Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har aldrig prøvet LSD i mit liv før, men vil sygt gerne prøve det!

En af mine kammerater kan få nogle ''mærker'' som kaldes Avatar. folk siger at det er 400mg. Jeg har læst meget om LSD og fandt ud af at 400mg er sindssygt meget. Min kammerat har spist et Avatar mærke før og siger de er alt for vilde.
Jeg ved ikke helt om jeg tør bare at spise et halvt det er alligevel 200mg? jeg har før spist næsten 6g blandede svampe på tom mave. det var meget intens, men stadig mega fedt :) når jeg prøver nye stoffer tager jeg det altid med ro for at se om det er noget for mig.
jeg havde en meget dårlig oplevelse med keta og alkohol, som har sat en lille stop klods på indtagelse af stoffer jeg ikke kender...

Jeg tror ikke helt på de mærker er på 400mg?
Er der andre som har hørt om Avatar LSD?
skal jeg bare starte med et kvart mærke hvis de nu er så vilde? eller får jeg intet ud af det???
hjælp mig med noget info om de her Avatar mærker og hvor meget jeg skal tage. vi skal nemlig prøve dem i morgen, men vil gerne have noget info først!

- Gaden fra nordjylland :D - undskyld hvis denne tråd ikke ligger under det rette sted :)

Site Webmaster
Brugeravatar

Først og fremmest, printet på dit mærke siger intet om styrken. Bare fordi der er samme billede på, betyder det ikke at mærkerne er lagt af samme person, i samme dose.

Dit mærke er ikke på 400mg. LSD er MEGET potent, så en dose ligger i mikrogram; µg. Som de fleste andre mærker på markedet, er det dit mærke formentligt mellem 20 og 80µg.

Start med et halvt mærke, og se hvad det gør for dig. Prøv med et helt mærke et par måneder efter hvis et halvt ikke var nok.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Som rbp siger, er dit mærke ikke på 400ug.. Men derfor kan dit mærke stadig være kraftigt, så start med en halv, og redose først efter et par timer da lsd tager noget tid om at komme rigtig igang..

rbp: jeg er overbvist om at man sagtens kan få mærker i dk over 100ug :D

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Gaden skrev:
- Gaden fra nordjylland :D

Jeg har selv erfaringer med Avatar fra nordjylland og de var 100% papir og 0% syre..! Så vær sikker på dine kontakter...

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
dengulesaks skrev:
Som rbp siger, er dit mærke ikke på 400ug..

400 mg og 400 µg er IKKE det samme. 1000 µg = 1 mg.

Medlem

Og jeg har købt nogen meget stærke avatar mærker sommers.
Så du kan ikke bedømme noget ud fra printet. Køb dit LSD af pålidelige kilder er mit bedste råd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har haft Avatar mærker, som var ganske udmærkede. Men det skal dog siges, at jeg har haft andre mærker som var en del bedre en dem (avatar).

Det er utrolig svært at sige, om dem du har er noget værd. Så det sikreste er nok at følge rpb's råd, og starte lavt.

God dag, og godt trip :)

Junior medlem

tak for hjælpen, det gav mig en del mere info omkring det, så starter jeg bare med et halv og ser hvad der sker :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Er også fra Nordjylland ;) Har et par kammerater der delte et af de mærker du nævner igår, de trippede ret seriøst. Så måske skulle du starte med et halvt, for din psykes skyld

Medlem

Du kan sagtens starte med et enkelt, har næsten alle jeg kender der har prøvet avatar :), jeg spiste kun et 3/4 ud af et og det fortryd jeg da jeg et par uger efter prøvede et helt :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
KawN skrev:
dengulesaks skrev:
Som rbp siger, er dit mærke ikke på 400ug..

400 mg og 400 µg er IKKE det samme. 1000 µg = 1 mg.

det er jeg godt klar over.. hvor skriver jeg mg henne?

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem
Brugeravatar

Hvor i landet har man hørt om de fake avatar mærker? :0

Medlem
Brugeravatar

dengulesaks skrev:
hvor skriver jeg mg henne?

Tryk på den højre alt + M
RIGHT ALT + M
µg - btw, det udtales mikrogram og bogstavet heller My.
Ret mig hvis jeg tager fejl! :-)
:peace:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
Har før spist avatar mærker, åd 2 og var helt sendt afsted resten af natten..
den aften så jeg masser af blå/grønne lysglimt, så hvorfor se 3d filmen når man kan snuppe sådanne 2 (:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]