12:41
Indlæg: 3
Hej igen. Jeg tror jeg skylder en undskyldning åde til siden og til STWOD.
Jeg havde sat min wickr ind som underskrift og det blev forstået som et forsøg på at sælge benzoer. Set i baglyset kan jeg egentlig godt forstå det, men det har på intet tidspunkt været meningen. Jeg vil meget gerne have lov til at konstatere at jeg elsker benzoer af forskellige slags, MEN jeg har IKKE noget til salg og har heller ikke tænkt på at begynde med det!

Måske er jeg en typisk halvparanoid stoner med konspirationsteorier som hobby (jeg bruger kun wickr til meddelser/samtaler), men jeg har intet til salg. Når det forhåbentlig nu er slået fast, så "blandede" jeg mig præcis i denne del af siden, idet jeg har meget erfaring med Galenika. Et af Serbiens største medicinalfirmer. Hvis ikke det største. Og jeg har personligt aldrig haft et problem med deres produkter og jeg har da prøvet en del.

Min favorit er Xanax, som efter min mening har en kanon beroligende effekt og en mere end rimelig halveringstid. Hvad angår Rivotriler som bliver nævnt har jeg kun prøvet dem én gang og de er alt alt for stærke for mig. Jeg faldt nærmest bare i søvn og så var det, det. Valium/bensedin fungerer fint og giver en fed slapper, men har desværre en lidt længere halveringstid. Det er min erfaring med dem, men dermed ikke sagt, at alle har den samme oplevelse. Jeg kender mange der kun vil have rivotriler idet de synes de andre er for milde. Så det er vel op til den enkelte at prøve sig frem. Personligt ville jeg dog gå forsigtigt til værks med rivotriler og antallet. Dette udelukkende baseret på at én enkelt lagde mig lige i seng!!

God dag derude og endnu engang, undskyld hvis jeg har givet et forkert indtryk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2019 18:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej MrBenzo!
nej det gør jeg! undskyld herfra, jeg var lidt hurtig på aftrækkeren.. -det så bare lidt suspekt ud.. du virker som en fin fyr som er her oprigtigt!
velkommen til! :hjerte:
Venligst Stw :peace:

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2019 13:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 maj 2019 12:41
Indlæg: 3
STWOD skrev:
Hej MrBenzo!
nej det gør jeg! undskyld herfra, jeg var lidt hurtig på aftrækkeren.. -det så bare lidt suspekt ud.. du virker som en fin fyr som er her oprigtigt!
velkommen til! :hjerte:
Venligst Stw :peace:


Takker STWOD. Ja jeg er ikke så farlig. Kan bare godt lide en god stener :eyes: :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team