CannaChem skrev:
Det var sgu godt at du vågnede op igen!!!
Diazepam er/har været ganske udbredt som pulver, hvorfor det ikke er usandsynligt, at det kunne være det.
Har du haft problemer med at du lesper, når du snakker?
Større doser benzodiazepin har en fænomenal evne til at få folk til at lyde skidefulde og/eller lespende og nogle gange også småspyttende, foruden de effekter du selv nævner.
Du er i din fulde ret til at iføre dig bitch-dragten og gennempule hans nosser med dine fødder/hæle, såfremt han har hældt benzo på dig, når du var stang bacardi!
Hmmm, nogle ville sætte pris på at blive SÅ dopet, andre ville blot skyde stodderen...
Har ikke lige styr på at samle jeres quotes i samme besked, så det bliver lige sådan her. Jeg snakkede i telefon med min kæreste søndag aften, efter han havde været pisse bekymret, og jeg lød åbenbart ret snøvlende. Men jeg snakkede ikke så meget de første døgn, jeg fik bare fodret kattene og og så i seng igen.
Hvor er det fucked det her hvis han har hældt benzo på mig, jeg har været i praktik på en psykiatrisk afdeling hvor de blev pumpet fulde af det, og det er sgu aldrig noget jeg ligefrem har haft lyst til at prøve selv. Jeg husker ikke engang at have fået en virkning ud af det, gik bare ud som et lys. Puh ha, men nu har jeg da fået min første forskrækkelse når det kommer til stoffer.