Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.

Jeg har en kæreste, der er på vej ud af sit misbrug (af egen fri vilje) og da det er sket, at han er faldet i 1 gang, pga. abstinenser, er jeg meget obs. på ham.

Jeg har fundet en smule, der ligner gamle rester - smagte på det, og det var stadig lidt stærkt. Vil det sige at det er "nyt" eller mister amfetamin ikke rigtig den bitre smag?

Har selv tidligere taget en del stoffer, men så meget forstand på det, har jeg ikke rigtig. Jeg håber I kan hjælpe.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror umiddelbart det nemmeste vil være at spørge ham. Så slipper du for at skulle spekulere mere over det.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Det kommer an på hvad det er, som lugter/smager.
Amfetamin er et kemikalie - hvis det mister smagen, er det fordi det holder op med at være amfetamin.
Amfetamin burde ikke lugte af noget særligt. Det som lugter, når man køber speed, forskellige steder, er et virvar af biprobukter, udgangsstoffer, cutmidler, og nedbrydningsprodukter.
Hvis man lægger sit speed til tørring/afdampning vil div. lugtende forbindelser efterhånden forsvinde, og amfetaminen er tilbage (sammen med andet svært fordampeligt).
amfetamin er ret stabilt - hvis det opbevares ved stuetemperatur, og ikke i særligt barske kemiske miljøer, kan det holde sig længe..
Har selv haft speed liggende i 4-6 måneder, ved stuetemperatur uden at det mistede mærkbar effekt.
læs iøvrigt tråden "Fakta om amfetamin" øverst i dette forum

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]