Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej alle mine kære medmennesker :)
Jeg står i den herlige situation og skulle mødes med en pige jeg rigtig godt kan lide imorgen for første gang.... :)
Mit problem er at det er et godt stykke tid siden jeg har haft en kææreste, og dette var den eneste i mit liv jeg holdte rigitig meget af..... Nå...
Mit problem er at jeg døjer lidt med social angst og er MEGET genrert - især for et modsaatte køn.
Ved nærmest ikke hvad jeg skal sige når der er en jeg godt kan lide, og står og flakker rundt.....
Havde faktisk tænke mig at drikke en 4-5 øl før jeg tog afsted. lige for at kørle nerverne ned og være lidt åben/kærlig.
Så faldt ideen mig om mulighvis at spise 5 mg diazzepam for at køle nerverne lidt ned, og fjerne min social angst. :-)
Ville dette være en god ide' ?
Vil selvfølgelig ikke falde i søvn ofor for pigen ;-)

Vil helst ikke modtage råd om at score og sådan (eller jo selvfølgeligvil jeg det hehe) Men derimod helst om lidt diaz. ville hjælpe på en date situation :-)
På forhånd mange tak for svar :-D
Ha' det godt ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
5 mg dzp burde ikke være noget problem at indtage. Bare husk at man ikke altid er helt sig selv når det er at man indtager benzo'er, og du derfor risikere at give efterlade et andet indtryk på hende end du ellers vil, hvis ikke du havde indtaget dzp eller alkohol. Synes bestemt at det lyder som en dum ide at drikke en lille fjer i hatten inden en date. Gør det dog sammen istedet ;) Åben en god flaske rødvin og lav noget godt mad til hende, så kan det da ikke gå helt galt ;)
Held og lykke med daten!

Medlem

Ville ikke møde påvirket op til en date selv om jeg også selv lider af extrem social angst... Heller ikke sikkert hun vil bryde sig om at møde en halv snalleret/halv dopet person, men det ved jeg selvfølgelig ikke noget om. Husk generte mennesker har også sin charme :)

Medlem
Brugeravatar

Ja i know.... Jeg er bare overdrevet genert så ville være fantastisk at have noget der lige køler angsten ned uden man liger en junkie eller en fuld abe...
Ville i syntes de 5mg der var en god ide (tænl ikke på kærligheden, og at det er romatisk at være genert, for min angst er virkeloig ikke rart, håber i forstår)
Spørgsmålet er i grund og bund bare om jeg vil kunne slappe af og forføre hende under de 5 mg der, eller ville jeg så overhovedet ikke vide hva jeg skulle sige? :)

Medlem
Brugeravatar

Er hæslig til at smalltalke eller sådan, og har tænkt at tage hende med i byen (cafe, bio) hvis det er til noget hjælp ;)

Medlem
Brugeravatar

Ved også godt man gerne skulle løsne op når der er gået et lille stykee tid, så det behøver i ikke at skrive hehe ;) Ellers tak :-)
Det ville bare være fantastisk hvis jeg kunne tage en bette valle og så bare møde helt frisk og perfekt uden nogen form for social/angst.... Håber i forstår :-)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
http://webcache.googleusercontent.com/s ... lr=lang_da

"anvendes som beroligende middel ved angst og uro"

Fandt jeg i ovenstående link.

Så ud fra din plan on en tur i byen, så synes jeg det lyder som en ok ide måske 2,5 mg før og 2.5 senere hvis du det nødvendigt -husk at benzoer og alkohol forstærker hinanden så pas på med at drikke for meget hvis det bliver aktuelt -også lidt derfor jeg synes de 2.5 mg burde være en fornuftig start - så du ik bliver for ramt af et pils eller to, hvis din plan kommer til og indeholde det element.
Ellers er de 5 mg vist ganske passende afhæænglig af din tolerance.
Held og lykke :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg syntes bare du skal møde op og være dig selv.
det med et par øl er total væk, for der er ikke noget der gir en pige dårlige fornemmelser hvis mankommer og lugter af øl.
jeg synes virkelig du skulle mande dig op og rette ryggen i stedet for at gemme dig bag en pille.
det er altså ikke panisk flyskræk vi snakker om, det er helt anmindelig omgang med et andet menneske.

mand dig op!

thisisright skrev:
Er hæslig til at smalltalke eller sådan, og har tænkt at tage hende med i byen (cafe, bio) hvis det er til noget hjælp ;)

Piger ELSKER at tale om sig selv. Virk intereseret, spørg lidt ind, lyt og det hele kører af sig selv, selvom hun snakker 90% af tiden vil hun føle du er indsigtsfuld og følsom og ikke mindst rigtig god at tale med! :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg har også ofte svært ved at finde ting at snakke om, men som nævnt skal I bare snakke om hende. Drop "hvor er du lækker", det er de vant til at høre, prøv i stedet "fed nederdel. Hvor har du købt den" eller "jeg kan rigtig godt li din stil, du skiller dig ud pga. bla bla bla".
Men det var jo slet ik det du spurgte om, så undskyld hvis det var et pisse irriterende svar ^^

Men så det egentlige svar: Jeg synes det er åndsvagt at møde påvirkert op. Jeg havde nok på en første date inviteret hende på en form for druk. Nu ved jeg jo så ik, hvor gammel du er, så det er ikke sikkert den holder.
Man kan også vende det om at sige, at hvis hun er... ikke den rette... men én med potentiale, så burde I sagtens kunne holde en samtale gående, uanset hvor generte I hver især er. Sådan er det ihvertfald ved mig - og samtlige romantiske fortællinger :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg ved lige hvordan du har det :)

Da jeg var yngre brugte jeg altid GBL :)
Tog en lille dosis som var lidt mærkbar, men fjernede min generthed, så jeg åbnede mig mere op var mere snaksalig osv. Men tag aldrig for meget, men ville være mega dumt at møde fuld op eller alt for påvirket.

Måske ville amfetamin også være et bud, ikke specielt meget, bare en lille smugle.

Jeg tror hvis du skal på date med en pige er det nok ikke så smart hverken lugte allerede af spurt og øl inden du møder hende.
Prøv at se det lidt med hendes øjne hvis hun nu skulle på date med en fyr som allerede lugter af og sprut og øl inden daten er startet?

Hvis det er du har lidt nærver på, for at sidde overfor hende kontant, så indviter hende ud på et spil ballard eller pool, på eksempelvis et sted som Pub og sport i københavn(et sted hvor der er musik, live fodbolt billard pool dart fodboltbordre bar osv osv. Rigtig fedt sted og et kanon sted hvor man kan få en hyggelig date uden problemer. dog fredag lørdag aften kan der godt være lidt mange mennesker!)

Og husk at være dig selv, lad være med at føre dig frem som noget man ikke er. Og som der biver skrevet længere oppe så elsker pige at snakke om sig selv, bla bla bla bla hele tiden. Find et emne i kan snakke meget om, om hun træner, har en hobby osv, evt en fælles interresse
.Måske synes pigen at bare er sødt at du er lidt genert ;)

Hold og lykke!

Stefan

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Francis Begbie skrev:
jeg syntes bare du skal møde op og være dig selv.
det med et par øl er total væk, for der er ikke noget der gir en pige dårlige fornemmelser hvis mankommer og lugter af øl.
jeg synes virkelig du skulle mande dig op og rette ryggen i stedet for at gemme dig bag en pille.
det er altså ikke panisk flyskræk vi snakker om, det er helt anmindelig omgang med et andet menneske.

mand dig op!

Jeg er enig men så simpelt kan du ikke stille det op desværre,
hvis man har skræk for noget har man altså skræk for noget,
om det så er et fly eller en sød pige.

Skrækken for at flyet styrter ned
eller skrækken for at dumme sig og miste chance med den søde pige
Det kan utroligt nok virke lige slemt, om du så kan se det eller ej.

Jeg ville anbefale dig at være ærlig over for hende
hvis det kan lade sig gøre, fortælle hende at du syntes hun
er lidt sød (på en stille måde) og er altså lidt genert.
Nogen piger syntes dette er sødt, andre finder det nosseløst
men det kommer jo lidt and på hvem du har fat i her ;)
og om du selv har mod på den slags.

Jeg syntes ikke man kan være bekendt over for sin date
at dope sig på noget, medmindre hun
altså selv går og er halv dopet konstant ;)
Man kunne jo kombinere det således at du mødte hende og gik
ud og drak en øl eller to hvis du mener det får nerverne til at falde ned, bare ikke drik " dig dum at høre på " altså drikke MED hende,
ikke alene ene, som Francis Begbie så fint sagde
Citat:

er rigtig, og man bliver endu mere ked når man har skræmt en pige væk
fordi man har været påvirket end nervøs og genert.

Vær dig selv og slap af, hvis hun nu er sådan en sød pige
genere det hende sikkert overhovedet ikke at du er lidt genert.
Jeg er selv lidt genert, og har da oplevet at det har været en
måde en kvinde har kunne finde ud af ( han kan lide mig )
da jeg ikke kommer med så mange scorebemærkninger os.v :D

Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Måske ville amfetamin også være et bud, ikke specielt meget, bare en lille smugle.

Hvis daten ender ekstremt godt, så ville det nok være dumt :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Wuschhead skrev:
FlæmMing skrev:

Hvis daten ender ekstremt godt, så ville det nok være dumt :P

Jeg kan sgu sagtens kneppe på amfetamin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja kæft det ville da være syndt for den stakkels pige at møde
en amfblæser, amf kan altså også gøre dig ekstra nervøs og noia
frem for at fjerne det, det har jeg oplevet år tilbage.

Narko på dates er ikke vejen frem,
og de kvinde du endelig score imens ud er påvirket.... ja.......
hvad er det lige for nogle kvinder....

Lad nu vær med at give ham flere " gode " ideer :(
vær dig selv menneske ! sådan kommer du længst her i livet !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

eskapisten skrev:
Ja kæft det ville da være syndt for den stakkels pige at møde
en amfblæser, amf kan altså også gøre dig ekstra nervøs og noia
frem for at fjerne det, det har jeg oplevet år tilbage.

Jeg har ikke skrevet noget om en amf blæser.
Derimod vil jeg bestemt mene at en lille streg amfetamin godt kan hjælpe ham lidt hvis han er så dårlig til at smalltalke.

Han skal selvføgelig ikke suge en 2-3 gram inden han skal møde pigen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

den lille streg bliver hurtigt til et misbrug, hvis man lige reder sig ud
af nervøse situationer på den måde, måske bliver den en dårlig vane.

ikke noget der kan anbefales.

Medlem
Brugeravatar

Det er måske lidt et selvmål at give hende det førstehåndsindtryk, hvad enten du indtager diazepam eller øl.
Vær ærlig overfor hende, forklar hende hvordan du har det med piger og andre mennesker? :)
Måske det slet ikke er nødvendigt, hvis hun er sød så får hun dig helt sikkert til at slappe af og så kan det være snakken går stille og roligt.
Vil btw vædde med at hun sikkert er lige så nervøs som dig :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Trådstarter@ - Mød op ædru. Ikke noget med benzo eller øl. Det virker altså ikke særlig godt at møde lidt snallert op/lugte af alkohol. Mød pinlig ædru op, som nævnt før generte har jo også en vis charme. Vi alle er vel lidt generte overfor det modsatte køn. (Ihvertfald dem vi har godt øje til).

Du siger i skal i biografen. Der snakker man jo ikke meget sammen, og du kan måske få nerverne i ro under filmen. Og bagefter måske har vendt dig til situationen, og kan tage det mere roligt. =)

Held og lykke!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Øl ville også få dig til at lugte af dem. Ved ikke hvad for et indtryk det giver..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]