Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hejsa alle i seje drenge !
Har lige giver en hundlap, for en lille glas ampul, af hvad jeg kan se, indeholdende 25mg ketamin/ml, og der er to mililitter i, og tror der står det er injektionsvæske....
Nå, men :)
1. Ham jeg købte det af, sagde da var til 10 gange, men hvordan fuck skal jeg tage 10 slurke, af 2 ml hehe?....
2. Har studeret, og atter studeret, for at se hvordan fuck man "cutter" det op, men alle steder, står der at jeg bare skal hælde væsken ud på en tallerken, og så bare lade det fordampe - Nogen der kan sige om dette er korrerkt, sådan så jeg ikke spiller en hund hehe ?....
3... Så tænke jeg på, hvad 25 mg - oralt ville gøre ved mig ? (Vejer 63), og hvad alle 50 i ampullen ville gøre....
4. Ville i syntes jeg enten skulle finde noget pulver (lactose/kreatin) til at blande det op med, eller bare tørre det som punk 2 ?
BEMÆRK VENLIGGST.......
Da jeg står i den situation, at jeg er meeeeget bange for psykedelia, efter min sidste oplevelse på hbwr - 10 stk....
Damn, og nu overdriver jeg ikke - Jeg havde SÅDAN et badtrip, at jeg stadig ikke er kommet mig heelt, og lider af depression og angst..... Jeg sværger, ved alt jeg overhovedet kan, at var der en sprøjte, da gav mig præsis samme oplevelse som dengang, ville jeg ikke tage imod den for 10 millioner, eller for den sags skyld ALLE PENGE I VERDEN - OG DETTE MENER JEG.... Hvis i hvil hjælpe mig eller høre nærmere kan i skrive at i gerne vil, så skal jeg nok forklare alt jeg gik igennem :(
TILGÆNDGÆLD ! - Så var første gang jeg prøvede 10 frø med en god dude, var det bogstavligtalt den BEDSTE aften/nat i HEEEEEEEEEELE mit liv SERIØST ! HAvde den samme følelse som var man dybt forelsket i en dejlig pige, eller som det var jul eller føs'dag, da man var de der 4-5-6 år gammel.... Den historie, kan jeg også skrive fuldt ud hvis i vil høre det... :)

Men... Ja, Som i kan forstå, er jeg EKTREMT bange for at få dette badtrip igen, fordi så tror jeg ikke jeg kan klare tilværelsen længere.... :(
Tilgængæld ! - Så er en af de ting som VIRKELIG gr mig megetulykkelig, er at jeg VED hvor fantastisk jeg havde det den første gang der, men efter det badde trip, så TØR jeg SIMPELHEN ikkeprøve psykedelika lige foreløbig igen... Igen - Spør endellig ind hvis i vil vide mere, og mulighvis "hjælpe" mig med at komme videre i livet... Det er 1,5 år ssiden nu.... :( Og der går ikke EN dag jeg ikke tænkeer på hvor slemt det var, og hvor FANTASTISK det var første gang....

PS... Hvis jeg får et hurtigt svar, nu her ville jeg bare lige høre om jeg ville kunne lege lidt med det jeg endelig beslutter mig for... (Vil dog elst noget, hvor da kan sniffes 5 mg af gangen for VIRKELIGT at komme langsomt derop ad....) kunne eksperimentere ovenpå en suboxone 8mg - og 2 rivotriler spist for ca 6-7 timer siden - uden mulighed for at od'e ? ...
Tusind tak for svar på fårhånd, kære psykedelia brugere :D

Senest rettet af thisisright 05 jan 2012 00:48, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Jeg syntes du skal gemme det eller smide det ud nu da du har angst, depression og stadig ik er kommet over dit badtrip.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Krabler said it.. Gem det til du er kommet oven på igen.

Senest rettet af Mr.Pink 05 jan 2012 00:54, rettet i alt 1 gang.

Admin
Brugeravatar

Du er blevet taget groft i røven, hvis du har givet 100 kr for 50 mg ketamin...

Anyway, så virker det ikke oralt i så små mængder. Du skal inddampe det ved lav varme og derefter kan du sniffe det.

Men i det hele taget skal du lade være med at tage stoffer, hvis du lider af depression og angst.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
thisisright:
Du skal heller ikke være desperat for at gå ind i trippet. Kom ovenpå og beløn dig selv med sådan en tur. Lad være med at bruge det som en måde at flygte.

Citat:
Hvad mener du helt præcist her ? :s

Er ret sikker på han ville fortsætte sætningen, med hvad han ville gøre hvis han havde en sprøjte tæt på sig.

Medlem
Brugeravatar

Efter at have læst resten af dit indlæg, så synes jeg du skal tage en slapper fra det, OP.

Lige som det står nu, hvad er din grund så for at ville prøve det igen? Og hvis det bad trip slog dig så hårdt, er det virkelig så klogt at opsøge det igen, hvis du er så bange for det?

Medlem
Brugeravatar

Ja, men sidder også med en af mine svampevenner hehe, som gerne ville købe det, men hvordan for man det af 25 mg oral eller hvordan vil han få det, af hele ampullen ? Så kan jeg være hans trip sitter :) Og tjene mine penge tilbage :)
Men det med tørringenfor at han kan sniffe - hvordan ? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spørger du hvordan man tørrer det? Du har lige skrevet det ovenfor.

Medlem
Brugeravatar

Altså min dude der, spør om han bare kan flække ampullen, og lader den HELT flydende væske ligge til tørre på en keramik talerken over en radiator på mellem varme ?
Og så hvad der ville ske hvis han tog en streg af 1/5 af det der så kom ud af det.... Altså 10 mg :) -
Men nu sidder jeg så bare og tænker, hvordan FUCK en flydende væske, kan blive til noget man kan sniffe hehe guys... :)
Og btw... Han har også spist en n8er (8mg subutex) og to rivotriler (krydser) - Er der riskiko ved at at prøve 10 mg ? :)
Ps... Apullen skulle være stjålet på et hospital til jeres information....
Peace out ! :D

PPs... Hvilken effet ville man få ud af at drikke 25mg, og så lader resten ligge på den der tallerkerken bare sådan... Fatter det bare ikk helt hehe :)
- Og så tage 10 mg nasalt derefter :)

Medlem
Brugeravatar

Og bare sidste spørgsmål.... Hælder jeg det ud på tallerkenen, er det så SIKKERT det ville blive noget man kunne hakke og sniffe meget små streger af ? :)
Og hvordan åbner man den skide ampul hehe :)
Og så min ven, som har rigtig mange gode syre og svampetrip på bagen spørger lige, om da ville kunne ske noget, ved han prøver nu her omlidt, når jeg for bekræftet (!) at min tørre teknik virker, selvom han har spist en 8 subutex under tungen og to rivoer for 6-7 timer siden :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Undskyld, men du lyder helt ude af den, alt det her er jo selvindlysende, især når du siger du har læst om det. Det er ikke dig selv der er bonget op på medicin?

Der er ketamin i væsken, når væsken fordamper er der ketamin tilbage.

Der er ingen effekt ved at drikke hele ampullen.

Og ja, hvis personen tager stofferne som led i en behandling er der en risiko.

Medlem
Brugeravatar

Fedt hvis i lige kunne svare på om det er ok, bare at smide halvdelen, efter han skar sig og der kom lidt blod ved siden ah haha, på tallerkenen og så fuld kraft oven på en radiator guys, :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jamen jeg tror ikke det er de mest gæve gutter vi har med at gøre her.. husker i slet ikke SVAR NU ! ! ! - OD HJÆLP !

thisisright : man kan knap nok forstå hvad du skriver...

Senest rettet af Mr.Pink 05 jan 2012 01:57, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg forstår det ikke, men ja, det er i orden, hvad enten der er blod på eller ej.

Edit: Måske i bare skulle hælde det ud i vasken.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Måske i bare skulle hælde det ud i vasken.

Det synes jeg lyder som en rigtig god ide :)

Medlem
Brugeravatar

Er dette ikke meningen at dette skulle være et HR ! ! ! (!) FORUM !!! - Så som i sikkert ved fra jeres egen erfaringer, er min kammerat overbevidst om at atge lidt, så der er det jo faktisk i burde hjælpe til, så han er sikker, og ikke kan komme til skade.....
Ps... efter en 1/3 af ampullens indhold tørrede ind på talerkenen, på radiatoren, og det så faktisk ud som jeg har set... 8) Men så hældte vi resten på og det løb desværre ud i siderne, så hvis det var jer, hvordan ville i så "sammle" det sammen, og hakke, for at kunne ligge "hul-i-en-5er" streger op - Kan man bare bruge et normalt kort, og hvor tørt skal det være ? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den bedste HR for jer ville være at i får en bedre omgang med stoffer. Kan ikke se hvad HR der er i svarene til dine spørgsmål?

Blandingen han er på er i forvejen hen i vejret, nu vil du hælde mere i ham.

Medlem
Brugeravatar

Han vil ! ;)

Medlem
Brugeravatar

Hvad ville der ske hvis han sniffede en femte del nu - altså ti mg, og så gemte resten til han ikke var påvirket af andet, i ved selv hvordan det var da i var en 19 år og også var nysgerige ;)

Medlem
Brugeravatar

thisisright:
Nu skal det ikke lyde som en direkte kritik af dig, men lider du af noget som ADHD eller bipolær sindslidelse? Du virker nemlig ret impulsiv (aggressiv), når det kommer til at spørge om hjælp herinde, og du søger også at opleve noget psykedelisk, selvom du lider af angst og depression, og har oplevet et bad trip der stadig skræmmer dig til den dag i dag.

Har du virkelig en ven med dig som vil prøve det, eller er du bare virkelig opsat på at prøve det selv, selv efter at have taget folks råd i betragtning?

(Undskyld hvis jeg virker lidt mistroisk overfor dig. Vil bare ikke have at du roder dig ud i noget der kunne være farligt for dig - og din tilstand)

Senest rettet af Kobresia 05 jan 2012 02:44, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]