Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Fungere fentanyl plaster hvis man tager det af efter et stykke tid også derefter sætter det på igen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu har jeg sat et 25 microgram/time plaster på så må vi se hvordan det virker.
Jeg har også et på 100 microgram/time men det er lidt voldsomt at starte ud med synes jeg.
Har læst lidt experiences inde på erowid men hvis nogen har nogle personlige erfaringer må de da godt byde ind.

Goddag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du leger med ilden mester.De plastre er beregnet til at bære i 3 dage.At tage det af og på vil have helt anderledes og (hvis du ikke har nogen tolerance) meget farlige (bi)virkninger.
Hvis du vil have Opiater,så tag Ketoganer eller hvad der nu er i piller.Det du laver der er dødsensfarligt.Fentanyl er et af de stærkeste Opioider,så vær rar at passe på digselv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg passer på mig selv (:
Jeg har nu haft det på i 3-4 timer og rusen er mærkbar, eurofi og lidt let i hovedet.
En dosis på fire gange så meget, vil nok være lidt voldsomt da jeg ingen tolerance har, overhovedet.

Men er det muligt at tag det af og på også stadig få en virkning ud af det?

edit: jeg har ikke taget 100 microgram/time på, bare rolig, jeg vil ikke lege med ilden, væddet i benzin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Har du læst tidligere posts om matrifen og durogesic? Jeg har selv postet i nogle stykker.

Hvis du ingen tolerance har, skal du altså ikke prøve 100 mcg/hr på en gang - jeg tror ikke du vil kunne tåle det.

Når du tager plasteret af, ødelægger du i et ukendt omfang matriksen, hvor fentanylen sidder i. Effekten af at have taget det på igen, kan være uberegnelig.
That being said, har jeg selv taget plastre af og på uden de store forskelle. Jeg har en ven, der sværger ved at det virker kraftigere, når han tager det på anden gang, hvis han kun har haft det på kort første gang.

Igen, med fare for at ødelægge plastret/matriksen, der hvor du klipper (med uberegnelig effekt!), har jeg selv haft succes med at klippe et 100 mcg/hr plaster ned til fx to lige store halve - og hver har så, efter min erfaring, virket ligesom et 50 mcg/hr plaster. De plastre matrifen og durogesic plastre jeg har set, har hver fabrikant brugt samme plaster/matriks til deres forskellige styrker - forskellen ligger i arealet af plastret, da styrken (12,5 mcg/hr, 25 mcg/hr, 50 mcg/hr, 75 mcg/hr og 100 mcg/hr) er ligefrem proportional med arealet.

Men som Gonzo siger - pas på dig selv. Fentanyl er stærkt respirations hæmmende. Pas på med at lave for mange tricks med fentanyl... det er farligt i uvarsomme hænder/øjeblikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]