Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2cb HR
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey derude.. landet ligger sådan at mig og 2 andre skal ud i skoven her om et par timer og trippe på 2cb. Har dog prøvet det 1 gang før, så ved hvad jeg går ind til. Mit spørgsmål er således:

- ville det blive lidt for vildt hvis man røg en del joints ovenpå og sugede 1-3 patroner lattergas?
- hvor lang tid kan man holde 2cb rusen kørende på, hvis man redoser? Eller kan man ikke få virkning medmindre man tager enormt store doser?
- hvordan skader 2cb'en en, ligesom mdma sluger dit serotonin.

Og, er der ellers noget jeg burde vide, inden jeg begiver mig ud i dette fantastiske trip? :)

Cheers..

Titel: Re: 2cb HR
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Både tjald og N2O kan kraftigt forstærke et trip, jeg vil forslå, hvis det endelig skal være, at starte med meget små doser, for at se hvordan du reagerer på det. Både med THC'en og N2O'en.
Man kan godt redoserer 2cB, men effekten plejer ikke at blive større, blot forlænge trippet, men igen, folk reagerer forskelligt.

Jeg må være svar skyldig omkring hvilke signalstoffer der bliver kneppet på 2cB. Det er lidt for længe siden jeg har læst op på det.

Men god fornøjelse og godt trip :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Du har prøvet 2CB en gang før, men har du prøvet andre psykedelika flere gange?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2cb er det første psykedelia jeg prøver. THC'en bliver indtaget på daglig basis :)

Takker mange gange for svaret..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pas lidt på hashen. Det kan virkelig sætte gang i tankerne når man tripper. Du skal i hvert fald ryge mindre end du plejer, og måske endda vente til comedown. Men du kan selv bedømme hvad du har lyst til. Hvis du føler for at tage et par hiv, så gør det. Men husk at ryge mindre. Lattergas gør jo bare det hele 10 gange bedre, så der skal du vel bare fyre den af :D

Medlem

Hash synes jeg virker udmærket ovenpå 2C-B, men det kan let blive voldsomt; som andre siger, start med et lille sug og tag den derfra. Redoseringer synes jeg ikke plejer give det store, i forhold til de doser der skal til. De andre, har de erfaring med 2C-B (eller andet) ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi ryger alle på dagsbasis. En af dem prøvede det for første gang sidste weekend. Han har dog et par svampe og syre trip på bagen :) den sidste har aldrig prøvet psykedelia før :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2C-B er et meget potent stof, dvs. du skal kunne afregne det i små doser, så det er godt at have en præcis vægt. Øjemål kan godt gå hen og blive farligt, specielt hvis du har tænkt dig at redosere, og allerede er godt påvirket

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi bruger vægt der kan måle ned til 0,01g :)

Medlem

+/- 30 mg. er da heller ikke alt for hensigtsmæssigt, selvom der er andre stoffer det er endnu værre for.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hvis i kun har sådan en vægt, så vej det op i 0,1, så der altså er "10 bunker" - tag en af bunkerne og del den i 5, så er det ca. 15-25 mg.
^^^^ selvom det helt klart ville være bedst at have en præcis nok vægt. Jeg har selv benyttet mig af ovenstående metode mange gange. I skal bare være obs på, hvis i f.eks har købt det online, at veje alt indholdet først - da online vendors godt kan finde på at sende alt for meget med.

2C-B er mit drug of choice, så jeg misunder dig sgu lidt! :roll: 2C-B+Lattergas kan virke ret overvældende, men hvis i er klar til at jeres verden smelter sammen for øjnene af jer (for det gør den) - så kan i godt prøve det af. Det menes slet ikke negativt, synes det er den fedeste combi, men det booster trippet helt sindssygt.

Modsat jer andre har jeg altid oplevet at hvis jeg redoserede f.eks. 3 timer inde i trippet, at jeg nemt har kunne få et ligeså fedt peak på oplevelsen igen. Også selvom jeg redoserer f.eks. 3 gange. Faktisk det der gjorde mig hooked i starten, det virkede ikke ligesom svampe når man redoserede - med at trippet bare blev længere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis i skal bruge den vægt, så gør som psylau siger, vej en større mængde op og del den ud.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eller smide lortet i vand, og måle op på den måde.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg vil nødig lyde alt for paranoid, men alt efter vedkommende du har fået det fra, ville jeg i hvert fald personligt nok have de dødsfald der har været pga fejl-labeling, in mente.. 2C-X markedet er de sidste par år blevet oversvømmet med crap, der har kostet flere mennesker livet, hvoraf mindst én var her fra psy.dk..
Så vær sikker på kilden, og evt stadig vær påpasselig med dosen..

Better safe than sorry

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Frugthat. Købte et kvart gram, af en pålidelig dealer. Og sidst jeg prøvede var fra samme dealer også. Og den her gang var 100% også 2cb.

Det var et psykedelisk paradis! Skal dog sige jeg tog kampen op og tog 30mg og redoserede yderligere med 10mg 1 time efter. Men hold kæft det var smukt, for mig var det et stort puslespil jeg ikke kunne få til at gå op. (Ment på den gode måde).

Har lige et lille spørgsmål mere. Hvordan er svampe iforhold til 2cb?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Incase skrev:

Har lige et lille spørgsmål mere. Hvordan er svampe iforhold til 2cb?

Det er selvfølgeligt dosis afhængigt.
Som jeg føler det så er 2cb trips langt mere visuelt aktive, stimulerende og euforiserende.
Svampene giver mig mere dybe trips, mange flere tanker og jeg føler mig ikke lige så dum som på 2cb. Generelt så har jeg det fysisk dårligere oven på et svampetrip end et 2cb trip.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]