Hey Psy
Jeg er en noob når det kommer til det meste narkotika (har erfaring med MPA og MXE, og cannabis ofc.).
Jeg har taget Amfetamin 4 gange, men det har 3 af gangene været uovervejet og noget jeg bare har fået af nogle venner til fester og roskilde osv. 4 gang gjorde jeg det bare, men havde dog planlagt det. Sidst (hvor det også var dårligst kval... gul og tyggegummiagtigt (ja jeg ved det er dumt...)).
Men idag har jeg og nogle venner en aftale om at hente noget godt amf, hos en anden ven der er deltidspusher. Og så tænkte jeg at jeg ville høre hvordan jeg kunne få det bedste ud af det, og få færre tømmermænd imorgen.
Jeg har brugt søgefunktionen, men synes ikke jeg kunne finde en tråd hvor der sådan stod HR-facts som f.eks Spis godt før og efter osv. (selvom jeg dog kender sådan nogle ting).
Jeg er også usikker på hvordan det funker sammen med alkohol, ved godt at det ikke er en god ide at drikke ustyrligt og det har jeg hverken råd eller lyst til som det ser ud lige nu, men man ved jo aldrig.
Vi har tænkt os at starte omkring klokken 17 idag, så hvis der er nogen der kan svare hurtigt ville det være virkelig fedt, ellers skal svar efter (til en anden gang, og andre folk der læser tråden) idag også være utrolig velkomne.
Jeg læste også et sted at der var en eller to der foreslog Benzoer til tømmermændene sådan at jeg bare spiste en lige inden jeg går i seng (har ingen tolerance, har bare nogen til at ligge hvis det en dag skulle gå galt for mig selv eller en ven på et eller andet euforiserende stof).
Hav en god fredag