Hejsa alle i seje drenge !
Har lige giver en hundlap, for en lille glas ampul, af hvad jeg kan se, indeholdende 25mg ketamin/ml, og der er to mililitter i, og tror der står det er injektionsvæske....
Nå, men

1. Ham jeg købte det af, sagde da var til 10 gange, men hvordan fuck skal jeg tage 10 slurke, af 2 ml hehe?....
2. Har studeret, og atter studeret, for at se hvordan fuck man "cutter" det op, men alle steder, står der at jeg bare skal hælde væsken ud på en tallerken, og så bare lade det fordampe - Nogen der kan sige om dette er korrerkt, sådan så jeg ikke spiller en hund hehe ?....
3... Så tænke jeg på, hvad 25 mg - oralt ville gøre ved mig ? (Vejer 63), og hvad alle 50 i ampullen ville gøre....
4. Ville i syntes jeg enten skulle finde noget pulver (lactose/kreatin) til at blande det op med, eller bare tørre det som punk 2 ?
BEMÆRK VENLIGGST.......
Da jeg står i den situation, at jeg er meeeeget bange for psykedelia, efter min sidste oplevelse på hbwr - 10 stk....
Damn, og nu overdriver jeg ikke - Jeg havde SÅDAN et badtrip, at jeg stadig ikke er kommet mig heelt, og lider af depression og angst..... Jeg sværger, ved alt jeg overhovedet kan, at var der en sprøjte, da gav mig præsis samme oplevelse som dengang, ville jeg ikke tage imod den for 10 millioner, eller for den sags skyld ALLE PENGE I VERDEN - OG DETTE MENER JEG.... Hvis i hvil hjælpe mig eller høre nærmere kan i skrive at i gerne vil, så skal jeg nok forklare alt jeg gik igennem
TILGÆNDGÆLD ! - Så var første gang jeg prøvede 10 frø med en god dude, var det bogstavligtalt den BEDSTE aften/nat i HEEEEEEEEEELE mit liv SERIØST ! HAvde den samme følelse som var man dybt forelsket i en dejlig pige, eller som det var jul eller føs'dag, da man var de der 4-5-6 år gammel.... Den historie, kan jeg også skrive fuldt ud hvis i vil høre det...

Men... Ja, Som i kan forstå, er jeg EKTREMT bange for at få dette badtrip igen, fordi så tror jeg ikke jeg kan klare tilværelsen længere....

Tilgængæld ! - Så er en af de ting som VIRKELIG gr mig megetulykkelig, er at jeg VED hvor fantastisk jeg havde det den første gang der, men efter det badde trip, så TØR jeg SIMPELHEN ikkeprøve psykedelika lige foreløbig igen... Igen - Spør endellig ind hvis i vil vide mere, og mulighvis "hjælpe" mig med at komme videre i livet... Det er 1,5 år ssiden nu....

Og der går ikke EN dag jeg ikke tænkeer på hvor slemt det var, og hvor FANTASTISK det var første gang....
PS... Hvis jeg får et hurtigt svar, nu her ville jeg bare lige høre om jeg ville kunne lege lidt med det jeg endelig beslutter mig for... (Vil dog elst noget, hvor da kan sniffes 5 mg af gangen for VIRKELIGT at komme langsomt derop ad....) kunne eksperimentere ovenpå en suboxone 8mg - og 2 rivotriler spist for ca 6-7 timer siden - uden mulighed for at od'e ? ...
Tusind tak for svar på fårhånd, kære psykedelia brugere