Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 244 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 28 mar 2014 12:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2014 23:21
Indlæg: 2
tak for svar puny_pete vis hun drikker giver jeg hende ikke noget og vi er helt enige om at det er første og sidste gang vi prøver det, og det skal lige nævnes at jeg er fast ryger (hash) og har være det i 3 år men vil det påvirke effekten af MDMA (vi ville ikke ryge den dag vi tager det)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2014 01:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Nej det vil ikke påvirke jeres rus.

I skal være opmærksom på, at i sikkert er vant til en afslappet rus. MDMA er stimulerende og det kan godt virke overvældende for kroniske hashrygere. Nu er MDMA angstdæmpende, så jeg ser det ikke som et problem.

I kan så tænke over om det nu er smart at ryge cannabis dagligt - specielt i jeres alder.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2014 16:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Kender en der har været afhængig af emma i 1½ år, som fortæller at magien aldrig forsvinder og man bliver afhængig så nemt fordi det er et love drug?!

Snakkede med en bekendt som har været misbruger af forskellige stimulanser, og han siger at hvis det ikke virker så godt som man regnede med, så har man ikke taget nok.

Men læser man herinde fortæller folk om at magien forsvinder og at det aldrig bliver det samme..
Jeg er nu top forvirret og ved ikke hvad jeg skal forholde mig til.
Har været blæst, men ikke sådan sindsyg blæst.
Har holdt dosen på 100 - 150 mg max.
Oplever at de 5 forskellige personer jeg har blæst med, ikke kan tage/behøver så meget som mig, taget i betragtning af nogle er højere og tungere end jeg. Det hænger da ikke sammen?

Har lige fået sommerferie, og kommer til at blæse igen i løbet af ferien, men hvordan skal jeg kunne bedømme hvor meget/lidt der skal til? Tager det helst i bomber da det smadrer min næse, og stopper den til dagen efter.
Er der nogle der kan kaste lidt lys over sagen?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2014 19:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Dine venner er da nogle idioter. MDMA er nok det sidste stof, jeg ville blive afhængig af, fordi det simpelthen er for farligt at tage for ofte, og det virker elendigt, hvis man ikke holder MINIMUM 30 dages pause. Hvis stoffet ikke virker så godt, som man havde regnet med, har man enten ikke ventet længe nok på, at ens tolerance er faldet tilstrækkeligt, eller så har man købt noget lort. Lyt til Psychedelia og ikke dine kogte misbrugervenner. En normal dosis ligger mellem 90-130mg, men den eneste måde at finde frem til din idealdosis, er ved at prøve dig frem. Hvis dine kammerater indtager det nasalt, og du tager bomber, er det svaret på, hvorfor de bliver ramt af mindre doser end dig. Husker du lange pauser imellem hvert roll, og har du mad i mavesækken, når du sluger din bombe?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2014 13:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Selvom vi alle har taget det i bomber og har har studeret krystallerne oh de alle var enige om der klart var mest i min, så bliver de andre steder mere blæste, hvor jeg stadig er mere nede på jorden.
Normalt går der 3-4 timer siden sidste måltid før vi har bombet.
Lorte kvalitet? Pas. Det var brun gyldent.
Første gang var med to "nybegyndere" , den ene havde prøvet 1 gange som blev drukket af shots glas.
Vi tog alle streger og jeg tog nogle gange lidt længere ( samme tykkelse ) streger end dem.
Tog så også en 2-3 stykker i rap, hvor de kun tog 1 og en enkelt gang 2 streger ad gangen.
Alt i alt havde jeg over 4 timer taget 3-5 streger mere end de andre.
Forstår det virkelig ikke?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2014 13:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Måske man bare sku få fat på noget dyrere og bedre ?!
Det vildeste har jeg hørt sku være noget lilla, hvor en lille streg er nok til at blæse dig omkuld i 10 timer!
Er det overhovedet realistisk, eller ku det være noget andet som MDA?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2014 11:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
HamKogereN skrev:
Måske man bare sku få fat på noget dyrere og bedre ?!
Det vildeste har jeg hørt sku være noget lilla, hvor en lille streg er nok til at blæse dig omkuld i 10 timer!
Er det overhovedet realistisk, eller ku det være noget andet som MDA?


Det er ihvertfald ikke ren mdma som får dig til at "blæse" i 10 timer - for at bruge dit udtryk.
Du skal ikke regne med farven på krystallerne, du kan absolut intet vide ud fra farven!

Vi er alle forskelligt bygget - så dine venner kan sagtens blive mere ramt end dig, selvom de større end dig. Du har måske bare en naturlig tolerance.

Edit: Godmorgen, så ikk lige datoen!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2014 17:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Det cool nok!
Hellere et svar end ingenting..

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2014 12:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Bl0dpump skrev:
HamKogereN skrev:
Måske man bare sku få fat på noget dyrere og bedre ?!
Det vildeste har jeg hørt sku være noget lilla, hvor en lille streg er nok til at blæse dig omkuld i 10 timer!
Er det overhovedet realistisk, eller ku det være noget andet som MDA?


Det er ihvertfald ikke ren mdma som får dig til at "blæse" i 10 timer - for at bruge dit udtryk.
Du skal ikke regne med farven på krystallerne, du kan absolut intet vide ud fra farven!

Vi er alle forskelligt bygget - så dine venner kan sagtens blive mere ramt end dig, selvom de større end dig. Du har måske bare en naturlig tolerance.

Edit: Godmorgen, så ikk lige datoen!


Siger man ikke, at hvis det er hvidt/gennemsigtigt, så er chancen for renheden og styrken i ens MDMA større, end hvis det er misfarvet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2014 13:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 okt 2014 12:45
Indlæg: 2
Davs folkens! Jeg er ikke helt sikker på om dette er den rette tråd jeg skriver mit spørgsmål i - da det handler om bivirkninger af mdma.
Jeg har en rigtig god veninde på 28 år der igennem det sidste halve år har prøvet mdma 4 gange (hun har aldrig prøvet det før) efter de første to gange oplevede hun et enkelt 'flashback'.
Men så kontakter hun mig da hun for ca 2 uger siden havde prøvet det igen, og nu har oplevet det 'flashback' 4 gange efter. Det er overhovedet ikke noget hun/jeg normalt rører. Jeg har for en del år siden haft meget med pillerne at gøre, men stoppede så med det. Hun beskriver det somom at hun føler sig påvirket uden at have taget noget, det kilder i hendes læber og hendes syn bliver påvirket af det. Og så får hun et meget lille angstanfald. Hun har nu gået i 2 uger og haft det små skidt. Og det ser ikke helt ud til at det forsvinder foreløbigt.
Jeg har aldrig selv prøvet at opleve dette på min egen krop, da jeg som sådan har kunnet tåle mange ting uden at få mén af det, så det er lidt svært for mig at hjælpe hende. Og hendes læge kan ikke hjælpe.

Er der nogen derude som selv har oplevet så mange flashbacks efter? Skal hun søge hjælp? Kan der være sket en psykisk skade fordi hun evt ikke kan tåle det?

Venlig hilsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2014 14:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 okt 2014 12:45
Indlæg: 2
Tusinde tak for dit hurtige svar - Endelig er der en som kan give et ordentligt svar :)

Ja okay - så kan hun forholde sig lidt mere roligt til denne oplevelse.
De to første gange har hun indtaget ca en halv til en xtc pr gang. Derefter gik der ca 1-2 måneder hvor hun prøvede mdma og indtog ca 0.125 mg.
Så gik der ca 2 måneder igen hvor hun fik mdma og tog ca 0.250mg. 3 uger senere tog hun 1,5 xtc. 3,5 uge senere indtog hun så igen 0.2 mg mdma (det var så for ca 17 dage siden fra idag)

Venlig hilsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2014 20:28 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2014 22:02
Indlæg: 12
Geografisk sted: De vilde græsplæner
Er "sten" et slangord for MDMA?

_________________
Banjhākri and Banjhākrini are shamanic deities in the tradition of the Tamang people of Nepal. The two are a couple, and possibly different aspects of the same being.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2014 20:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Det er vel bare et slang for stoffer som er i krystalform. Og ikke specielt for MDMA. Kokain findes også som sten fx.

Jeg vil dog råde dig til at droppe slang, det er tit grund til stor forvirring.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2014 13:02 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2014 23:01
Indlæg: 20
ragamuffin skrev:
Jeg vil dog råde dig til at droppe slang, det er tit grund til stor forvirring.

Enig, specielt når man snakker narkotikum.

_________________
(−)-(6aR,10aR)-6,6,9-Trimethyl-3-pentyl-6a,7,8,10a-tetrahydro-6H-benzo[c]chromen-1-ol-D-lysergsyrediethylamid-3,4-methylendioxy-N-methylamfetamin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2014 15:41 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2014 23:01
Indlæg: 20
Min kammerat skrev forleden at han havde fået fat i nogle MDMA og sendte mig efterfølgende et billede af sagerne
og jeg modtager så disse billeder tilbage. Jeg har ikke set noget lignende, hvad med jer - findes der en logisk forklaring,
for det ser satme vammelt ud?

Billede
2-4 g. "80% rent" MDMA

_________________
(−)-(6aR,10aR)-6,6,9-Trimethyl-3-pentyl-6a,7,8,10a-tetrahydro-6H-benzo[c]chromen-1-ol-D-lysergsyrediethylamid-3,4-methylendioxy-N-methylamfetamin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2014 17:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Hah. Ja, det ser godt nok....wtf! Det ligner knust mdma på et sten-/lakridslignende objekt. Læste på et tidspunkt noget med at relativt små mængder urenheder (fra syntesen) kan farve ekstremt op i et stof. Men det ser helt sikkert gustent ud det der.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2014 17:16 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Citat:
Er "sten" et slangord for MDMA?


Det kan jo være et slang ord for mange forskellige ting, der kommer som en klump/sten. Jeg har dog aldrig hørt mdma omtalt som sten. Derimod har jeg ofte hørt kokain omtalt som sten, fordi det oftest blir støbt sammen til en hvid "sten" inden det sælges.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2014 09:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 dec 2014 09:20
Indlæg: 1
Yo guys!

Tog mdma for 1 uge siden og overvejer nu at gøre det igen idag. Er det for tidligt? Tror i jeg vil få noget ud af rusen, eller er det ligegyldigt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2014 11:19 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
skyggegængeren skrev:
Yo guys!

Tog mdma for 1 uge siden og overvejer nu at gøre det igen idag. Er det for tidligt? Tror i jeg vil få noget ud af rusen, eller er det ligegyldigt?


Det er alt for tidligt. Hold minimum 1-2 måneder mellem hver gang. At tage det så tidligt øger risikoen for langvarige skader og bivirkninger. Det kan også være begrænset, hvor meget du får ud af det.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2015 23:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 mar 2015 23:40
Indlæg: 8
Geografisk sted: Hele verden rundt med Emma
Nu har jeg suget MDMA op i næsen, samt en masse bomber de sidste par måneder (der har også været et par sommermixes indover), men jeg synes at rosen stadig er optimal. Selvfølgelig ikke det samme, men stadig på et plan, der gør mig i fantastisk humør.
- Har heller ikke haft nogle særlig slemme nedture. Mit spørgsmål er bare, hvad kan grunden til at jeg ikke føler det bliver "dårligere"? Vidste ikke hvor dævlen jeg ellers skulle komme med sådan et skørt spørgsmål, hvor jeg kunne regne med et logisk svar!
- kusha


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 244 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team