Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Amfetamin HR.
Junior medlem
Brugeravatar

Hey Psy

Jeg er en noob når det kommer til det meste narkotika (har erfaring med MPA og MXE, og cannabis ofc.).
Jeg har taget Amfetamin 4 gange, men det har 3 af gangene været uovervejet og noget jeg bare har fået af nogle venner til fester og roskilde osv. 4 gang gjorde jeg det bare, men havde dog planlagt det. Sidst (hvor det også var dårligst kval... gul og tyggegummiagtigt (ja jeg ved det er dumt...)).

Men idag har jeg og nogle venner en aftale om at hente noget godt amf, hos en anden ven der er deltidspusher. Og så tænkte jeg at jeg ville høre hvordan jeg kunne få det bedste ud af det, og få færre tømmermænd imorgen.

Jeg har brugt søgefunktionen, men synes ikke jeg kunne finde en tråd hvor der sådan stod HR-facts som f.eks Spis godt før og efter osv. (selvom jeg dog kender sådan nogle ting).

Jeg er også usikker på hvordan det funker sammen med alkohol, ved godt at det ikke er en god ide at drikke ustyrligt og det har jeg hverken råd eller lyst til som det ser ud lige nu, men man ved jo aldrig.

Vi har tænkt os at starte omkring klokken 17 idag, så hvis der er nogen der kan svare hurtigt ville det være virkelig fedt, ellers skal svar efter (til en anden gang, og andre folk der læser tråden) idag også være utrolig velkomne.

Jeg læste også et sted at der var en eller to der foreslog Benzoer til tømmermændene sådan at jeg bare spiste en lige inden jeg går i seng (har ingen tolerance, har bare nogen til at ligge hvis det en dag skulle gå galt for mig selv eller en ven på et eller andet euforiserende stof).

Hav en god fredag :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Først og fremmest er det et godt råd at sørge for mad inden, og gerne under, selvom det kan føles som om ganen er lukket til og maden bare bliver siddende der. Men når det sker kan man hjælpe til ved at skylle ned med vand. Kroppen bliver altså glad for at der er noget i sækken, andet end sprut og narko.
Og så vil jeg råde dig til ikke at tage for meget. Det er for nemt bare at sidde og høvle løs fra posen, og før man har set sig om har man givet den gas fra fredag til søndag. Hvilket leder mig hen til det næste: Pas på ikke at trække den for lang tid. De psykotiske tilstande opstår når man har trukket den for længe, og hvor man bevæger sig over mod zombietilstanden, hvor man bliver blank og fuldstændig ligeglad. Nogen bliver angst og får det dårligt.
I gamle dage kunne jeg godt gøre det uden at blive alt for mærkelig, men det gør det ikke sundere. Kroppen har brug for hvile og brændsel, og det kan man ikke sige at snittevis af amfetamin og søvnmangel er.

Og pas så på med dit alkoholindtag. Udover at du sætter leveren på arbejde, så kommer du sikkert også til at kunne trække en meget stor promille hjem, selvom du ikke føler dig synderligt alkoholpåvirket pga. amfetaminen. Og det er ikke uden risiko. Så husk at have det i baghovedet også.

Dedikeret medlem

Kakaomælk er nice når sulten er væk.

Junior medlem
Brugeravatar

Nice, tak fordi det går så hurtigt.
Mangler dog stadig svar på spørgsmålet om hvorvidt det er en god ide at indtage benzoer for at sove og formindske hangover dagen derpå :)

Tjekliste:
Mad
Vand
Kakao
Søvn

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvis I KAN sove uden, så vil jeg råde jer til det, da det aldrig er godt at tage mere narko for at nulstille.

Husk frugt. Jeg mener at kunne huske, at det er en del nemmere at få ned end brød.

Dedikeret medlem

Især banan.

Og i det tilfælde at I alligevel beslutter jer for at bruge benzo til at afslutte med så sørg for ikke at tage mere amfetamin og lad der være gået 8-12 timer fra I har taget den sidste streg.

Senest rettet af .....? 02 dec 2011 13:05, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Philip Fry skrev:
Hvis I KAN sove uden, så vil jeg råde jer til det, da det aldrig er godt at tage mere narko for at nulstille.

Husk frugt. Jeg mener at kunne huske, at det er en del nemmere at få ned end brød.

Præcis. Det kan være svært at sove når man har givet den gas på det, men det er bedre at gøre det au naturel.
Når jeg tænker benzoer i forbindelse med amfetaminen, er det til at slå det ned på og blive træt, og ikke for at hjælpe på tømmermændene dagen efter. Jeg synes ikke jeg får de vilde tømmermænd af amfetamin, andet end svimmelheden, og måske lidt kvalme hvis éns stopklods stoppede med at virke allerede ved det første døgn. Lige så snart jeg har sovet bare et par timer oven på rusen, så er jeg godt nok meget træt og føler mig helt udtørret, men så er det heller ikke værre.

Og ja, frugt for satan. Det smager godt, er meget sundt og det høje vandindhold gør at det glider meget nemmere ned, end en tør rugklapper!

Junior medlem
Brugeravatar

Ok så lader jeg benzoerne ligge til en anden gang :) Jeg elsker bananer så helt sikkert jeg skal ned i fakta og købe ind :) tusinde tak for hurtig respons

Medlem

Mine råd er således:

Spis mad før du indtager, jeg har dummet mig et par gange hvor man er startet på amf'en tidligt, og derfor droppet maden, da man simpelhen ikke er sulten efter man indtager.

Husk at drik godt med vand i løbet af natten!.. Hvis jeg er i byen, plejer jeg at købe en vandflaske, en enkelt eller to gange i løbet af natten.. !

Ang. tømmermænd er det svært at undgå hvis du indtager meget. Nogle gange plejer jeg bare at tage to gode streger 150-250mg ialt, og det holder mig frisk og frejdig hele natten !. Så hvis du ikke drikker dig sanseløst beruset, og sniffer meget, så kan det godt lade sig gøre at være okay dagen efter..

Ang. søvn. Hvis du laver det nummer hvor du sniffer relativt tidligt, og er tilfreds med du bare er lidt hyped hele natten, så kan du godt sove når du tager hjem fra byen :). !! God weekend folkens

Medlem
Brugeravatar

Jeg ville ikke allerede begynde at sniffe kl 17, men vent hellere til du begynder at føle dig godt beruset, måske ved en 22 - 23 tiden.. Det er i hvert fald mit bud. Hvis man starter med stregerne for tidligt, mærker man ikke man bliver fuld.
Angående benzoer, så er jeg sgu desværre en af dem der ikke kan suge uden at have en benzo til dagen efter, fordi mit sind bliver præget af angst tilstande og paranoia... Og det er virkelig ubehageligt. Kunne godt førhen, men satme ikke længere. Underligt nok.. Så hvis du føler det mindste ville jeg tage en, hvis jeg var dig.

Men pas nu på, amf er noget shit og det kan ødelægge dig psykisk ad på så mange måder. Det er ikke fedt..

Junior medlem
Brugeravatar

Er lige stoppet med et dagligt cannabisforbrug så min appetit er i forvejen ikke eksisterende, men har allerede spist en del fordi jeg ved det er vigtigt og bliver jeg ved med, især frugt :) vandet skal jo nok husk :)

Men pas nu på, amf er noget shit og det kan ødelægge dig psykisk ad på så mange måder. Det er ikke fedt..

Det er beder om råd her :) :peace:

Medlem
Brugeravatar

Det er beder om råd her :) :peace:[/quote]

Hvis du går i seng i nogenlunde normal tid er det ikke så slemt, det er først når du har været vågen i 2-3 døgn det begynder at blive underligt. Hvis du kan undgå det, så lad vær med at sniffe mere efter kl 0-1 stykker. Hvis du ikke kan sove så tage et bonghoved i stedet for en benzo. Og så husk at have masser af joints til at pleje tømmermændene dagen efter :D

Medlem
Brugeravatar

Det er beder om råd her :) :peace:

Hvis du går i seng i nogenlunde normal tid er det ikke så slemt, det er først når du har været vågen i 2-3 døgn det begynder at blive underligt. Hvis du kan undgå det, så lad vær med at sniffe mere efter kl 0-1 stykker. Hvis du ikke kan sove så tage et bonghoved i stedet for en benzo. Og så husk at have masser af joints til at pleje tømmermændene dagen efter :D[/quote]

Hash kan altså også have en fuldstændig anderledes effekt, vil jeg så lige sige. Hvis man er nået til "tømmermænds" niveauet, og ryger et bonghoved eller en joint kan det sagtens forværre tilstanden, idet man kommer til at sidde og tænke og i mit tilfælde hører jeg alt muligt der ikke er der. Bliver slet ikke træt af hashes, det forværrer bare tilstanden. Så det kan altså godt give modsat effekt.

Medlem
Brugeravatar

Det er nærmest som om man er i et psykedelisk badtrip hvis man ryger et bonghoved på 2 - 3 - 4 dagen... :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Lad være med at spise en benzo til at sove på hvis du også har drukket. Det er dårlig HR.

Junior medlem
Brugeravatar

stoppede lige igår med at ryge tjaldis :/ så den går nok ikke, men har drukket lidt nu, og venter lidt med nitterne til efter klokken 18 :) så jeg holder mig også fra benzoerne, gemmer dem langt væk hvis jeg skulle få gode ideer senere ;) gemmer dem til en gang hvor der virkelig er brug for dem :)Jeg har også fået købt bananer og spist godt
fortsat god aften Psy, kommer lige med en tilbagemelding imorgen, men regner med at det kommer til at gå gnidningsfrit :)

Junior medlem
Brugeravatar

Hej igen, tak for hjælpen. Jeg fulgte jeres råd og fik en fantastisk hyggelig aften i byen hvor jeg bare gik rundt og snakkede med venner, bekendte og damer :) sørgede for ikke at redosere for sent og kom i seng klokken 5 efter at have spist det der føltes som en milliard mandariner. nu er der sendt bud efter bananer og andet guf.

Jeg har det overraskende godt, rigtig tom følelse i maven og har svært ved at spise, men ellers er jeg bare træt i hovedet og så er der ikk rigtig mere, drak heller ikke så meget.

Mange tak for support!
-Hvas

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er super at du sørgede for at spist! Det er noget af det vigtigste hvis man skal tage amfetamin.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej igen, tak for hjælpen. Jeg fulgte jeres råd og fik en fantastisk hyggelig aften i byen hvor jeg bare gik rundt og snakkede med venner, bekendte og damer :) sørgede for ikke at redosere for sent og kom i seng klokken 5 efter at have spist det der føltes som en milliard mandariner. nu er der sendt bud efter bananer og andet guf.

Jeg har det overraskende godt, rigtig tom følelse i maven og har svært ved at spise, men ellers er jeg bare træt i hovedet og så er der ikk rigtig mere, drak heller ikke så meget.

Mange tak for support!
-Hvas

Godt at se en nybegynder der har hovedet mig sig når vedkommende beruser sig :).

Medlem
Brugeravatar

JEG TAGER ALDRIG AMFETAMIN IGEN!!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]