Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 00:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

jeg har en idé om, at det ikke er respekteret herinde, bare at prøve noget hovedløst, hvilket jeg primært har gjort indtil videre.. (Kun læst psychedelias wiki om det stof jeg nu har prøvet.)

Min erfaring:
Jeg er gymnasieelev, som elsker jetsetfester og andre events (med musikken i fokus) :) Jeg har prøvet coke, amf og mdma - og haft det sjovest på mdma.
Coke: ca. 5 gange
Amf: 2 gange
Mdma: 3 gange

Nu kommer så mit spørgsmål.
Jeg har i dag til sensation (og nej, det klassificerer jeg ikke som jetsetfest ;-) ) købt 3g mdma (som jeg deler med 3 andre, som har samme/LIDT mindre erfaring som mig).. Jeg har dog modtaget det i krystaller og jeg plejer at modtage det som rent pulver.. Skal jeg bare knuse det til pulver og derefter sniffe det eller er der anden fremgangsmetode?

Jeg stoler på ham jeg har købt det af og det ligner:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... rystal.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... MA-HCl.jpg

Ville det være en idé at dele det op, så vi tager det over to gange (60/40) på aftenen?

Ser frem til at høre fra jer,
Christoffer.

Medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens knuse det og sniffe det, jeg foretrækker selv at tage det i bomber, altså en given dosis i et stykke jointpapir og så bare ellers ned i løgneren. Men du gør mig en smule nervøs når du skriver i har 3 gram til 3 mennesker. Det kan absolut ikke anbefales at tage et g MDMA over en aften :)
God fest!

Junior medlem

Okay, så må jeg dele det op i mindre og så må vi dele det op over flere gange, hvis det giver effekt?

edit:
tak for det hurtige svar.

Medlem
Brugeravatar

En oral start dosis vil måske være på 120 mg, så kan du altid redosere nasalt med en 50-60 mg. Men ikke mere end det på en aften, tro mig du har ikke lyst til at tage et gram på en aften ;)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
140 mg er den helt perfekte dosis for mig. Må jeg spørge om du fester med Sidney Lee til dine jetset fester?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Repu skrev:
140 mg er den helt perfekte dosis for mig. Må jeg spørge om du fester med Sidney Lee til dine jetset fester?

Hahah Sidney.... go grin...

Ellers synes jeg ik mdma er det vilde som folk bawler om.. Har en årgang så næsten kun levet af kiks, måske der, en vis toleranse er opstået ?

Medlem

Geografisk sted: Århus
Vi plejer at være 5 - 7 mennesker på 1 gram rene MDMA krystaller. Og nu ved jeg ikke hvor rene dine krystaller er men... Lyder som en kæmpe voldsom dose! Vi plejer også at spise det, jeg sniffer i hvert fald ikke MDMA.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

Medmindre du er et meget stort brød så er 110-125 mg en perfekt startdose. Redoser efter en time til halvandet med halvdelen af startdosen. Efter de to doser er alt dit serotonin opbrugt og du vil blot opleve en pænt flad stimulerende effekt og øge bivirkningerne helt vildt - så lad være :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Undskyld at jeg stjæler tråden, men jeg har lige et spørgsmål vedrørende redosering på MDMA.

Jeg har taget MDMA 5-6 gange efterhånden, med gode pauser imellem. Men jeg har på det seneste oplevet nedture på vej ned. Sådan nogle, hvor jeg mest af alt har lyst til at tude. Det er (selvfølgeligt) ikke særligt rart, og jeg søger derfor info omkring redosering oralt. Jeg har opbygget den teori, at når jeg mærker comedown for alvor, så kunne jeg spise en bombe på 50 mg or so, og så vil den tage det mest ubehagelige. Normalt sniffer jeg lidt over et kvart gram. Før nogle begynder at slå hånden i bordet på bedste farfar-manér, så vil jeg sige, at jeg tvivler kraftigt på renheden af mdma'en, derfor den høje dose. MEN! Ville det i teorien (eller i praksis, hvis nogen har erfaringer) virke at tage en bombe, som ikke er mening som redosering, men nærmere som comedown-mildner? Og ja ja, højt at flyve, dybt at falde, I know, men hvis nogen har nogle råd, når jeg nu gerne vil opnå samme dejlige højde, som jeg plejer (selvfølgelig udover de allerede beskrevne råd med 5-HTP osv.), så ville det være værtsat! (Selvfølgelig udover de allerede her på siden beskrevne råd med 5-HTP osv., spise frugt og ryge pinde) Det skal lige tilføjes, at jeg er ligeglad med nedturen dagen efter, den synes jeg faktisk plejer at være hyggeligt nok, hvis den deles med gode folk! ;)

Peace! :)

/MartinLP

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Drugger skrev:
Repu skrev:

Hahah Sidney.... go grin...

Ellers synes jeg ik mdma er det vilde som folk bawler om.. Har en årgang så næsten kun levet af kiks, måske der, en vis toleranse er opstået ?

Det har nok helt sikkert noget at gøre med dit (mis)brug af ecstasy. MDMA er et lækkert lækkert stof - MEN det skal tages med store mellemrum.. Ellers forsvinder magien.. :)
Syntes hurtigt at tolerancen stiger, og kender mange som ligesom dig har spist sig mæt i ecstasy piller og sniffet MDMA hver weekend i et års tid - så bliver det sgu nok aldrig helt det samme igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]