Psylau skrev:
Jeps, helt sikkert! Det var også det indtryk jeg havde fået af det.. Også når jeg f.eks. ryger skunk eller noget vildt røg - så kan det også virke psykedelisk.. Altså ikke psykedelisk som i hvis jeg har spist 3g mexi'er, men måske som 0,5 g. Altså farverne bliver lidt pænere/klarere og den der specielle psykedeliske sindstilstand - hvis du forstår..

Læste også et sted, at hvis man f.eks. tager et psykedelisk stof, så lærer du din hjerne at tænke psykedelisk - og det glemmer den ikke igen.
Ligesom man lærer sin hjerne at cykle, og det glemmer den heller ikke lige med det samme igen

Så er der jo en logisk forklaring på det... Finder det heller ikke på nogen måde ubehageligt da, nyder det sgu i fulde drag... Det er da bare luxus at man får det der extra twist..

Hvor er det nice at læse det dér !

Jeg er helt med på hvad du mener! ;D
FULDSTÆNDIG ! Dude, jeg gi'r en spliff en dag du kommer forbi Staden !

Fra Millbrook skrev:
You've got some people worried," Dick said. "What's going on. You're not on acid are you?"
"Nope. I just suddenly caught on to the fact that I'm living in a dream, that's all."
The Dream of Brahman ..." Dick suggested.
"Well, I suppose you could call it that. I just see the meaning in everything. No matter what happens, I see it as a message to me, to me personally. It isn't anything grandiose like my mescaline trip. It's friendly and also highly amusing a lot of the time."
"I think I know what you mean," Dick said, "but I don't know if 'messages' is the right word."
"Yeah," I readily agreed. "Since there isn't anything outside myself, how can I get 'messages' from anywhere?"
Dick seemed displeased.
-> Link <-Lidt ligesom du siger med cyklen .. når først døren indtil den psykedeliske verden og/eller den højere bevidsthed er blevet åbnet står den GABENDE på klem ! :O

Follow the white rabit, neo

)
Neo is a prefix signaling a "new" form or a revival of an old one.Vi gør det HOT at vågne op - ... SIDDHA POWERS FTW !!!
eller.. , - ...
Vi gør det HOT at vågne op til og se ringene i vandet.
♥