Luftkaptajnen: Sjovt du siger det, for jeg er heller ikke utilfreds med at det skete. Det var vel bare vildt at opleve at være i den tilstand - ikke behageligt. Lidt ligesom en tur i det gyldne tårn. Det er jo heller ikke på nogen måde behageligt.
Men man kan jo ikke gøre mere end at finde al den viden der er. Shit happens, godt du kom igennem det.

Der er heller ingen data om 4-ho-met, men eftersom jeg aldrig havde hørt noget dårligt om det og har en ven, som æder det hver weekend, tænkte jeg at det nok ville gå fint.

Jeg oprettede nok det her for at høre om det var sådan at et panikanfald var på stoffer, da jeg altid har haft opfattelsen at man flipper ud og bliver bange rent psykisk, men denne reaktion var jo 100% fysisk. Så jeg tænker at det skete pga. skaden, og ikke udelukkende pga. stoffet, da jeg jo faktisk var ved at blive godt ædru på det tidspunkt.
Lærestreg: lad være med at rode med farligt apparatur når du er påvirket af psychedelia - og ja, her går ovne ind under kategorien.

Har dog prøvet at lave æg, rode med knive osv. på 2C-B - dog da jeg kom ned og kun var lidt påvirket, festen var slut og jeg var sulten (da jeg altid faster inden stoffer) - det gik fint, men der kunne være gået mange ting galt!
Kof: Jeg kan ikke huske om der var en susen, var lidt ude af den dér, men det lød som om at jeg hørte under vand. Sådan afdæmpet.
Det kan godt være jeg ikke var særlig langt fra at besvime. Jeg naturligt lavt blodtryk - blev for en uge siden målt til 110 over 66 på trods af at jeg ryger 20 cigaretter om dagen, ikke spiser særlig sundt og ikke dyrker motion for tiden (grundet fibersprængning) - så det er ikke meget langt fra grænsen for hvor lavt det må være. Husker dog ikke at det sortnede for øjnene. Tror at sådan en forskrækkelse kan trigge det, og at jeg var lettere at skræmme, da jeg var påvirket.
Det sker rigtig ofte for mig, at jeg er ved at falde om, når jeg rejser mig, det sortner for mine øjne osv. pga. blodtrykket, men jeg har lært at holde fokus, så jeg ikke falder om, måske var det det, der holdt mig kørende? Havde nok ikke været så rart for min ven af se mig falde om, jeg var nok blevet ret så bekymret hvis jeg så det, så godt det ikke skete.